Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Liebe, Sexualität, Religion    ›   fruchtbare Tage
fruchtbare Tage
 1 2 3 4 5 .. 7
wirbelwind  am 19.07.2009

fruchtbare Tage

Hoi zämä,
ich weiss nicht, ob ich unter dieser Rubrik richtig bin....

ich habe da mal eine Frage:
was denkt ihr.
ich habe am 16.6.09 das Implanon entfernen lassen. am 13.7.09 hatte ich während 3 / 4 Tagen die Mens. Nun hatten wir gestern 18.7.09 ungeschützten Geschlechtsverkehr... kann dass sein, dass es einschlägt? die Spermien sind ja laut Internet ca 5 Tage lebensfähig...

Eigentlich wollten wir vor der Hochzeit nicht schwanger werden..
Vielen Dank für eure Antworten!



silver83  am 19.07.2009

Re: fruchtbare Tage

hallo wirbelwind drubrik stimmt,

ich denkä eher nid, wenn am 13tä dini täg ka häsch, den gots im schnitt 14 täg bis zum eisprung, demzufolgä der 27ti. der chund jo erst no

und das mit denä 5 täg, hm, ich weiss nid, wen schwanger werdä willsch wür i dier mol rotä regelmässig sex zha. aber verchopf di do nid, es chan locker 6 mönet oder länger go bis schwanger würsch. und z wichtigstä isch, dass nid nonstop dra denksch. den klappt meistens nid...

es macht au nümä soviel spass, wenns nu no noch plan passiert

chauf dier doch in der apothek en ovulationstester www.inopharm.ch/index.php?id=355 den weisch wen die fruchtbarä täg häsch.

aber zwichtigstä isch, dass es nid zeng gsiesch und eu zyt losch. es johr isch echt normal und wens früener passiert sichs au ä schöni überraschig. es git für das thema au super sitä im internet mit forä, wo alli frauä gad mit dem thema in kontkat sind und dier die besserä tipps geh chön.

Lg und viel glück


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



wirbelwind  am 19.07.2009

Re: fruchtbare Tage

Hoi Silver83

danke viil mal für dini Antwort!
nei eigentlich weti ebe nonig schwanger werde, mir wennd zerscht nöchscht Jahr hürate, sind eigentlich am gümmele.. aber ebä..

denn denksch du, eher nid? denn mal luege... danke!



silver83  am 19.07.2009

Re: fruchtbare Tage

nei, ich denkä eher nid. wer scho e sechser mit zuesatzzahl

aber mä weiss jo nie und den chunds au druf a wie lang din zyklus got...

mach der aber nid zviel sorgä, es chund wies cho muess. und den chunds scho guet

Lg


Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



bienemaja71  am 19.07.2009

Re: fruchtbare Tage

also ich bin schwanger worde, währed dem ich mini täg gha han.. s gitt also da gar kei zueverlässigi berächnig. es chunnt wies chunnt.

mach der kei stress. immerhin bisch inere funktionierende beziehig, suscht würde der ja au ned hüürate!



Krispy  am 19.07.2009

Re: fruchtbare Tage

Aso eigentlech beni der Meinig vo de Silver83. Wobii, en Bekannti het 7 Täg vorem Eisprong Sex gha ond s het igschlage. I dänke emmer wenn hormonelli Verhütig im Spel gse esch gots ou es Ziitli bes de Körper weder im "normale" Zyklus esch!



Nadine123  am 20.07.2009

Re: fruchtbare Tage

Weisch, da isch eh so ä Sache, mini Kollegin hät voreme Johr ghürote und isch jetzt schwanger I denk, es chunt au druf ah, wiä lang me z.B. au Pille gno hät. I für min teil erwart nöd, dass i sofort schwanger wird... Aber mini Trauzügin hät mi au ufeglupft und hät gmeind, i mössi jetzt vorsichtig sie... Wär denn no per zuefall schwanger und Kugelrund Tja, es chunt wiäs chunt und so isch es au guet



Inessa

nicht registriert

am 20.07.2009

Re: fruchtbare Tage

ehrlich gesagt kommt es nicht wirklich drauf an wie lange man die pille genommen hat, ich hatte sofort nach absetzen einen regelmässigen zyklus mit eisprung. sei froh wirst du schwanger, wenn auch vor der hochzeit - lieber so als jahrelang erfolglos sein. wenn du am planen / üben bist kann ich übrigens das forum auf www.eltern.de empfehlen.

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *



Schani

nicht registriert

am 20.07.2009

Re: fruchtbare Tage

stimme Inessa da voll und ganz zu (schon wieder ), sei froh wenn es klappt, sobald ihr euch dafür entschieden habt.
Nach entfernen des Implanon's hat es ungefähr 2 Monate gedauert und alles "lief" bestens.


verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10



wirbelwind  am 20.07.2009

Re: fruchtbare Tage

also, es hät mer glich kei ruä la geschter und drum bini zämä mit mim schatz id 24-stund-apothek, dä apotheker hät denn gmeint, dasses sehr unwahrschindlich isch, dass ich schwanger wirdä!
viiilä dank für alli eui antworte!
und allne wo am üebä sind, natürlich toitoitoi!



 1 2 3 4 5 .. 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.