| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?
 1 2
06.06.08 15:41
jovia

nicht registriert

Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?


Hi zäme!

Ich han scho paarmal im Färnseh gseh, dass sich Bruut und Brüütigam gägeseytig a de Hochzeyt eppis schänkid (meistens eppis mit Bilder vu sich, mängisch ai aber anderi Sache). Jetzt würdis mich mal wunder näh öb ier das ai machid? Und ai öb das i de Schweyz ai "üblich" isch, weil ich das eigentlich immer nur im deytsche Färnseh gseh han.

Dankeschön!


29.02.08 & 19.07.08

06.06.08 16:48
smile83 
Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

Hallo Jovia

Ich schenke meinem Bräutigam ein selber gemaltes Bild (ist mein erstest Bild ). Es hat zwei Herzen darauf und den Spruch von unserer Einladungskarte. Ich werde es ihm aber erst geben wenn wir alleine sind und nicht vor allen Gästen.

06.06.08 16:53
Mariquieta 
Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

Hoi jovia
Also wir werden uns nichts schenken. Auch habe ich das noch nicht so bei einer Hochzeit erlebt. Ob das üblich ist oder nicht, kann ich dir nicht sagen. Es kommt wohl ganz auf das Brautpaar draufan. Was ich schon erlebt habe, war, dass die Braut dem Bräutigam ein selbstgeschriebenes Gedicht vorgelesen hat am Abend. Eine andere Kollegin hat für ihren Mann in der Kirche gesungen. Ich fand das sehr persönlich und ein unvergessliches Geschenk.

06.06.08 17:46
madmadi 

Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

Also, Ideen het's jo unter "das ultimative Persönliche Geschenk" e Huufe.

Öb mer das überhaupt wott mache, isch Gschmack- und Budgetsach.

Mir hend eigentli grundsätzlich beschlosse, enand nüt z schänke. Da ich aber so unheimlich gärn Gschänkli mache, hani för's Hochzit für alli "Rosa Brillen" bstellt - als Überraschig för mi Schatz. Ich wirde ihm dete derzue nomou en romantischi Liebeserklärig mache (Znacht am elfi oder zwölfi). Ich wirde ihn wösse lo, dass ich en Überraschig plant ha, denn chan är för sech entscheide, öb är ou öppis wett mache oder ned.

Grüessli
madmadi


Ich hürote mi Schatz ganz genau 10 Johr nach öisem erschte Koss, am 8. August 2008!

08.06.08 16:40
jovia

nicht registriert

Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

@smile

Jööh, dass finde ich eine superschöne Idee - da hat er sicher riesig Freud dran . Malen ist nur leider absolut nicht mein Ding .



29.02.08 & 19.07.08

09.06.08 08:53
nordliecht 
Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

hoi jovia

im fründeschreis isch es bi eys eigentlich normal, dass sich d'bruitleyt gägäseytig eppis schänkit.
ich schänke im eppis wo er sich scho lang winscht, nämlich aktfotene. han lang zegärät, aber da sie meyni traizeygin macht, wo sälber es fotostudio het, wird es mir sicher eifach fallä. dazu nu es traditionells gschänkt; d'manchette chnepf fir s'seys hochzeytshämli wo eysi inizialä iigraviert sind.


miär freyid eys uif de 6.juni 2008 & 6. septämber 2008 :-)

09.06.08 10:02
jovia

nicht registriert

Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

graaatttuuuullliiieeeerreeee nordliecht !!!

wie isch es gsi am freytig? alles glatt gloffe? und wie fühlsch dich? ich bi ja scho sitt paar mönet jetzt zivil ghürate, aber irgendwie tschegg ichs mängisch immer nu nid - glaube bi mier bruichts' nu s'kirchliche dass es wirklich i meym chopf dinne isch .

aktfotene find ich en superschöni idee! han mich ai mal erkundigt, aber preyse sind halt scho rächt höch... . na ja, mal luege...

das mit de manchettechnöpf find ich en härzigi idee. und bi dem satz isch mier grad in sinn cho, dass mey ma nu gar keini hed - typisch mier .

grüässli
jovia

29.02.08 & 19.07.08

09.06.08 13:00
Venus 
Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

jovia,
ich bin die trauzeugin von nordliecht und werde das vergnügen haben, nordliecht ins rechte licht zu rücken. hui, freu mich ja schon drauf, gell nordliech....
gerne zeige ich dir meine preise für ein aktshooting. habe schon oft gehört, ich sei viel zu günstig..... und an deinem schreibstil an, bist du nicht allzu weit weg von nordliecht zu hause....

09.06.08 16:42
jovia

nicht registriert

Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

hoi venus

das isch de liäb vu dier dass du dier d'mieh machsch hie inne a mich z'schreybe - danke villmal. ja, würdi gärn mal deyni preyse wisse. hesch en homepage? nä nei, richtig erkannt - chume ai us nidwalde (an was hesch das ächt erkennt?? ).

machsch ai erotikfotene? würd mich nu bizzli meh intressiere als aktfotene...

danke scho im vorus!!!

PS: di chansch ai uf mey nick klicke und diräkt es email a mich schreybe wenn willsch - würd mich freue vu dier z'ghöre

29.02.08 & 19.07.08

09.06.08 19:40
Venus 
Re: Schänkid ier eychem Brüütigam ufs kirchliche Hochzeyt eppis?

hoi jovia,
ja klar mache ich auch erotikfotos. was der kunde wünscht, ausser porno, davon distanziere ich mich gänzlich.
hier der link zu meiner hp.

www.licht-blicke.ch

maile dir dann die preisliste, wenn ich deine mailaddy finde. ansonsten kontaktiere du mich. meine mailaddy findest du auf meiner hp.

liebe gruess
sheila

 1 2
selbstgeschriebenes   schreibstil   graaatttuuuullliiieeeerreeee   fründeschreis   manchettechnöpf   Einladungskarte   hochzeytshämli   nordliecht   Schänkid   Überraschig   kirchliche   licht-blicke   erotikfotene   unvergessliches   Persönliche   Liebeserklärig   Hochzeyt   grundsätzlich   Brüütigam   traditionells