Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
 1 .. 4 5 6 7 8
Fara  am 09.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Hey chlises füessli

bi grad nonig so fit. Drum nur churz vom natel us.

Gaaaaanz herzlichi gratulation. Und danke für de bricht. Ihr töned eifach nach somene kuule paar und familie und sowieso ganzi hochsigstruppe. Es chunt mir soooo sympathish und unkompliziert übere, wie du verzellsh.

Hihi, ha au mega freud gha a de bilder und dini haar mal z gseh. Ha di ja no nie känne glernt oder bilder gseh. Nur äfach us dine erzählige im forum. Du häsh also wundershön usgseh! s chleid findi sowieso au sehr shön. Han es ähnlichs gha. *grins* ishes au es ladybird?

so... ez ishes doch gar nöd so mega churz worde.

es shöns tägli no,

fara



littlefoot  am 10.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

danke ihr liebe

malinchen: ja de petrus het wies pfingsti scho gseit het echt au es dankeschärtli verdient

b2b: danke :) wir sehen uns ja ev. morgen :)

taeboyana: juhu gli gli :) es sägeds ja all, dass a dem tag alles unwichtig isch über dass womer eus so sorge gmacht hend, aber me wetts wie nid glaube solang mers nid selber erlebt het. ich meine, ha mer so gedanke übr d väseli gmacht. mein gott die hend so toll usgseh und sie hends eifach super verteilt, au wenn nid alles so pinlich gnau gsi isch wie ichs vorgha han. het mi aber null gstört wils gsamtbild isch ja schlussendli wichtig gsi und das isch de hammer gsi

lilian: haha klar dass dir das wieder uffallt sind einigi barfuess gsi..im rase eh voll agnehm...im partyruum de weniger, mein gott sind mini füess dreckig gsi

weddingbee: danke git ja denn no ganz vill me fotis, wenn mer denn mal zit hend.

fara: nei ha es pronovias gha schlussendli zerst hetti ja es sincerity gha..weiss nid ob das drama mitbecho häsch mit mim chleid aber bi echt froh hani das gha am schluss
danke, das isch würkli so dass mer e geniali hochzitstruppe gha hend. de verastalter het aso au freud gha dass nur so "shiny happy people" ume gsi sig



Sue87  am 11.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

wooow littlefoot.....merci für de wunderschöni Bricht!!!!
du hesch wunderwunderschön usgseh......und dir strahlet richtig ufde Föteli so schön!!!!
i wirde gad chli nervös uf üses hochzit wo nid mau meh e monat geit
merci vielmal fürs teile!



_janedoe  am 14.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Liebi Littlefoot, soooone tolle Bricht eue Tag tönt echt wunderschöön und ich gratuliere eu nomal vo Härze!

Das mit de Kamera isch aber mega doof!! Es hed ja schier müesse schief gah, grrrr! Aber immerhin heds de mitem Priis gstumme :) Und wie hender de Photobooth schlussendli belüchtet? Chunnt mer erst ez wieder in Sinn.

Alles alles Liäbi

(a alli andere wo inzwüsche verhüratet sind und ihri Bricht online gstellt hend: Ich wett/wirde alli Brichte no läse!)



littlefoot  am 22.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

so zum abschluss (wie trurig) es paar bilder :)



littlefoot  am 22.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

trauig und davor...



littlefoot  am 22.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

location mit candybar und deko



littlefoot  am 22.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

candybar, struss, cards koffer und rezept/gäschtebuech, photobooth, diversi deko



littlefoot  am 22.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

stumpebar
mis lieblingsfoti

Zuletzt bearbeitet am 22.07.14 11:40



b2be  am 22.07.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Traumhaft! Ihr habt das wirklich sehr schön gemacht!

War auch super nett dich kennen zu lernen.

Vielen lieben Dank, dass du mir ein paar deiner Sachen ausgeliehen hast. Das Fest meiner Freundin war ein voller Erfolg und die Candybar und der Fotobooth definitiv 2 Highlights die sich gelohnt haben.



 1 .. 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.