| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was schenkt ihr den Trauzeugen?
 1 2 3
10.12.08 21:14
trulla09 
Was schenkt ihr den Trauzeugen?

scho wieder ich

schenked ihr eune trauzüge öpis und wenn ja: was?

eini vo eusne idee: mir chönd für 90.-fr. euses hochziitsalbum im mini bim fotograf na lachdrucke (ca. 20x20cm) mir händ dänkt, dass mir je eis de trauzüge und je eis eusne elter (denn ufd wiehnachte) schenked... finded ihr das en gueti idee oder isch das bitzli doof, wenn mer eigeni föteli verschenkt (also d eltere händ sicher mega freud, aber d trauzüge?!?)

min schatz isch das jahr de trauzüg gsi vo sim trauzüg... (kompliziert zum erkläre) uf jede fall hed er nüt übercho oder so und das finded mir au absolut nöd nötig, aber isches dänn nöd umso schlimmer, wenn mir ihm dänn öpis schenked? hät er dänn ächt s gfüehl, er hätti ihm au öpis selle geh? isch chli blöd...

dummi froge hani, ich weiss

danke für eui antworte!
trulla

11.12.08 05:59
surri 

Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

Sali Trulla

I find es Gschenkt a Trouzüge e gueti Idee. I glaub nit das er s' gfühlt het das er Euch au öbis het muesse Schenke od. es schlechts Gwüsse het. Jede machts echli anders.
I bi öber wo gern schenkt und s' mir au wichtig isch, und dorum stimmts den au für mi!
Hmm dass mit em Album isch sicher e Idee! Aber i weiss nit ob ich das eso würd mache!Sorry isch mini pers. Meinig
Ich cha nit sage wieso, i glaub mir hei üs denkt mit ihne e schöne Welneestag s' verbringe wo mir ihne offeriere nach üsem grosse Tag.
Aber ebe wie gseit nit pers. näh
C
u surri

Mir traue üs am 19.12.08 & 22.08.09

11.12.08 06:44
trulla09 
Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

hi surri


chan ich doch gar nöd persönlich neh, wenn ich im forum frage

du, das mit em wellnesstag isch en superidee!! weisch, mir händ eusem kollegepärli (trauzüg vo mim schatz) zu ihrem hochziit en rächt grosse batze a d flitterwuche geh und mir händ nur s standard-dankeschärtli becho... das hani ebe dänn au grad wieder chli undankbar gfunde... aber ebe, jede machts wiener will
bi dene aso au nöd bös, bin mir eifach anders gwöhnt...

schöns tägli

trulla

11.12.08 07:36
fonzi 
Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

Wir haben nächsten Samstag unseren Dankesevent für unsere Trauzeugen.
Wir werden am Abend eine spezielle Stadtführung zum Thema Winterzauber machen.
Ausserdem schenken wir Ihnen ein ein Album , in dem vorallem auch die Fotos drin sind
wo sie drauf abgebildet sind. Nach der Führung gehen wir mit Ihnen noch schön essen.

@Trulla: Wie Du siehst schenken wir Ihnen auch ein Album. Ich würde das Album einfach nicht im Rahmen von Weihnachten verschenken.

11.12.08 08:31
madmadi 

Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

Mer händ öisi Trouzüge gfrogt, was si sech wönsche ond ehne erklärt, dass es öis wechtig esch, dass si öppis öberchöme, wo si chöne bruche bzw. wo si sech wönsche. S übliche "das müend ehr doch ned" hämmer ganz klar met "das wösse mer, aber mer möchte gärn" usem Wäg gschaffe.
Mini Schwöschter (Trouzügin) ond ehre Frönd händ denn FreeDreams-Guetschine öbercho, damit sie sech emou es Weekend chöne erhole ond em Kolleg (Trouzüge) vo mim Maa ond sinere Fröndin hämmer en Iladig bzw. Guetschine för i Europapark abeglade.
Budget Fr. 150.--, si händ sech wörkli u veu Arbet gmacht ond alles so toll gmänätscht, dass es öis das wärt gsi esch.
Es Fotialbum hätt' ich ehne jetzt ou ned gschänkt (es sei denn, mer macht's so wie d Fonzi, wo vor allem vo ehne Föteli drin send - das wär eventuell no öppis). Aber mer händ us de Hochzitsföteli no Abzög vo de "Paarföteli" lo cho ond schänke öisne Gschwöschterti je es schöns Foti vo ehne ond ehrne Partner imene schöne Rahme z Wiehnacht.
D Eltere händ alli es Album welle nochebstelle - das hämmer gmacht ond schänkene die jetzt uf Wiehnachte.

Grüessli
madmadi


Sit em 8. August 2008 glücklichi Ehefrau!

11.12.08 10:08
taschi 

Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

Hallo zusammen!

Finde es auch schön, wenn man zum Abschluss eines ereignisreichen Jahres einen Trauzeugen-Dankes-Event macht. Wir haben mit unseren Trauzeugen in einem tollen Hotel übernachtet und haben ihnen zusätlich je eine Massage heimlich gebucht. Das Weekend war super toll... und ein voller Erfolg!
Wir fanden es toll, dass wir Ihnen mit diesem "Entspannungs-Weekend" zeigen konnten, wie super wir ihre Arbeit etc fanden. Sie waren soooo grosszügig und auch durch sie, wurde unsere Hochzeit so ein toller Tag!

Unsere Eltern haben Fotos von unserer Hochzeit bestellt. Diese haben wir nun durch die Fotografin abgefangen und nun machen wir ihnen als Weihnachstgeschenk ein kleines Album.

Grüassli Taschi





...weil es Liebe ist...
wir sind seit dem 14.07. und 06.09.2008 glücklich verheiratet

11.12.08 10:45
fonzi 
Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

Also ich find es einfach schön, wenn man zuletzt noch etwas zusammen macht und zusammen zurückblickt. Gemeinsam Zeit verbringen ist einfach immer noch das wertvollste. Einfach ein Geschenk machen find ich etwas schade, auch wenn sie es sich selber wünschen konnten.

11.12.08 10:50
fonzi 
Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

Also ich find es einfach schön, wenn man zuletzt noch etwas zusammen macht und zusammen zurückblickt. Gemeinsam Zeit verbringen ist einfach immer noch das wertvollste. Einfach ein Geschenk machen find ich etwas schade, auch wenn sie es sich selber wünschen konnten.

11.12.08 11:49
madmadi 

Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

Klar, selbstverständlich wird den Trauzeugen so ein Geschenk nicht einfach vor die Füsse geknallt oder gar in den Briefkasten geworfen, sondern bei einem feinen Essen überreicht (= gemeinsam Zeit verbringen, oder?).
Den Besuch im Europapark werden wir nächsten Sommer gemeinsam machen, meine Schwester und ihr Freund hatten bereits bestimmte Vorstellungen und da find' ich es völlig okay, wenn sie das Wochenende zu zweit geniessen möchten/können/dürfen.
Und es ist ja nicht so, dass wir unsere Trauzeugen nach der Hochzeit sonst nicht mehr sehen. Wir blicken fast bei jedem Treffen wieder auf unseren grossen Tag zurück.

Grüessli
madmadi


Sit em 8. August 2008 glücklichi Ehefrau!

11.12.08 12:40
fonzi 
Re: Was schenkt ihr den Trauzeugen?

@ Madmadi
Fühl Dich bitte nicht angegriffen.
Bin es mich nicht so gewohnt jemanden zu fragen, was er sich wünscht, und ihm dann das zu liefern. Ich würde mich total unwohl fühlen, wenn ich einen Wunsch äussern müsste. Man weiss ja zum Beispiel nicht, welcher finanzielle Rahmen sich der andere vorstellt. man möchte ja niemanden brüskieren. Tut mir leid, wenn ich Dir auf den Schlips getrampt bin, aber Deine Vorgehensweise ist mir einfach sehr fremd.

 1 2 3
Deutsch-Schweizer   Hotelübernachtung   standard-dankeschärtli   Missverständnisse   zusammen   FreeDreams-Guetschine   schenkt   ereignisreichen   hochziitsföteli   Trauzeugen   kommunikationsproblem   Vorgehensweise   einfach   Weihnachstgeschenk   Entspannungs-Weekend   Tätschmeisterin   selbstverständlich   romantikhotel-weekend   Vierwaldstättersee   Trauzeugen-Dankes-Event
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!