Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Sanis Winter-Party-Hochzeit
Sanis Winter-Party-Hochzeit
 1 .. 4 5 6 7 8 .. 10
Lus

nicht registriert

am 25.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Liebe Sanis
Es freut mi sehr, das dir öies Tromhochzyt heit chöne fiiire !!!!!
I bi am Friti abe spät vo Münsige heicho und ha de bim Felix überegüxlet u ghoffet, dass dir itze grad toll am fiire sit!
I wünsche öich e schöne Start is Eheläbe



CoRa  am 25.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

So schön Sanis! freut mi meeeeega das ders so guet ka händ!
freue mi ufe bricht und föteli



Mime  am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

liebi sanis
ha ou a euch dänkt, aber has der nümme chönne schribe...
so schön, scho nume us dene paar wenige ziile liest me use, dassders würkli super gha heit!



Sanis

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Soooo vou i dä Reisä-Vorbereitigä nimi mir Zyt euch vo üsäm grossä Tag z Brichtä....



So nä grossä Tag faht ja meischtäns scho paar Täg im Vorus a... Ig ha mir shco mittwuch und Donnschtig frei gno und mi GG het de am Donnschtig o frei gha...

Dr Mittwuch isch mi sehr entspannt Beauty Tag gsi... Nägeli la machä, Haar entfernä, Wimperli Färbä.... haut ä 100'000iger Service... aber mega entspannt!

Donnschtig hei mir de chli uspfüsälät, ghushautet, ikouft, üsi sachä fürä Fritig zwäggleit u nä mega gmüätlichä Abä daheim ufäm Sofa vrbracht... bi Zytä ids Bett und de erstaunlicherweise sehr guät Pfusät.



Sanis

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Fritig Morgä - Styling Programm

Mir si beide sehr früäch wach gsi...knapp vor dä sächsä... u mir hei bereits im Vorfäud abgmacht gha ds we de ds so isch, de gö mir uf... umä wäuzä bringt de grad gar nix. Mi Wecker wäri ja eh am viärtu vor 7bni gangä.

u eigäntlich si mir nid närvös gsi.

I ha mi de pünktlich vo mim Fründ vrabschidät u bi los düsät. De bini de mini Kollegin vom Bahnhof ga abholä und mir hei üs ufä wäg gmacht zur Coiffeusä...

Die het de grad munter druflos tuppiert und glöcklät und gsteckt und und und....i der Zyt isch de o üsä Fotograph itrudlät u het afängs grad eis paar Biudr gschossä...

Nachäm Frisiärä isch de scho mini Visagistin dran gsi. Si isch zum Glück o grad itz Coiffeur Gschäft cho da hani nid no müässä ir Gägend umä fahrä...
Dr Fotograph isch de irgendeis zu mim ma abhösälät...und het sini Vorbereitigä no Biudlich fescht ghautä.

Fertig gstylet si mir de wiedr zu mir hei - wo mis mami (ono völlig cool) uf üs mit ärä vrpflegig gwartät het.

Mir hei de aui (Ig, z Mami und d Frouä vo dä Trouzügä) öppis gässä und fängs "z'Drunger Züg" agleit .... i üsäm fau nid nur sexy Ungerwösch.... nei o Stulpä und Termowösch isch zum Isatz cho.

Wo de dr Fotograph wieder bi üs itrudlät isch (dä arm het dr vou hetz gha) hei mir de mit vreintä Chräft agfangä mi i mis Chleid z buggsiärä.

Fertig agleit u gstylet si mir de abdüsät Richtig Interlakä!



Sanis

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Fritig Mittag - Namittag / Zusammentreffen & Fotoshooting

Mi GG isch de bir Footlokation ganz allei ufämnä vrschneitä Wägli gstangä u het mi erwartät. I bi de usgstigä und langsam zu ihm glüfä!

Ds isch einä vo fasch undändlich viunä troumhaftä Momäntä gsi a däm Tag!

Dr Fotograph het ds usäm Hintergrund festghautä und üs grad paar Minutä für üs allei gla.

Mi Schatz het mir de mis härzigä Brutstrüssli übergä u mir hei üs für z Paarshooting grüschtät (jeeee ändlich i mini coolä Moonboots schlüffä)

z Paarshooting isch eifach nur HAMMER SUPER GIGA MEGA SUPER gsi. Ufäm vrschneitä Golfplatz mit jenschtä super schönä Hingergrund biudr... u drzuä hets liächt agfangä schneiärlä!!!!!

Mir dr cheuti ischs keis Problem gsi... mini Närvä und mis Chleid hei mi sehr guät warm ghautä und dür das dsäs dert isch Windstiu gsi het mäs aus nid super chaut empfundä.

Mir hei de jenschti Sujets usgnutzt und scho dert sehr viu sehr cooli und wunderschöni Biudr gschossä.

Mir si de nach ca 1.5 Stung zum Abä Restaurant gfahrä wo mir de uf üsär Eutärä und Trouzügä gstossä si... mit Ihnä hei mir grad dert bim See no Biudr gmacht.

De ischäs de o scho 3 gsi und mir hei üs ufgmacht zum Ziviler...



Sanis

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Späterer Nachmittag - Ziviltrauung

Bim Ziviler si mir de uf di awäsändä Grosseutärä gstossä. Leider isch nid müglich gsi ds aui Grosseutärä si awäsend gsi di eint und die ander Gsundheit het grad anderi PLän gha ir letschtä Wuchä.

mir hei üs nid la beirrä und diä lüt gnossä wo si da gsi.

Mir de mit dä Grosseutärä ono gfötälät und shco gli si mir im Vorrum zum Zeremonie Lokau gstangä und hei gwartät.... mini Nervosität geng no vou im grüänä Bereich.

Mis Mami isch de no unger z Chleid graaget und het mir d Thermo Hosä abzogä da ig unger au dä Stoff schier ä Hitzschlag ha gha...

D Trouig säubr isch sehr emotionau gsi. D Beamtin het die neuschtä Entwickligä beträffend grosseutärä grad la Ifliässä und mis Härzli isch de geng schwärer wordä...und vor eim Momänt ufä anger si mini Trändli nur no so abägrinnälät! Mi Brüätsch/Trouzüg und mi Ma hei mi de abwächsligswis mit Handdrückä und Nastüächli reckä abglänkt.

z Ja Wort isch wunderschön gsi! meh chani da gar nid sägä.

Ungerschribä hani auso aus hätti no niä öppis angers gmacht... ha ja schliässlich o güäbt!

Nach dr Trouig si mir de vo aunä beglückwünscht wordä und äs het no grad eis Trändli gä... dis mau nid nur bi mir!

Vorussä het die ä chlini überraschig gwartät. Üsi Trouzügä hei üs ca. 20 Ballön mit Helium gfüut gha und a jedä ä Chartä dra ghankt mit am nä Wunsch für üs druf (Liäbi, Glück, Gsundheit usw.) äs het schöni Wünsch drufä gha, einzig artägi und luschtägi.

Di Ballön hei mir de la stigä und si uf zum Restaurant zum ässä.

Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 21:23



Sanis

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Früher Abend - Abendessen

Im Reschi acho het mä üs scho mit Prosecco empfangä und inäs super stiuvous Sääli gfüährt.

dr Fotograph isch planmässig nachäm Apéro eis abgshclichä und het ir zwüschäzyt ä Slideshow vo dä Fotos vom Nami vorbereität so ds sich d Abägäscht hei chönnä äs Biud machä wi üsä Tag het usgseh...

Mir hei de di nächschtä guät zwöi ä haub stung mit ässä vrbracht ... äs isch eifach nur fein gsi. Mi Papa het no ganz ä süässi spontani Red ghautä und mit Opa het de grad nachä zogä...

Mir heis richtig gnossä im Familiävrbund (nur 13 Personä) chönnä z gsprächlä und hei jedäs einzälnä vo der Gseuschaft sehr gnossä.
D Grosseutärä si du de nachäm ässä hei... u für üs hets de am achti uf z mau gheissä d Limo isch da... äs geit witr!

Mir hei üs i di Limo la vrladä und si abdüsät Richtung Partylokation.
I weiss itz scho wiso di VIPs immer mit dr Limo chömmä.... wüu Limo fahrä ja wou dr ächt super HAMMER isch. bsunders mit coolä Lüt und guätr Musig an Board fägts auso dopplet u drüfach...



Sanis

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Später Abend - Party

Nachdäm ds mir Hurti ir nächi vor Disco mir dr Limo hei ghautät und dr Fotograph hei la paar Biudr machä si mir de no eis hurti 7-9 Minutä ganä cher machä... ds si di wou ungedudigschtä und närvösischtä Minutä i miim Läbä gsi... mi hättis de öppä vrschrissä bis mir ändlich ändlich i der Disco si a cho!

Mir si mit dr Stretch zuchägfahrä und hei gwartät ds üs öpr d Tür uftüät....
äs isch ä Spaliär gstangä wo so schnäu nid z überbiätä isch!

ä 30-50 Metr längä rotä Teppich
120 Lüt uf zwöi sitä vrteil u jedäs het äs brönnänds Wundercherzli ir Hang gha

ä hammer! ä wucht! ä troum!
u mis Make up isch g rad wiedr uf d feschtigkeit teschtät wordä.... het abr o diä Bewährigsprob bestängä!

Mi hei de vrsuächt müglichscht gnüsslich drdür z schländärä u trotzdäm hei mir hönnä viu Lüt när ersch dinnä gseh wüu mir sä überluägt hei.

Dinnä ir Disco het sich de grad ä Schlangä mir gratulantä Biudät und aui hei üs Glück, Liäbi und Gsundheit im überfluss gwüsnscht.

Nach dr Entgägänahm vo dä Gratulationä isch du de di Party mit üsäm Hochzytstanz eröfnnät wordä. Äs hei aui tanzät und gfeschtät, gsungä und trunkä und einfach ä super geilä Abä gha.

Uf dr Galerie vor Disco hei mir ä Fotobooth la steuä wo me aus rege isch gnutzt wordä wo sicher ono eis lässägi biudr entstangä si.

am Morgä churz nach dä füfi (Wäg vor Disco hei... mit äm Outo ca. 6 Mint) si mir de müäd aber ungloublich zfridä und erfüut ids Bett...

ä Tag wi im Märli!
So viu so liäbi Mönschä wo üs so nach si hei ds mit üs dörfä teilä und ds machts zu üsär persönlächä Trouhochzyt!



Sanis

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Mir si eifach nur froh und glücklich hei mir dr Muät gha üsi Hochzyt losglöss vo jeder Konvention und Erwartig ganz persönlich nach üsäm Gschmack z planä und dürä z ziä. äs het sich glohnt äs isch würklich dr schönscht Tag i üsäm Läbä gsi (so far) und aui hei ds mit üs Bedingigslos chönnä teilä.

Bis mir d Fotos vom Fotograph hi geits sicher noch grad die einti und angeri Wuchä... ab äm Samschtig si mir ja sowie so i dä Flitterferiä und si chli vor wartärei abglänkt...

abr so ä mini Idruck chanäch viläch glich scho gä...

Mini wunderschönä Nägu


Und ä chlinä Idruck vom Brutpaar....isch haut 2nur2 äs Händybiud vo üsäm erschtä Zämäträffä...





Ig hoffä dir heit so ä Idruck übercho wies üs a Fritig so isch ergangä!
Pfusät guät

Zuletzt bearbeitet am 26.02.13 21:49



 1 .. 4 5 6 7 8 .. 10

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.