Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   <3 la principessa ha sposato suo principe <3
<3 la principessa ha sposato suo principe <3
 1 2 3 4 5 6
Shira  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Super den nimm ich de Schirm sehr gern, ich wohne in Wald ZH i de nöchi vo Rapperswil. Bisch du da mal irgenwo i de nöchi? :-)



laprincipessa  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

@fabienne: ja habe alle Rosenblätter noch - welche meinst du nun?

@evass: die Tischsets sind unten aus Plastik (sieht man aber nicht - sieht aus wie Stoff - habe dies erst geehen, als ich sie angefasst habe) und mit einer weissen Stickerei überzogen - am schönsten wirken sie, auf weissem Untergrund gehe davon aus, dass ihr weisse Tischtücher habt oder?) Durchmesser ist 40 cm, der innere Kreis des Musters ist 19 cm



laprincipessa  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

@shiva: guet tiptop! wörd säge häsch grad es riise schnäppli gmacht hehe :p han nämli grad höt vo de DHL no en rächnig becho vo dem schirm - 40.- nochträglich... frächheit das :p aber egal ;) bin froh wenni die Sache loswerde! hmm in Rapperswil bini aber eher weniger - wohne in Aarau und bin amgis no z walliselle oder in Luzern / basel.. wetsch dassi ne dir schicke oder bisch du mol zaarau? wenni ne schicke, müessti eifach s'porto und d'verpacktig no ha..



laprincipessa  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

@fabienne: sorry han erst jetzt nomol gseh wasd gschrebe häsch genau jo hani alles no! =) hetsch Interesse? :)



Shira  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Walliselle bini amigs au aso hauptsächlich im Glattzentrum :-) bisch nächstens mal dete i de nöchi?



laprincipessa  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

hehe grad höt öbere mittag gsi ;) um was för uhrzyte chöntsch dänn du det si? negste mändig bini z.bsp. wider in walliselle do chöntis mir irichte, am beste wär am mittag aber chönt au am morge oder namitag rasch cho will s'büro grad um de egge isch bim smart Center - oder chöntet öis au det rasch träffe bide migrol tankstell, fallsd mitem Auto chunsch ;)



Shira  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

soo guet :-) nöchst Wuche bini no i de Ferie aber abem 4.8-10.8 bini immer ume, han den no Ferie aso chanis mir eigentli immer so chli iirichte :-) den chönti gad no chli go shoppe :-) wenn würds dir den am beste ga?



laprincipessa  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

@shira: bin amigs unterschidlich det aber chas mir relativ irichte.. wämer am mändig, 4.8. mache? wennis müesst schiebe, wösstis sicher no die Woche.. isch guet um d'mittagszyt? halbi 12i, 12i was isch besser? hehe jo gäl chasch grad i bershka wos jo jetzt im glatt häd ;))



fabienne.menz  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Dafi mech nomol bi der mälde? mues zersch abkläre i weli farbrechtig mer jetzt def. wänd go :-) wie wär de priis pro pack, bzw. för alli 3?



Evass  am 21.07.2014

Re: <3 la principessa ha sposato suo principe <3

Hey Principessa, die Tischsets sind glaube ich nichts für mich, da wir runde Tische haben, und die dann einfach etwas zu klein sind dafür. danke trotzdem.



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.