| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Verhütungscomputer
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 9
11.01.11 13:34
Carmile 

Re: Verhütungscomputer

Hi zeme

I han gad noch me Monet en regelmässige Zyklus gha. Zudem fühl mi sooooviel fitter, weniger müäd, weniger unkonzentriert. Han viel me Power. Akne hani kei, abre au nie gha. Das wäg dä Hoor chönt würkli was ha, han denkt es ligg dra dass i wieder zum Coiffeur mös :-) Als nöd gsegneti mit Cup C isch däfür di chliner Oberwiti sicher en Nochteil :-) aber rundum sKörpergfühl isch besser. Chans nur empfehle :-) Und au wenn mer nonig Chind will. Isch jo sowieso viel besser wenn me zerst es paar Zykle wartet mit Kinderbecho wenn me mit de Pille ufhört.

lg Carmile

11.01.11 13:38
coco11 

Re: Verhütungscomputer

Ich han vo Afang a en regelmässige Zyklus gha (jewils plus minus 27 Täg), aber es git würkli alles. Han au vo Afang a en Temperaturastieg gha nach ca. 13 Täg und e 2. Zyklushelfti vo ca. 13 Täg.

Zerst het sich mini Huut gaanz wenig verschlimmered, aber jetzt isch so guet, wenn nid besser, wie mit de Pille. Nimme sit guet 2 Jahr kei Pille meh.

Haar sind schneller fettig und au verlüüri meh Haar als mit de Pille. Churz nach em Absetze hani vermehrte Haarusfall gha, jetzt isch glaubs normal.

S Einzige, woni amigs han, sind Schmierbluetige i de zweite Zyklushälfti. Min Gyn meint, das segi nüt schlimms und so reagieri min Körper uf d Hormonumstellig nach em Eisprung. Fröge jetzt aber no öpper ander, wil erstens isch es chli müehsam und zweitens fändis blöd, wenns e Hormonschwächi wer. Aber gits anschinend no hüfig.

Fühle mi aber viel wohler ohni Pille und mit NFP klapped das super! Schmerze oder so während de Mens hani gar keini und da sie regelmässig isch, weissi au immer, wenn sie sötti cho.

Liebi Grüessli
coco

Wir freuen uns auf den 23.07.2011

11.01.11 16:00
Belle85

nicht registriert

Re: Verhütungscomputer

Ech ha ez au es schaus Buech ond e Chline Compi fürd NFP kouft, ha ez no 2 Wuche de Nuvaring ond de beni extrem gspannt wies louft nach 8 Johr Hormon.

Ech hoffe au dassi weniger Migraine han wenni omgstellt han.





Wir feiern das Fest unseres Lebens 28.05.2011

12.01.11 09:03
sniffi 

Re: Verhütungscomputer

Hallöchen ihr

Ich habe auch über Jahre hinweg die Pille genommen. Als ich meinen Mann kennenlernte, habe ich die Pille abgesetzt. Aber nicht weil wir Baby's wollten, sondern weil wir auf natürliche Art und Weise keine kriegen können. Das Problem liegt bei ihm. Daher war ich in der "glücklichen" Lage, die Pille absetzen zu können ohne an weitere Verhütungsmethoden zu denken. Auch ich habe gemerkt, wie sich mein Körper verändert hatte. Ich hatte immer reine Haut und nach Absetzung der Pille kriegte ich fast ein Jahr lang Pickel wie eine 13-Jährige mittlerweilen hat sich aber mein Hautbild wieder stabilisiert, nehme an, die Hormone sind inzwischen völlig aus meinem Körper.....
Ich kann jede Frau vollstens verstehen, wenn sie auf andere Verhütungsmethoden umsteigt. Mir bleibt zwar nun das Messen etc. erspart aber haben halt in anderer Hinsicht Hürden die zu überwinden sind......

lg
sniffi

17.01.11 16:50
bettinli 

Re: Verhütungscomputer

also i han d'pille vor öpe ame halbe johr abgsetzt. d'täg han i jetzt eifach viel länger wie vorher und me pickel. mit chli me pfleg isch äs jetzt aber au nümä gar so schlim. und mini verdauuig isch viel besser worde. susch isch eigentli alles bim alte blibe

********** Unser Fest fand am 29.Mai 2010 in der **********
Ostschweiz statt

24.01.11 12:40
Eleni07 

Re: Verhütungscomputer

Liebi Ladys,

Äs geb da no d'Möglichkeit vonere Spirale - Kupfer oder Hormon - ich sälber ha z.B. ä Hormonspirale und bi mega zfriedä dämit! diä positive Eigeschafte sind, bim Gschlächtsvercher muesch a gar nüt dänke, will sozäge immer schützt (glich sicher wiä ä Pille), muesch au nöd extra epis ine tue oder so, will diä Spirale isch bis zu 5 Jahr drin. Ich, wo immer sehr starchi Bluetige und däzue au Buchschmerze ka ha während dä Menz, profitier gad nomal; ich ha jetzt überhaupft kei beschwerde me, willi nur no ganz wenig Bluetige ha. S'Hät zwar äs hormon drin - Gestagen - (aber kei Östrogen) aber das wird lokal ad Gebärmuetter abgeh, s'mues also nöd durch dä ganz Körper. Und Für mich au sehr wichtig, dä Eisprung wird nöd verhinderet.
Ich ha au überhaupt kei Näbewürkige ka, me gspürt au gar nüt, egal i wellere lag

Sovill ich weiss, hät d'Kupferspirale überhaupt kei Hormon und hebet au ä paar Jahr, me hät aber anschined nachher stärcheri Bluetige.

Grüessli Eleni

24.01.11 16:59
ristine 
Re: Verhütungscomputer

Also ich denke, dass eine schonendere Methode für den Körper wohl entweder die Pille oder der Novaring ist - die drei Monatsspritze ist sicher auch relativ zu empfehlen.

24.01.11 17:08
sheilyn 

Re: Verhütungscomputer

ristine:
Also ich denke, dass eine schonendere Methode für den Körper wohl entweder die Pille oder der Novaring ist - die drei Monatsspritze ist sicher auch relativ zu empfehlen.

ich denke schonender als nichts, gibts wohl nicht?

ich vertraue auf meinen körper und seine zeichen. ich bin so erstaunt, dass man seinen körper einfach machen lassen kann und weiss, wann man fruchtbar und wann unfruchtbar ist.
wenn ich mein wissen von heute schon vor 6 jahren gehabt hätte, hätte ich die pille nie genommen und nur mit NFP (tempi methode) verhütet.


.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.

24.01.11 17:15
Eleni07 

Re: Verhütungscomputer

@ristine, meinst du das jetzt auf meinen Beitrag bezogen? Oder wegen dem Verhütungscomputer? Anyway, denke ich, alles ist schonender als die Pille! Es gibt so viele Missbildungen durch die Pille und ausserdem verhindert sie den Eisprung, was ja sehr unnatürlich ist!

28.01.11 09:09
PrinzessinN

nicht registriert

Re: Verhütungscomputer

Wow, dieser Thread ist wirklich spannend.
Ich selber habe vor bald 3 Jahren auch auf die Spirale umgestellt. War ebenfalls "pillenmüde" geworden. Aber die natürliche Verhütungsmethode spricht mich sehr an. Denke, das werde ich in Angriff nehmen...aber vielleicht erst nach der Hochzeit. Denn die Vorteile mit der Spirale bei mir sind gewaltig...man muss an nichts denken...ich habe fast keine Periode mehr (früher war es ganz stark)...wenig Schmerzen (war früher ganz schlimm).

Aber ich bin es auch leid, meinem Körper dauernd Hormone zuzuführen. Das kann einfach nicht gesund sein!

...Weil es Liebe ist, sagen wir am 8. Oktober 2011 JA zueinander....

Zuletzt bearbeitet am 28.01.2011

 1 .. 3 4 5 6 7 .. 9
Verhütungscomputer   Verhütungsmethode   natürlich   verhüten   Persona   Computer   Eisprung   stimmungsschwankungen   familienplanung-natuerlich   Temperaturschwankungen   priesunterschiede   fruchtbarkeitsebene   nebenwirkungen   stimmungschwankung   selbstverständlich   Temperaturmess-metode   Verhüetigsmethode   einfach   unkonventionellen   verhütungsmethoden
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!