Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Liebe, Sexualität, Religion    ›   Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.
 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 221 .. 295
layonie  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Dia und Tara graaaaatuliere!!!!

Dia, ich wür dich au am liebste umarme! Jööö so herzig! Häsch USA trotzdem chöne gnüsse? No kei Beschwerde?
Schriebsch au im Swissmom Forum?

@me, mir wüssed mitlerwiile was es git und freued eus jede Tag meh uf euses Baby! Ich han zum Glück bis jetzt ä super SS mit nur wenig Wehwehli! Sind jetzt grad 2 Spitäler go aluege und müend eus jetzt entscheide - gar nöd so eifach!
Hüt gangi wieder is SS Yoga - tuet mer uu guet!!

Liebe Gruess



Schlumpf79  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Dia: oh ich freu mi riesig für üch - gratuliere vo ganzem Herze zur Schwangerschaft!! Vorallem findes eifach wunderschön, dass din GG so hin und weg isch. Isch doch grad numal es super Gschänk!! Wie gahts dier so? Schriebsch au uf Swissmom?

@Tara: au üch en herzlichi Gratulation vo minere Siiete, isch schön, dörfet er das Glück es zweits mal erlebe!!

Hebet Sorg und gniesset üchi SS so guet es irgendwie möglich isch!!

Liebs Grüessli voder immer nu kugelnde Schlumpf

hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig



layonie  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Schlumpf, dir en guete Endspurt, han grad gseh es isch ja gli so wiit!!!!



Tara  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hey Schlumpf. Toitoitoi für d'Geburt! Es isch es unbeschreiblichs Gfühl. Gnüss es

Zivil 31.07.2008 / Kirchlich 02.08.2008
Chelsea 26.10.2009



dia

nicht registriert

am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Hihi danke vill mol, wo ich dr ss test gmacht und "pregnant"getande isch, ha ich grad an euch müesse dänke, wo mir gseit hän ich bi schwanger dazumal bindere diskussion!!

@layonie und schlumpf
Ich bi bis jetzt nur mol uf swissmom go gügsle... Sind ihr unterem gliche nickname? Ich würd mi unterem gliche denn amälde! wo find ich euch, isch jo chli anderst ufteilt wie do...?
Mir gohts sowit guet, ha chli mehr pickel beko, schlächt isch es mir erst 3-4 mol gsi, was ich ha, mir isch es sehr oft schwindlig und ha so s augeflimmere und schwarzi pünkt vor de auge...
Aber ich will do nid jommere anderne isch es 24h schlächt...
Morn ha ich nomol e termin, zum dr geburtstermin usrächne, dos no chli unklar isch. Vo dr grössi vom kind sött ich so in dr 12-13 wuche si... Tja, mir nennes "unser wiehnachtskeks"!


Lg, dia


....unser Traumtag war am 21.5.2011...



dia

nicht registriert

am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Uhhh jo schlumpf, das ha ich no vergässe z schriebe: alles gueti für d geburt, jetzt tickt jo d uhr ganz lut. Ich hoff du muesch nüm lang warte...

Lg, dia

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



Schlumpf79  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

Ier Liebe, danke vielmal für die liebe Wünsch für Geburt. Bi im Moment nu ganz ruhig. Was bi mer ja eher speziell isch, aber das chan ja nu ändere wenns de los gaht!
Uf Swissmom schrieb ech bide Junichäferli met aber unter 'Junibuuch'! Vielleicht liest mer sech mal.

@dia: schön, dasses dier sowiet guet gaht, hoffe es bliebt eso und du chansch dini SS gniesse!!

Chugligs Grüessli Schlumpf



hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig



jusi  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

dia:
Tja, mir nennes "unser wiehnachtskeks"!

suuuper ps: mi gg het am 24.12. isch aso ä guäts datum



Keks  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Layonie: Schön zghöre, dases Dir guet gaht Ich hoffe bi mir isch dän das au mal so Das chani mir no vorstelle, dases no schwierig isch sich für äs Spital z'entscheide.

@Schlumpf: Ich wünsch Dir alles Gueti für Geburt und ä wunderschöni kännelern-Zyt

@Dia: Wiehnachtskeks Soooo herzig



Schlumpf79  am 14.06.2012

Re: Schwangere Bräute/Ehefrauen, die Schwangerschaft, Erfahrungen etc etc.

@Keks: danke dier vielmal!!!


hend e wunderschöne 2. Juli 2011 gha - eifach unvergesslich -
und am 19.6.2012 wird üses Glück vollständig



 1 .. 72 .. 142 143 144 145 146 .. 221 .. 295

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.