Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Dänu's romantische Stadthochzeit
Dänu's romantische Stadthochzeit
 1 .. 3 4 5 6 7 .. 9
daenu16  am 27.12.2013

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Hoi Wolkenlos,

Ah so kuul, wenn besichtiged ihr de Güeterhof? Also ich würd mich immer wieder defür entscheide. Finds soooo e tolli Location. Mir sind 58 Persone am Obig und übernachtet im Klosterhof SH, das isch 5min z'fuess vom Güeterhof.

De Zuegang für d'Homepage schicki dir per PN, ok?

LG Dänu



daenu16  am 05.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Am 6. Dezember isch endlich mis Kleid acho und geschter bini's denn ENDLICH go aprobiere.
Wow, es isch geschter wieder alles KLAR gsi - das isch MIS Kleid und das bin ICH!
Sooo schön! Anes paar Örtli passts nonig ganz...d'Schultere fülli nöd us und dDröht wo bide Bruscht igschaffet sind zeiged irgendwie so spitzig geg use *Madonna-mässig*
Aber das wird alles no apasst wemmer tüend abstecke. Am 5. März!!! Bis denn isch Deadline zum abneh! Mann, wenn ich mich nur mal chönnt zämärisse !!!! *grml*

Usserdem isch ja letscht mal no dFrog gsi ob ich mit oder ohni Schleier wett. Woni sKleid gange bi go ussueche bini überzügt gsi, dasi KEIN Schleier wett. Denn hani eine agha und je länger ich dä Schleier agha han, desto meh hani ihn passend gfunde.
Gescht isches denn sunneklar gsi - de Schleier mues eifach!



Sue87  am 06.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

wow so schön.....fröit mi auso für di dass du so glücklich bisch mitem Kleid
wirsch de schleier übers Gsicht trage bim ineloufe oder hinde abe?



daenu16  am 21.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Danke Sue! Ich träg de Schleier hinne abe.

Frisur: de Schleier het jetz defür d'Frisuresuechi wieder neu eröffnet. Ufem Foti mit Schleier gsehnd di ufegsteckte Haar eifach chli z'hart us, drum wirds denn e halboffeni Frisur. Hüt innere Wuche isch Probetermin *freu*

Ringteller: statt Ringchüssi! Han mal versuecht so en Ringteller/Ringschale us selbsttröchnendem Ton z'mache (siehe Bild)



lil.lian  am 21.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Daenu16
Ja genau die Aleitig wege de Ringschale hani au scho gseh..
Häts klappet zum sälber mache? Häsch es Föteli?
Han ebe au scho drüber nah dänkt öb ichs probiere söll.. Find uf dere Aleitig d'Spitze so mega schöön weiss leider gar nöd wo ich sowas überchume.. (ussert ich gahn mal bi mim Grosi verbi und chlauere es Stuck Stoff )
Oder die ander Möglichkeit isch, ich het ebe au no gern eusi Näme und s'Datum drufe, dass ichs grad bstelle wür..



daenu16  am 21.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Ich han es paar Versüech brucht und folgendes Zubehör
- Ton selbsttrocknend weiss
- Häkeldeckchen
- Schale
- Backpapier
- Wallholz und die Uswallhölzli
- Messer



daenu16  am 21.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

so wies ufem Foti isch hanis ine Schale inegleit und tröchne loh. Denn chammers troche no schlieffä



Lula  am 21.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Hoi Dänu,

wow, gseht cool us!! U passt ja perfekt dri!



daenu16  am 28.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Sooooooo happy...chönnt nur umegumpe und tanze vor Freud! Bin hüt gsi go Probefrisur und Makeup mache und bin immerno ganz gflasht. Freu mi sooo fescht dases die beide Fraue sooo guet gmacht hend und ich mich pudelwohl und wunderhübsch gfühlt han noher hemmer alles wieder zur Sau gmacht, dass GG nix gseht.

Geschter simmer no ide Obiglocation gsi und hend so chli s'letschte Gspräch gha. Hend alles nomol durebesproche, sogar dZiite wenn wele Gang serviert wird, Priise, Getränk, Dessertbuffet nomol verfineret, bim Empfang nomol chli was g'änderet, hui ui ui...GG und ich sind voll freudig nervös worde.



Lula  am 28.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

So super Fröiie mi gad mega für Di!
Hesch glich es Foti gmacht?

Das steit üs no bevor, wie isch so gsi? Was si Zyte us Menu?



 1 .. 3 4 5 6 7 .. 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.