Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   "Pivis" Herzenswunsch!
"Pivis" Herzenswunsch!
 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20
Vikunija  am 02.04.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

@Proeschu: Am Afang hani sehr mit de Überkeit z kämpfe ka aber das het sich den würkli im 4te Monet glait und jetzt gahts mer würkli guet. S Einzig: Bin immer müed
Am Abig schalfts sobald ich anesitze ( egal obs erscht 8ti isch) und am Morge chumi chum us de Federe.... Aber wenns nu das isch
Jetzt grad aktuell hets e wachi Phase und isch waker am strample, wie wenns merkt das ich vonem schriebe

@Romana: Danke,danke, Feued eus sehr!

LG Vikunija



whitewolf  am 02.04.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

waaahhh Vikunija

gratuliere vo Herze!!! mega schön :-) bi mir i de Familie gits rundume Kind! Mini Schwö wird jetzt im Oktober au s erst mal Mami und im Mai wird ghürotet Freu mich mega!

Jo FB hani ebe biz gleit, ha au es paar usegmischtet wo mer ja eigentlich nie kontakt het (also au anderi lüt - ned nur vom Forum) isch ned bös gmeint gsi, aber ich finde FB muesi eigentlihc nur lüt drin ha wo mer verkehrt

aber wege dem freu ich mich natürlich trotzdem wenn öper kontakt ufnimmt- wenns denn FB wär- natürlich au mega.

glg



layonie  am 02.04.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

Ja mir gshts sehr guet! Dä Noël isch jetzt scho 18 Monät und soooo en Goldschatz! Mir hoffed, dass sich gli s2. Uf dä Weg macht!!

Schön gahts eu allne guet! Isch eifach ä mega cooli Ziit gsi mit eu da ine!!



whitewolf  am 02.04.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

Gratuliere Layonie!! mega schöne Name



Carmile  am 07.04.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

Proeschu, Romana, Vikunija etc....ich bin scho ewig nümm im Forum gsi, isch mer aber gad warm ums Herz worde wo i euri Nämä gläsä han. Weiss nöd ob er eu no möget a mi au erinnere. ganz e liebe Gruess :-)



whitewolf  am 09.04.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

Liebi Carmile,

doch doch also ich erinnere mich sehr guet :-)
schön vo dir z ghöre- gahts guet?
LG Livipivi



Romana82  am 09.04.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

Liebe Carmile, sicher kann ich mich an dich erinnern. Schön von dir zu lesen. Wie geht es dir?
Liebe Grüsse



Hase1981  am 03.09.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

Hallo zusammen

Schön von 2011er Bräuten zu lesen, die auch ab und zu noch im Forum sind ;-) Wie geht's euch allen? Denkt ihr auch noch so gerne an eure Hochzeit zurück wie wir? Unser Schwiegervater hatte ja heimlich ein Video aufgenommen in der Kirche (obwohl ich das nicht wollte) und nun ratet mal, wer es immer wieder anschaut

Griässli Hase1981



Proeschu  am 03.09.2014

Re: "Pivis" Herzenswunsch!

Hihi... Das metem Video esch jo loschtig! Bi ois hed i mim Maa sini Cousine alles gfilmet, das Video lieb ich



 1 .. 9 .. 16 17 18 19 20

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.