Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
 1 .. 4 5 6 7 8
Evass  am 08.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

oh sooo schöne bricht, und denn no e wunderschöni Bruut! Es Traumkleid häsch der da usgsuecht!! und da mit de Brugg chani mer grad vorstelle chömed doch sicher no im fernseh :) hehe
bi scho gspannt uf wiiteri föteli!! :)

Ich gratuliere ganz ganz herzlich und dass ihr eues glück so richtig chönd gnüsse und no e wiili total uf wolke 7 schwebe



nala05  am 08.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

littlefoot: danke für dä schöni bricht! es tönt ächt alles so perfekt
de petrus het mitgmacht, d gardenvilla au und all die sörgeli sin im ändeffekt für nüd gsi wils eifach perfekt worde isch so mueses eifach si!
bekum immer wie meh vorfreud!



Broncos  am 08.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Daaanke liebi littlefoot... Freut mich, das er sones wunderschöns Fest gha hend, aber nachdem ich dini Schwöster kenneglernt han, hani da au kei Bedenke gha. Hesch eigentlich Föteli mit em Schirm gmacht?



Pfingstrose  am 08.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Super Littlefoot! Isch doch en guete Bricht worde... D Hochziit tönt nacheme super coole Fäst! Und das sölls ja au sie. Danke für de Bricht! Hender d Fotis vo de Fotografin scho? Oder sinds irgendwo uf de Homepage? :)



littlefoot  am 08.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

danke ihr liebe :)

nala: ou ja vorfreud ishc ja bekanntlich die schönst freud :)

broncos: nei hanen nid chöne bruche, de farbunterschied isch z krass gsi...

pfingsti: ja sitem letschte dunstig uf CD. wetteds uf dawawas tue. versuecheds die wuche...

evass; danke :) git denn no meh fotis, cha eu denn de link agä :)

Zuletzt bearbeitet am 08.07.14 16:02



malinchen  am 08.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

wow, ä wunderschöne bricht! Merci viel mal!!! Fröit mi mega für öich dasses het klappet mitem Wätter und dir die cooli Location so richtig heit chönne gniesse.



b2be  am 08.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

kann mich nur anschliessen. Wirklich soooooooo schön!!!



Taeboyana  am 09.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Oh so schön Littlefoot! Dä Bricht isch super und es isch so schön zgseh, dass egau was vorhär für Sörgeli und Problem si gsi, ds Fescht am Änd doch immer wunderschön usechunnt. Bi mir fahts immer gad afa kribbele bi dene schöne Brichte... I hoffe du chasch das Gfüu no chli mitnäh i Autag. Dir heit wunderschön usgseh und es tönt eifach nachme Hammer Fescht!



lil.lian  am 09.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Hey so en wunderschöne Bricht!! S’dönt würkli nach eme ganz tolle Fäscht, wo iher händ dörfe erlebe. Und ja s’Wätter isch au super gsi und hät ghebet! :)
Han no müese schmunzle wegem barfuess.. Uf eim Bild isch mer nämli au ufgfalle, dass öber barfuess isch :)



weddingbee85  am 09.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

liebi littlefoot!

soooo en schöne bricht. wunderschön häsch de schönsti tag vu dim läbe beschriebe...da chamer grad so schön wieder mitfiebere.
und d föteli sind ganz lässig und du und din maa händ super usgseh. dis chleid vorallem...en traum in wiss.

all the best nomal!



 1 .. 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.