Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Liebe, Sexualität, Religion    ›   nach Hochzeit, Kinderwunsch ?
nach Hochzeit, Kinderwunsch ?
 1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 114
Braut2013  am 07.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Ich ha Pille vorem Hochzit abgsetzt (letschte Ouguscht). Chlini Pickeli hani leider immer no (am Rugge vor allem), süsch aber keni Veränderig. Und es muess also nid si, dass dr Zyklus nach langer Pilleiinahm lenger het zumsech iipendle. Bi mir ischer nach 10 Jahr Pille vo Afang aa grad wider regelmässig gsi. Ich beröies nid, dasi d Pille abgsetzt ha. Klar im schlimmschte Fall hani halt mini Mens am Hochzit (was nachdr jetzige Planig zum Glück nid so usgseht ), aber i bi froh wenigschtens ds wüsse, dasi e regelmässige Zyklus ha. O weme de trotzdäm nid weiss, wenns iischlaht. Bi mir wüsse leider scho rächt viili, dasi e starche Chinderwunsch ha..das isch irgendwie so schwirig zum verberge, weni fasch usflippe weni es Baby gseh Ha schochli Angscht, dasimi de unter Druck gsetzt füehle. Aber gloub mini Kolleginne si iifüehlsam gnue, dass si nid immer wärde nachefrage..si wüsse, dasis ihne de scho säge wenns mal sowit isch.
Mir möchte o am Liebschte 2 Chind. Im Momänt jedefalls - mal luege wis de usgseht, wes sowit isch.
Und wäg dr Folsüri: Da muessme ja nid äxtra zum FA - es git o bim Migros, ir Apotheke oder im Internet gueti wome vor dr SS cha nä. I ha die vo bonal.ch . Isch tiptop vor Dosierig und sogar billiger als die vo Migros.
Ich wird übrigens 28. Fänds o super vor 30. Mami ds wärde, mal luege wis usechunnt.



Canoa  am 07.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Be mer esch es bem letschte Absetze werklech schlemm gseh, 3 Mt ohni Mens, extremi Pickel am Rögge ond am Gsecht...es chond werklech ganz druf ah! Wönsches niemertem...

Aber för mech chonds au ned i Frog vorhär ufzhöre, wöu ech emmer so extremi Chrämpf ha, ond met de Pelle chöntis schöscht no schiebe...well ech wot ned müesse so Buchchrämpf ha dasi mis Fäscht ned cha gniesse...

Das esch be mer au so, ech cha de Chenderwonsch fast ned verbärge, aber ergendwie werd das scho goh! Ond wie du seisch wenns Omfäud au einigermasse ifühlsam esch werds au guet cho! Ech hoffes jedefaus...

Do mini FA Kontrolle eh noche esch holi denn grad die Fohlsüri dete! =)



Braut2013  am 27.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Hoi zäme!

Ha mal wider dä Thread chli welle uferücke..wie geits öich allne so mit öine Chinderwünsch? Bi mir isch dr Wunsch immer no riisig!! i 6 Wuche isch üses Hochzit und denn chas losga.. i bi so gspannt, wenn und obs bi üs klappet..Würd mir ja wünsche, dasses ganz ganz schnäll passiert, aber i wot mi müglechscht nid unter Druck setze..und d Vorfröid isch ja o schön..unds irgendwie eifach unbeschwärt la drufabcho, wülls de nachem Hochzit "darf" passiere
Hets bi öperem vo öich scho klappet wo chürzlech het ghürate oder wo oscho vor der HZ e Chinderwunsch het? *gwunder* Fröimi immer mega für all die Brütlis wo hie ihres Glück chöi verkünde Und hoffe natürlech, dasi sälber oscho bald drzue ghöre...klar es cha Monate bis Jahre ga, aber da dra wotti nid dänke momentan..es git ja o settigi wos scho nacheme Monet iischlaht..de wäri ja i 3 Mönet scho schwanger Isch glich e schregi Vorstellig, jetz wos langsam konkreter wird Geit das öich o so?



valey  am 28.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Ey Braut2013
aso ich ha mer do scho chli gedanke gmacht.. möcht ned grad nachem HZ es baby.. scho chli warte
aber ha vorgno nach de Flitterwoche Pille absetze... und de suscht luege.. und wens de mal passiert wärs ned eso schlimm..

ehr fönd demfal schön ah nach de HZ? :)) soo schöön..

i ha eifach chli angst Pille absetze so wie ich amigs bi paarne läse isches ned eso toll



elea  am 28.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

mer send eus nonid secher aber hend au shco devo gredet dassi nach de HZ pille velecht mol absetzte. aber eigentli ned well mer sofort es chend wend, sondern well jo de körper au es momentli brucht zom sech omzstelle ond i wet mi ned selber müsse stresse. aber konkret ofes baby hearbeite werde mer denne nonid...
neulech hemmer au weder devo gha ond eus gohts beidne echli glich, mer werde warschinlich nie (au i 10johr ned) bereit för es baby si. aber mer werde eus eifach mol i das abentür stürze... well wenn mer wörde warte bes mer 100prozent bereit send de häbs nie eis mer wend beidi onbedengt emo chender aber do mer beidi reese chopfmönsche send gsemmer halt ned alles dor die rosaroti-baby-brelle



snet  am 28.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Ich möchte eigentlich auch nach der Hochzeit wieder loslegen. Momentan sieht es aber nicht so aus, dass ich grünes Licht vom Arzt bekomme für den nächsten Veruch. Auch habe ich das Gefühl, dass es wahrscheinlich nicht schnell einschlägt, da ich momentan an nichts anderes denken kann und weiterhin auch Angst habe, wieder schwanger zu werden.

Hoffentlich vermag mich endlich die nahende Hochzeit von diesem leidigen Thema ablenken...



Canoa  am 28.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Snet das gloub ech der gärn, ech wönsche der werklech vo Härze alles Gueti ond das gli alli dini Wönsch i erföllig gönd!

Be mer werds warschindlech scho no es Ziitli goh, do mer jo erst im Dez/Jan it Fletterwoche gönd wärs warschindlech gschider zwarte bis nochär...



Lus

nicht registriert

am 28.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Bi üs wirds sicher no mindestens 2 Jahr nachem Hochzyt gah bis das Thema wett agah...
1. wotti no chli schaffe
2. wetti zerscht üses Hus renoviere u für das simer ou uf beid löhn agwise
I wett würklech gärn mau chind und i freue mi scho druf, aber i bi itze fang 28gi und i stresse mi nid. ha no füra zyt



Emma13  am 28.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

Mir hend das scho sehr oft besproche und hend entschiede, das ich im September, nach de Hochziit d Pille absetze. De Körper brucht denn sowieso nochli Ziit zum sich ipendle und wenns denn ischlat, denn simmer beidi glücklich aber stresse wettemer eus nöd, sind ja beidi no so jung :) ich freumi aber au scho riesig uf die Ziit, für eus isches klar dass mär denn bald mal es Baby möchtet...



elea  am 28.02.2013

Re: nach Hochzeit, Kinderwunsch ?

lus dini istellig fendi cool! soscht fönd doch d fraue schnell emol avo hüpere wens of di 30i zuegönd. i werd da johr au 28i ond denke mer obi jetzt met 28i oder met 32 mami werde, das ändere nüt a mer ond s chend fendet mi wege dem au ned cooler ;)
aber egal wenn em afoht denke es esch so wechtig dass mes probiert locker azgo. jo wie jetzt du au emma, wenns passiert passierts ond de eschs schön, aber ned lo stresse lo. i denke emmer i wet jedi minute gnüsse woni mi frönd no för me elei ha ond ehn ned "muess" teile ;)



 1 .. 55 .. 108 109 110 111 112 .. 114

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.