Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Dänu's romantische Stadthochzeit
Dänu's romantische Stadthochzeit
 1 .. 4 5 6 7 8 9
daenu16  am 29.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Unne gsehnder dBilder vode Frisur/Makeup

Isch super gsi, wieder sehr professionell und unterstützend. Mir hend etz au e gnaui Priisvorstellig wases am Schluss wird insgesamt choschte (da hani no wichtig gfunde).
Gseht folgendermasse us (wenis no richtig im Chopf ha. Sie schicked ebe no sProtokoll)

18:15 Empfang nach der Schifffahrt (kleine Häppli und Virgin Caipirinhas)

18:50 Begeben wir uns in den Bankettsaal

19:15 Gemischter Salat mit gerösteten Kernen

19:45 Karotten-Curry-Süppchen mit Thunfischspiess

denn chli Pause

21:00 Hauptgang: Rinderfilet in Kräuterkruste an Balsamico-Glasur, mit Kartoffelgratin und Gemüse (sie schöpfed denn no Biilage noche)

und denn so am halb 11/11fi Desserbuffet:
weisse und dunkle Schockoladenmousse, Gebrannte Creme, Fruchtsalat, Panna Cotta, kleine Schnittchen (so wie Cremeschnittli), und Glacepyramide mit Wunderkerzen! Juhuuu



lil.lian  am 29.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Häsch di aso definitiv entschiede wege de Frisur
Woooow es gseht super us :) Voll härzig. Und serste Föteli isch ja fantastisch hihi



_janedoe  am 29.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Mhhhhhmmmmm darfi cho go mitesse??? *yummiiiiiiiiiie*



LaMariee  am 29.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Mega schön dini Frisur finges schön mit dä Löckli u schön natürlech...



Pfingstrose  am 29.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Daenu: Ganz e herzigi Frisur! Gseht richtig schön us und staht dir super!



Lula  am 30.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

mhhhh, tönt fein öiches Menu!

U danke viu mau für dFöteli, dFrisur chunnt Dir sehr guet!



daenu16  am 30.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Lilian: haha, du meinsch sGrimasseföteli mit miniere Kosmetikerin

all: Danke vielmol ihr Liebe. Di einte wüssed jo no wie schwer ich mich tue han mit de Entscheidig.

Jane und Lula: mmmh, ja i freu mi scho mega zum das leckere Menü z'esse!

Makeup: Gseht mer nöd gad soooo guet uf de Föteli und mir hends jo noher grad wieder wegputzt, damits GG nöd gseht. Aber uf dem Foto gseht mers bitz



Taeboyana  am 31.01.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

U schöni Frisur und Makeup, daenu, gsehsch super us!! Da chasch di würklech freue, ufs Ässe ou!



daenu16  am 09.02.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

GG isch leider nöd verschoont bliebe vode aktuelle Grippewelle, und ich han drum Ziit zum Bastle a dem Sunntig. d'Gaschtgschenk/Platz"chärtli" (Töpfli mit Kresse) sind nonig ganz fertig gsi.
s'letscht mal hani mitere Fründin zämä d'Terracotta-Töpfli mit Spitze beklebt und dNäme vode Gäscht so uf Holzstäbli klebt. Hüt hani usgstanzti Herzli (wo DANKE druf stoht) uf Holzstäbli klebt.
Usserdem hani alli gsammlete Fläschli zellt und schomal welle mit Spitzebändli verziehre. Die Väsli sind aber zum Teil chli dreckig und agstaubt...und werded im Schrank bis i 62 Täg sicher nöd süüberer. Mues das wohl eher paar Tag vorem HZ mache.



Sue87  am 10.02.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

ou super die Fläschli wotsch die nöime de mit Blüemli fülle als Tischdeko?



 1 .. 4 5 6 7 8 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.