Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Liebe, Sexualität, Religion    ›   Nuvaring
Nuvaring
 1 2 3 4 5 6 .. 11
nisliker  am 15.05.2014

Re: Nuvaring

hi weddingbee85

ich ha jetzt de nuvaring au abgsetzt und bi gspannt wie ich mich nachher fühle :) am sunntig mösst ich de nöchst ine due und de lani :) ha die neu version vom lady comp bstellt und hoff dases sich bi mir denn schnell ipendlet. aber din bricht het mi recht ufgstellt und ich hoff ich fühl bald au so en underschied wie du :) wie gats dir? sind ja jetzt scho paar mönet her wod ufhört hesch. hesch dini täg übercho?

grüessli



weddingbee85  am 15.05.2014

Re: Nuvaring

hoi nisliker, gratuliere zum absetze vom nr aso mir gahts fantastisch...aber mini mens laht witerhin uf sich warte. muess aber gar nümm cho bis im juni (hochzyt, flitterwoche)...und nachane hani sowieso jahreskontrolle und dänn tüemer mal luege was da los isch. mach mir aber null sorge. han gläse das chän bis zumene jahr gah. und da mir nöd sofort chind wännd isch das voll i.o.
ich glaub du wirsch dich mega schnäll besser fühle! freu mich dänn uf din bricht



nisliker  am 15.05.2014

Re: Nuvaring

weisch was din bricht bestätiget mich aber nur! stell der vor wetsch absetze und grad chind und chunsch dini täg nöd über!! denn chasches nöd so locker ne und dreisch sicher dure! und ich wet darum jetzt au ufhöre, damit ich mir und mim körper gnueg zit cha ge zum parat si :) danke für din bricht, ich meld mich :)



nisliker  am 15.05.2014

Re: Nuvaring

weisch was din bricht bestätiget mich aber nur! stell der vor wetsch absetze und grad chind und chunsch dini täg nöd über!! denn chasches nöd so locker ne und dreisch sicher dure! und ich wet darum jetzt au ufhöre, damit ich mir und mim körper gnueg zit cha ge zum parat si :) danke für din bricht, ich meld mich :)



saerli  am 15.05.2014

Re: Nuvaring

nisliker:
stell der vor wetsch absetze und grad chind und chunsch dini täg nöd über!! denn chasches nöd so locker ne und dreisch sicher dure!

So esch es mer leider gange... De erst Zyklus nach Absetze vo de Pille esch öber 90 Tag gange ond met ärztlicher Hilf esch en neue Zyklus usglöst worde. Bes alles einigermasse normal gsi esch, dHut sech weder beruhiget het usw. esch es 1.5 Johr gange.

I empfehle au, so bald als möglich vo de hormonelle Verhüetig wegzcho, es macht met de Zyt wörkli lustlos, glichgültig, onzfrede ond wie nisliker scho gseit het, wenn mer den wörkli es Chind möcht ond de Zyklus ned metmacht, denn esch es kein eifachi Zit...

Die Ladycomp send super, i werd mer au eine chaufe. Sie send leider eifach sautür



nisliker  am 16.05.2014

Re: Nuvaring

guete morge

@saerli

Das bestärcht mich au grad. Es mues ja nöd sii das es so isch aber mich nimmt au wunder wie ich mich nachher füühle. Bi ebe au immer schlapp und so und das cha guet au vom Ring cho. Wenn sich nüd verenderet isch au ok.

Bezüglich em Pris... Für mich isch de Daysy 13 Monet de Ring. Also han ich en i 13 Monet scho dusse... Find ich ok.



nisliker  am 02.06.2014

Re: Nuvaring

hi ladys

gern verzell ich eu mal vo mine erfahrige woni bis jetzt mit em ring absetze gmacht ha.

ha am 11. mai pille abgsetzt und es gat mer super! nach mine täg han ich am 17. mai agfange mit em daysy messe und bis jetzt isch alles immer orange. mues sich hald zerst ispiele aber das hani gwüsst. ha parallel no sbuech Das Praxisbuch Natürlich & sicher vo TRIAS gläse was ich nur empfelle cha!! ha so au scho use gfunde das ich am 31. mai min erste eisprung gha ha :) sit em 29. mai isch mini Libido zrug :) ich seg eu..... das chammer sich nöd vorstelle wenn mer pille nimmt. aber mer isch was das abelangt en andere mensch! mer wird mit de pille oder nuvaring mega underdrückt. vermuetlich lits dra das mer am körper ja e schwangerschafft vortüscht. aber ich cha nur allne wo inere feste beziehig sind und es chind nöd en wältundergang wer nur empfele setzed das züg ab! also bi mir isches würkli extrem hihi :) aber isch vilicht bi jedem au wieder andesch...

verhüete düemer im moment mit dem caya diaphragma. da min ma würklich problem mit dem kondom het (wie die meiste :) ) han ich das caya diaphragma mit recht viel skepsis bstellt. bi aber mega positiv überrascht gsie! es staht mer mösi für sich elei eifach mal teste wies ine gat und wieder use nimmsch. i de praxis (vor em sex) gats aber viel eifacher will mer ja denn au füechter isch :) bim sex gspühr weder er no ich öpis! isch würkli mega :) jetzt hoff ich nur no dases sicher isch :) mer cha ja nöd wie bim kondom luege obs druf isch. aber mer fühlts zimlich guet und merkt wens druf isch. zum diaphragma mues mer no en gel chaufe wo spermavernichtend isch. s'diaphragma chost 50.- und cha 2 jahr gnutzt werde. de gel chost 20.- und isch 3 mönet haltbar. mir benutzeds jetzt immer da bi eus ja immerno alles orange isch. aber nachher nememers nur no a de rote tag.

a minere huut und mine haar merki no nüd a. aber ich nimme a das chund no :)

bis jetzt het sichs voll glohnt und min ma het sich mal mit de verhüetig und em zyklus usenand setze. das isch au mal guet. denn merkets nemlich dases nöd so eifach isch ;)

grüessli nisliker



LucyLu  am 02.06.2014

Re: Nuvaring

Hallo mitenand

Ich kann euch auch noch von meine Erfahrungen berichten.
Ich habe den NuvaRing seit Januar abgesetzt. Der Zyklus ist bis jetzt zwischen 25 und 26 Tage. Meine Mens sind weniger stark und kurzer von der Dauer als mit NuvaRind. Von dieser Seite her also topp. Den Eisprung war im ersten Monat so extrem stark, war total überrascht. Nun zieht es jeweils wenn der Eisprung ist und ich habe auch herausgefunden dass ich dieser so ziemlich jeweils zwischen dem 10 und 11 zyklustag habe. Alles ziemlich spannend!

Was nisliker bezüglich Lipido beschreibt kann ich aus meiner Sicht bestätigen, mir ging es genau gleich... Wir verhüten mit Kondom, ich traue diesen Computerli nicht so recht.

Einziger Minuspunkt: meine Haut! Ich habe viel mehr Pickel, und dann solche miesen unterirdischen fetten Cheiben die man nicht ausdrücken kann und schmerzhaft sind. Naja, dafür ist das Gewicht stabil geblieben und mit den Haaren habe ich auch keine Probleme.

Allem in allem bin ich viel glücklicher ohne Pille/NuvaRing. Ausgeglichener, weniger Launisch und zufriedener. Wurde es immer wieder so machen!

grüessli



nisliker  am 03.06.2014

Re: Nuvaring

hi lucylu

ich finde das ganze auch so spannend! ich habe mich noch nie mit diesem thema befasst und ich finde es doch eigentlich wichtig seinen körper zu kennen.

meinst du nicht dass sich das mit der haut wieder einpendelt? ist das nicht einfach die ganze umstellung? also ich hoffe es :S

ich habe nur ein paar einzelne und die sind nur oberflächlich. aber wie schon gesagt denke ich kommt das erst noch :)



elea  am 04.06.2014

Re: Nuvaring

LucyLu:
Wir verhüten mit Kondom, ich traue diesen Computerli nicht so recht.

zo recht trausch dem ned, wi mer jo hend müese feststelle



 1 2 3 4 5 6 .. 11

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.