Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   a purple wedding dream
a purple wedding dream
 1 2 3 4 5 6 7
kleinefeder  am 10.10.2013

Re: a purple wedding dream

Ich wett s kleid au sooo gern gseh...



morelia  am 11.10.2013

Re: a purple wedding dream

@nemo und kleinefeder: pn isch gschickt.

nei, ds chleid isch und muess nid lila si... mir hei d iladigä, blueme, deko, chleid vor tz, vili vili chlini details und de o d dankeschartä in lila. mi dünkt es brutchleid söt wiis si. äs git vili schöni wiistön. und es isch halt klassisch und tradition.



morelia  am 23.10.2013

Re: a purple wedding dream

disi wuchä isch scho viu gange i punkto hochzitsvorbereitigä u planig:

-ringe bsteut (iz wüsse mir o dr priis: 2500.-)
-ds erschtä gspräch mit dr pfarrerin (isch super gsi, sehr sympatischi, bodeständegi frou, geit genau uf üsi wünsch i, macht nüd wo mir nid wei, macht kener vorgabä, würklech super)
-pompons und spitzebänder für d candybar bsteut



BiNi  am 28.10.2013

Re: a purple wedding dream

Hey Morelia

Ich bin neu i däm Forum, aber ich han meega mösä schmunzlä, wo ich din Thread gläsä han!
Mir hüratet au am 24.5.14, jedoch in Fruttigä und händ dänn in Spiez eusä Abig mit dä gladnä Gescht! Aber ich gseh, Du bisch scho sooooo wiet, da han ich ja grad no nüüt!

Okay, s'Chleid hani vor 4 Wuchä in Amerika kauft, d'Locations stönd und s'Gspröch mitäm Pfarrer hämer au scho gha! Aber suscht...wiä z.B. mit dä Iladigä simer no niänäd! Witzig isch, dass au mir uf purple mached, will äs isch eifach miiiini Farb! Mir wänd au, dass all Gescht öppis violetts trägäd, also entwender s'Chleid, d'Kravattä, s'Hämp, ä Täschä, Schuäh, Ohräring etc. eifach für d'Bilder findis meeega! und äs känned mich au all irgendwiä immer i violette! Aber klar, mis Chleid isch au wiess...aber Schuäh wotti violetti :-) bin no uf dä Suächi, han aber au no chli Zyt....

mini Fründin isch TZ und sie freut sich meeega...sie chas nöd abwartä...mim GG sin Brüäder isch männlich Pendant...ihn chani nöd so ischetzä...s'doof isch meh, dass mini Fründin in Züri wohnt und sin Brüäder in Bern....aber idä hüttigä Zyt mit Skype etc. hoffi das chunt guät...

Wo händ ihr d'Ring kauft? Mir gönd jetzt nöchst Wuchä no ad Hochzytsmäss in Zug...bin mol gspannt!!!

Liäbi Grüässli BiNi



morelia  am 29.10.2013

Re: a purple wedding dream

hallo bini

gratulierä zur verlobig.
du bisch us frutigä? so kuhl, isch ja gar nid so wit wäg vo thun...
wosch da würklech uf zug ad hz-mäss? da si immer sehr vil lokali abieter (schmuckgschäft, brutmode, konditore, fotografä) di wetsch ja nid vo dert sondern dänk öbe us dr region?
ja aues in lila/violett/lavendel/flieder gfaut üs o mega.
was heiter für locations?
mir hei d ringe vom rentsch in thun. chani nur witerempfäla.

schrib doch bi üs im mai 2014 tread mit? hiä dr link:
http://www.heiraten.ch/forum/board/anlae...4-4_640_76.html
glg morelia



BiNi  am 30.10.2013

Re: a purple wedding dream

Ciao Morelia

Nei, ich bin nöd us Fruttigä sondern us Züri! Min Fründ isch us Bärn und sis Mami us Fruttigä! Aber wohnä tömer in Zug...Du gsehsch, kompliziärt...hihi! Drum au Zuger Mäss!
Mir hürated im Tropähuus und s'Ässä hämer dänn im Hotel Eden in Spiez!
Also ich han kein Bezug zum Kanton Bärn...aber min GG isch vo dört und eusä Prediger au...!
Das machts au chli kompliziärter...will ich än Coiffure etc. vo dört muäs ha...
was mär nöd alles macht für dä GG...

Ich mach mi grad mal schlau uf däm link wo Du mir gschickt häsch....

Dankä!

glg BiNi



flower

nicht registriert

am 30.10.2013

Re: a purple wedding dream

Die lila Hochzeit ist wunderschön



littlefoot  am 03.11.2013

Re: a purple wedding dream

Scho u vill gmacht! Mega :) dafi au e pn mitem chleid?
No speziell das gseit häsch anderi gfalled der besser (wobi, s git so z vill, da sind immer vill schöön)...bi ja au no uf de suechi und chöntmer da guet tipps vo dir ihole, wenn du denn das gno häsch wo click gmacht hät (hoff au uf das)



morelia  am 09.11.2013

Re: a purple wedding dream

hüt hei mir d iladige uf d poscht bracht

bi scho gspannet uf di erschtä rückmäudige. bis uf d tz weiss no niemer wi si usgseh u wär aues iglade isch.



Lula  am 09.11.2013

Re: a purple wedding dream

@morelia: Oh so schön! Hoffe ihr brchömet ganz viu schöni u positivi Reaktione am Mäntig!



 1 2 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.