Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   <3 la principessa ha sposato suo principe <3
<3 la principessa ha sposato suo principe <3
 1 2 3 4 5 6
laprincipessa  am 11.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

dies und das...



lil.lian  am 11.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Wooow la principessa!!
So en wuuunderschöne Bricht! Und so e wuuunderschöni Bruut bisch gsi <3
Danke für de mega Bricht und dini Föteli! Han grad alli nomol müse aluege :) Da händer ja würkli grad einiges erlebt a euem Tag! Han wegem Wetter ganz fest a eu müese dänke a euem Tag, will bi eus ischs nöd grad würkli schön gsi, shät au dezwüsched immer wieder gregnet. Abr schlussendli ischs ja super usecho! Was mi no Wunder nimmt, was isch den die Sandzeremonie?
Und das mit dim Grosi und dinere Cousine isch ja würkli mega härzig! Mega schön was dini Cousine dier gmacht hät und verzellt hät! So e berüehrendi Gschicht!!

Zuletzt bearbeitet am 11.07.14 07:22



malinchen  am 11.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Wow principessa, merci viu viu mau für dä cool bricht!!! Soooo schön!!! Und die viele Föteli, eifach Hammer! Verstah guet dass di die "Entfüehrig" am Abä gnärvt hät, da hätti gloub ou nid fröid gha. Aber schlussändlech ischs ja würklech ä perfektä Tag gsi... <3 Und ds Briefli vo dim Grosi wo dini Cousine het gmacht isch ja dr Hammer! Ha gad Träne ide auge, sone schöni Idee!



Sue87  am 11.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Hey Principessa

wooow merci für de mega schöni und detailierti Bricht
het mir gad der verregnet fritig morge versüesst
du hesch wunderschön usgseh und dir heit würkli e super tolle tag
mit vilne überraschige gha!!

merci fürs teile!!



nala05  am 11.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Wow eifach nur unbeschrieblig schön di bricht!
Ich ha so fest an euch dängt am samstig und bi mega froh isch alles so perfekt worde
So schön gschriebe, und all die übrraschige, haaach ich schwelg grad biz mit s video isch ächt de hammer, i ha nid gmerkt dases nid de eros singt! Und mitem körtli vo dinere cousine, soooo schön - ha grad es tränli ide auge ka, mega schön wie dis grossmami trotzdäm bi euch gsi isch.
Und das e wunderschöni brut u dihr e super päärli sin, muessi jo nid sage! Das sehr jede wo auge im kopf het

Ich gratulier euch vo härze und wünsch euch nur s besti für euri ehe!



littlefoot  am 14.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

wow principessa wie schön
gsesch, alles isch perfekt gsi hanis doch gwüsst :)
wunderschön häsch usgseh und so schöni emotione beschriebsch.
ich gratuliere dir vo herze.



weddingbee85  am 14.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

wow, so schön din bricht!! danke villmal häsch de mit eus teilt...häsch übrigens wunderschön usgseh, uh romantisch!! und d föteli sind mega schön!!



Princess08

nicht registriert

am 15.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

was für en wunderschöne bricht! du häsch traumhaft usgseh!



laprincipessa  am 18.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Danke öich vilmol för all die liebe Wort zo mim Bricht! =)))) <3


So mis einte Zimmer wet wider normal usgseh, drum verchaufi mini Deko / Hochzytssache ;) Wer s’Farbmotto Coral / Mint häd, chunt sicher uf sini Chöste ;)

Z’ha gits:

Schirm Ivory NP 25 EUR, VP 15 CHF
Fächer Ivory, Weiss, Schwarz NP je 10 EUR, VP 8 CHF
Seidenrosenblätter coral und mint, ca. 700-800 Stück, NP 180 CHF, VP 80 CHF
Künstliche Rosenblätter Ivory, Lachs und Peach (neu und ungebraucht) je 1000 Stück, NP alle 3 Packungen CHF 180, VP CHF 130
DANKE Wimpel, übernommen von einer anderen Braut &#61514; VP der selbe, CHF 10
Silbrige Bling Blingtasche, vielleicht für das Zivile (hatte sie am Zivilen dabei) NP CHF 30, VP 15
Weisse Schalen für Gestecke (kommt günstiger wenn man die dem Floristen bringt, als solche beim Floristen nimmt) habe max 12 Stück (erhalte diese noch zurück) NP CHF 15.- / Stück, VP CHF 8.-
Spiegel für die Vorbereitung (habe ihn in der Hitze des Fechets leider vergessen beim Videodreh / Fotografieren ich Huhn :p) NP 15.-, VP: 10.-
Pompoms 12 Stück verschiedene Grössen in Coral, Mint und Ivory, bereits bebastelt (wenn man sie etwas auseinanderzupft, kann man die gut nochmals benützen - plus noch 3 ungefaltete Pompoms in türkis) mit schönen passenden Satinbandern, NP 40 CHF, VP 15.-
Schild vorne „True Love Story“, hinten „We know you would be here today“ NP CHF 70.-, VP 60.-
Dekosand in Sandtönen, 1x ganz fein, 1x etwas gröber, NP 15.-, VP, 8.-
Cake Topper NP 70.-, VP 40.-
Vase mit Sand und Kerze drin für Zeremonie (habe noch eine neue Kerze) NP CHF 40.-, VP 20.-
Herzständer für Fotos oder auch sonst als Deko, NP 15.-, VP 10.-
Notfall Kit (fast neu – habe lediglich einen Faden gebraucht), NP CHF 20.-, VP 15.-
Solemate Absatzstopper für im Gras 3 Grössen neu und ungebraucht (nur die Packung wurde geöffnet) NP CHF 30.-, VP 25.-
Perlarmbänder für Blumenmädchen Stückpreis 8.-(habe noch Perlen und Satinbander in Coral, Mint, Apricot (wie auf dem Bild geht eher Richtung rosa) kann noch mehr Perlarmbänder machen, einfach Grösse angeben &#61514;
Me too, gratis (s I do ist auf meinen einen Schuhen)
Tischnummernhalter, 19 Stück, NP CHF 50, VP 35.-
Tischnummern 1-9, (Nr. 3 und 5 gingen leider kabutt, müsste ich neu machen) 1xKindertisch, 1xArtists, selbstgebastelt, VP 30.-
Ringkissen NP 55.-, VP 40.-
Korb für Gastgeschenke, verziert mit schönen Satinbändern in Mint und Türkis, NP 20.-, VP 15.-
Freudentränchentaschen mit schönen Taschentüchern, 54 Stück (davon bei 2en die Masche nicht mehr gebunden, 52 einwandfrei), VP 1.- / Stück oder 50.- für alle zusammen
Tischsets mint für Blumengestecke, 13 Stück, NP 15.-, VP 10.-, für alle 13 Stück: 100.-
Teelichterhalter Ikea, 72 Stück: NP, ca. 35.-, VP 20.-
Strumpband blau / weiss, neu und originalverpackt: VP 15.-
Schleier für einen Polterabend (falls jemand von euch TZ wird oder ist :p) VP 10.-
Meine Brautschuhe (falls jemand gebrauchte anziehen würde) ich war damals skeptisch, aber sie waren soooo bequem ich hatte den ganzen Tag keine Schmerzen nichts! :P habe sogar meine Tanzschuhe, welche ich extra für den Abend gekauft habe, nach dem Hochzeitstanz wieder umgetauscht! :p ;) NP 70.-, VP 30.-
Gratis: rote Just Married und Herzchen Girlande, rote Rosenblätter (wenig)

Bi Interässe / Froge eifach mälde :)



laprincipessa  am 18.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

witer gohts...



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.