Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny
"Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny
 1 2 3
Leny  am 10.06.2009

"Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny


Hallo Brüt

Gärn teil ich min wunderbar Hochzytstag mit öich:

Fritig, 29. Mai 2009: es isch z’Nacht em 23.30 Uhr u üsi Gäscht wie eifach nit hei… Endlich, am 01.30 Uhr liggemer im Bett… aber nit lang ;-)

05.30 Uhr es isch sowyt =) Panik, Vorhäng uf, was isch für Wetter???? Stralend blaue Himmel… so sötts sy.. wider für es paar Minute ab is Bett…

Ich ligge hell wach und meega häppi ich mim Bett, und chan vor Vorfreud kum no warte was uf mi zuechunt… zerscht gönn ich mir es Cafe u nachene en usgibi Duschi… am 06.45 mach ich mich ufe Wäg zum Coiffure… ganzi 1 ½ h hani mi la verwöhne und Mädels ich sägs öi, d’Frisur isch eifach dr Hammer gsi so, es isch 08.30 und ich han jetze genau no 30 minute bis es wyter ghat.. die Zit han ig gnosse… eifach usem Fenschter luege u d’Gedanke lo flügä…

Es Lütet ah der Türe u mini Kosmetikerin chunt mi go abhole… gmeinsam machemer üs ufä Weg zu minere Trauzügin.. Langsam wird’s ernscht. Au s’Make-up isch eifach super… es bin immer no ich, u nit en Maske. Los, witer gheits… s’Chleid wartet, will in 30 Minute gheits los

Fertig ahgleit, mache ich mich ufä Weg is Parterre wo min Chauffeur wartet… s’einzige wo er gmeint het isch: wow… „da bini aber grad rot wordä“… Gmeinsam fahre mir uf üse Berg (da mir Puure tüe, heimmer ufäm Berg Land) döt wartet min Maa inmitte vomäne Weizefeld, mit mim Brutstruss… han scho muesse ahfange weine… so schön het er usgseh: en dunkel brune Ahzug. En Traumma, nei MIN Traumma…

Ich stige usem Auto us, u laufe uf min Maa zue… dä Moment isch eifach magisch gsi… ken Lärm, ke Auto, nume mir zwie… Mitemene dicke Muntsch u „Schatz du gsesch eifach traumhaft us“ het min Maa mich in sini Arme gschlosse u gfühlti 1000 Stundä nüme los la… aber es si doch nume 10minute gsi… u da isch üse Fotograf scho uf dr Matte gstande, mit üserne Trauzügä… Vom 10.30 – 12.00 heimer Foto’s gmacht… isch schön gsi u d’Föteli si dr hammer

Am 12.15 Uhr simer bi dr Chile ihtroffe und au döte hämmer dr Moment gnutzt u no einigi Föteli gschossä… u dän am 13.00 Uhr ische eso wyt d’Hochzyt startet…

Bim inelaufe hemmer üs fescht müesse hebe.. es isch en sehr emotionale Momant gsi. Dr Pfarrer het üs zu üserene Plätz begleitet u d’Zeremonie het chönne beginne… als Überraschig het es 6-Chöpfigs Jodlerchörli üsi Lieblingslieder gspilt (George, Hie bin i deheim und Ewigi Liebi) Träne si nume so über üsi Bagge gloffä…

Es wird immer in üsere Erinnerig blibä… Üsi Blueme-Chind het üs zum Chileusgang begleitet… wo d’Türe ufgange isch, hemmer üserne Auga kum trauet… Spalier vo das Auge hinreicht.. Turnverein, Musig, Fasnachtsclique.. etc… Am Ende vo däm Spalier ahcho, sind au scho alli parat gschtandä zum üs gratuliere… unzähligi Müntschi heimer verteilt, Tränli vergosse, Umarmige becho… Einigi Föteli heimer den direkt bir Chile gschossä 

D’Gäscht machet sich ufä Weg zur Apéro-location mit em Car. U mir? ... 2 Teil folgt bald

Euri Leny



bruetli  am 10.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny

Wir wollen mehr, wir wollen mehr

Es isch immer so schön vo jedere Brut ihr Story z'läse

Härzlichi Gratulation!!!



Schoseli  am 10.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny

jo weiter weiter....es esch so schön...

fotos????
grüessli

heiraten am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe



maju  am 10.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny

ou ja tönt ja würklich wäuts schön u romantisch.......... ou ja Fotos?
mir hürate am 02.05.2009



Soefeli82

nicht registriert

am 10.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny

Hey Leny

Gratulation zu dire Troumhochzit mit dim Troummaa

Bi scho hölle gspannt ufä 2 Teil



Leny  am 10.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny


... Teil 2:

Mir bechömet en wunderbare Oldtimer wo üs dervo bringt… Nei, nit direkt zum Apéro… sondern no es Türli damit mir die erschte Minute (fasch 45 Minütigi Fahrt durch’s Seeland) gmeinsam chöi gniesse u s’erlebte verarbeitä ….

Bir Apérolacation ahcho, werdemer vo allnä Gäscht begrüesst u d’Musiggsellschaft spilt uf… Mein Gott es het Lüt kha!!! S’Joderchörli vor Chile isch au mitcho, u Jodlet eis nachem andere… d’Sunne schint uf üsi stralende u überglückliche Gsichter… s’Kompliment: wow, du gesch so wunderschön us! Hani so richtig in mich inegsogä… d’Lüt hei eim eifach nit wella la gah.. döt es Schwätzli, ds nögschte Münthschi, en Umarmig, Glückkwünsch.. mer wird regelrecht überrollt u chan sich vor Glück khum meh bewegä …

S’Apéro eröffnet het mina Maa mitemene Megafon!!! Grund: fu dä 240 Ahgmeldete Apérogäscht, si öppe 320 cho! Mir hei 0 Überblick kha… u s’Büffet isch rübis u stübis leer gsi… zum Glück si üsi Catering-Lüt so flexibel gsi und hend immer nochäproduziert u nachegfüllt… d’Baar mit dä Getränk isch uf hochtuure glüffe… und überall wo dä hereluegsch, glücklichi Gsichter und Mensche am Lache (wie mir hüt wüsset si über 180 Liter Bier konsumiert wordä WAHNSINN!!!)

Natürlich hei sich d’Vereine oder oh d’Budä nit la lumpä u no so s’einte oder s’andere parat kha… zersch isch d’Bude vo nimem Maa dranne gsi.

Mi Schatz het müesse en Baggerschuflä fertig montiere (hihi u alli lueget zue) so en Chrampf! Nachene hetter müesse üses Hochzytsgschänk mit hilf vo Hammer u Meisel befreie.. uiui nomou sonen Chrampf.. u zum Schluss heisi no welle wüsse wird d’Hose anne het ir Ehe u meh Chraft… Mir hei müesse en Baggerzahnwitwurf mache… ich gibes ja zue,s’ isch nit fair gsi.. aber wenn isch’s Lebe scho fair mine het öppe 2kg kha u dä vo mim Schatz öppe 20kg.. hihi wer isch echt wyter cho???

Ahschlüssend het die obligatorisch Fotosession mit allne geh! Dauergrinseh, khan jo sooooo ahstrengend si  aber es het sich glohnt… (ah dere Stell, leider heimer kes Online Portal vomär üsi Föteli chan go luege.. wenn öpper wott wüesse wiemer usglueget hend,  gebet mir öichi Mail adresse u ich schigge es Foto)
Nach em Fötele het sich d’Musiggsellschaft gmolde, si wellet itze üs au mol lo schaffä… Min Maa het dörfe Dirigiere u ig han chönne Chesselpouke spile… witzig! Trotz null-musikalität hets bi mir auso nit schlecht tönt *aber das hetti jo jede behouptet ah dem Tag*

Zyt für üs, oder gar Zyt zum esse hets leider fascht nit geh, will jed het welle s’einte oder andere Wort mit üs wechsle… langsam wird’s Zyt zum witerzie… das isch s’Stichwort für’s Brutstrusswerfä gsi… Teil 3 folgt ...

Euri Leny



aschera  am 10.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny

hoi leny

soooo romatisch! härzlichi gratullation zu euem troumhafte tag

fröiemi scho ufe 3. teil

du darfsch gärn es föteli hie inne veröffentliche



mir hürate kirchlich am 15. august 2009



Muggi  am 10.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny

sali leny
oooooooooooooooooh schwärm das hört sich wunderschön ah herzlichi glückwünsch!
I wür mi über es Foti freue

liebi grüessli



Leny  am 11.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny


.. Teil 3:

Es machet sich öppe 20 hürotswilligi, ledigi u zappligi Fraue parat… eis, zwei u drü… dr Brutstruss flüg im hoche Bogä uf die Trube-Fraue zue…“wer fangt nä echt?“ ???!!!! dr Struss sinkt langsam abe, oh aber was isch das? D’Ladys trennet sich in 2 Site uf!!! Wie bitte han ig u oh min Maa dänkt! Dr wunderbari Struss landet ufäm Assfalt!!! Es herrscht en Stilli und allli lueget ganz verschrockä!
Was isch das bitte gsi, meint eini vo dä Ladys! Auso s’ganze nomou!!! Eis, zwei u drü… dr Flugweg isch zimlich dr glych… aber oh oh oh oh… dismol wird er gfangä… die ganzä Gäscht fanget ah klatsche u d’Kollegin vonä gfange hät straalet… hmmmm isch es ächt die nögschti Brut?

S’Apéro neigt sich langsam (zumindescht für üs u d’Feschtgäscht) am Endi zue, aber dr Platz isch immer no voller lüt wo gmüetlich höcklät, verzellet u lachet… so schön… Mir u üsi Gsellschaft schtiget in Car ih wo scho uf üs wartet… ab gohts richtig Restaurant…

Hmmm… hättemer do nit müessä links Abbiegä???? Woane gömmer? En spannig baut sich uf… gwunder!

Plätzlich schtömmer ufäm Platz voräm Bussdepot bi üs im Dorf. Üsi Trauzegen bittä üs uszschtige, will für üs würs nit mitem Car witergo! Kum usgschtigä, han ig so richtig ahgfangä Lache u min Maa het es unheimlichs Straale ufäm Gsicht kha!!! Döt schtot en Rapid (Landwirtschftlichs Gfährt) dekoriert mit Blueme u Efeu, dranne en Ahhänger mit emene „Tron“ us Stroh. Ebafalls wunderschön dekoriert.

Üsi Trauzügä erkläret üs, dasmer mit dem Gfährt bis zum Dorflädeli müend fahre u den ghits dr nögschti Teil…. Dr Car mit üserä Gsellschaft fahrt witer u mir montiere üs uf das Gfährt. Mitemene herzhafte Ruck, startet min Maa dr Rapid, stiget uf u mir Fahret los… Froue das isch en Spass gsi… Büchse hends oh no aneghanget, es het lärme gmacht u mir si jo fascht vor Lache platzt

Noch öppe 10 Minute Fahrt simmer bim besagte Dorflädeli ahcho… die ganzi Gsellschaft isch uf dr Houptstrass gstande u het applaudiert… Mir, zimlich schwungvoll, go Parkierä… u den isch s’gschtürm witer gangä: jede vo üsernä Gäscht het es Zetteli mitemenä Buechtabe becho, u het müesse im Lädeli für maximal Chf 5.—öppis choufä. Die ganze Sachä hends chönne uf dr Rücksite vo üsäm Cabriolät ines Chörbli legge… Aromat, Kornflakes, Spare-Ribs etc… um nume en chlini Uswahl z’nennä… Ufallfäll si üsi Vorratsregal diheime wider guet gfüllt!

Und witer gheits… Dr Motos wider schwungvoll zum laufe bracht, het gheisse bis döt u döt ane u dän zrügg zum Restaurant… Unterwägs hend üs entgegekommendi Auto ghupät, Ahwohner het Klatschet… soo schön … ufäm Weg simmer au ah üse Reschtaurant verbi cho… WOW… die ganzi Stäge isch mit Tanneäscht u Blueme Dekoriert gsi, so schön (en Bruch us minere Heimat em Engadin, entweder dekoriert mer z’Restaurant oder dr Ihgang zum Dihei) Womär vo üsäm Tüürli si retour cho, si wider alli Gäscht parat gschtande u hei üs in Empfang gno… Pünktlich uf d’Minute simmer so ih üsäm Restaurant ihtroffä… witer in Teil 4

Leny



Leny  am 11.06.2009

Re: "Üsi Traumhochzyt" 30. Mai 2009 ¦ Leny



es Föteli

so... ändlich hani usägfundä wie das gheit... das währ also mi Maa u ig


(Teil 4 chunt dän morn)

Euri Leny



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.