Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Sanis Winter-Party-Hochzeit
Sanis Winter-Party-Hochzeit
 1 .. 5 6 7 8 9 10
chickpea  am 26.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Liebi Sanis,

bi grad am Chueche bache für mini Hochzit in drei Täg und wärte bis dr Chueche bachet isch. In dere Zit han ich gmietlich din Bitrag glese. Jetzt freu ich mich no meh!

Super dass du sone tolle Tag gha hesch wo du mit allne wirklich hesch chöne gniesse. Das tönt wirklich nachemem emotionale und berierenda aber au usglassene Fescht. Eifach alles wo me sich wünscht!

Fotoboth findeni super! Viel Spass denn bim Aluege vo dene Fötli.

Ich wünsch euch en guete Start in Alltag als Ma und Frau.
Isch sicher sehr schön, wenn me zum erste Mo öpperem sin Ma darf vorstelle!

Gueti Vorbereitige und viel Spass bie eurer Reis!

Liebe Griess

Chickpea



Lus

nicht registriert

am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

wow sanis, di tag tönt troumhaft....
U ds Empfangskomittee im Felix wär ja nid z überbiete gsi!
I freue mi scho uf meh föteli (die wode hesch postet si super, dis Chleid isch eifach hammer!!)
Itze wünscheni öich aber zerscht mau schöni Flitterwuche, gniessets



Sterndli04  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Hey Sanis

Das tönt nachemene super Tag! Freut mi sehr, dass alles so gloffe isch wie ihr das eu gwünscht hend!! Ich wünsche eu nume sbeste u e super Start is Eheläbe!! :) Gniesset eui Flittis!!
Und du hesch wunderschön usgseh. :)



elea  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

liebi sanis!
i wönsche dervo herze alles gueti ond freue mi mega dass du sone schöne hochzitstag hesch döfe erlebe!
i ha din brecht verschlonge ond jedes mol wenn du gschrebe hesch dass hesch müesse briegerle, esch mer au grad es tränli ed auge gschosse! (sehr doof em büro )

i wönsche der es wonderschöns ehelebe ond dass es no schöner werd si as dini hochzit!!!
alles liebi ond gueti!!!!!



valey  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Woooow Sanis mega schöne Bricht, freumi mega für eu und dass ehr en wunderschöne unvergässliche Tag zeme erläbt hed!!!

Wünsche euch beidne alles gueti für euchi gmeinsami Zuekunft!!!!



CoRa  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Liebi Sanis! Danke för dä wonderschön bricht! Üche gross Tag esch dämzufolg e Traum gsi! wönsche üch zwöine e guete Start is Eheläbe.



schmetterling84  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Liebi Sanis

Bi sehr gspannt gsi uf din Bricht und ha en mit ganz viel Begeisterig glese.... Er isch wunderschön...

Zerscht wünsch ig euch zwoine natürlich alles Glück vo dr Welt für euchi Zukunft..

Ha grad chli miesse stocke wo ig das weg dine Grosseltere (oder emel emene Teil) gläse ha... Cha dir sehr guet nochefühle... Du hesch din dag so herzig beschriebe und meh het gmerkt wie sehr du ihn gnosse hesch.. Wie du seisch, meh sött en so gstallte wies für ein stimmt...
Und dir heit bedi wirklich super usgseh bi ganz gspannt uf dini andere Föteli denn....

So wie ig glese ha gohts jo gli id Flitterwuche.-.. Viell Spass erholig und gniesseds...



Kate82  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Liebi Sanis
Ich gratulier euch au härzlich zu eurer HZ und wünsch euch alles Gueti uf eurem gmeinsame Läbenswäg. Und dass ihr no lang mit eme Lächle a dä schön Tag zruggdänket.

Danke für dä schöni und rüehrendi Bricht. Es freut mi, dass ihr sone Traumtag heit dörfe erläbe



apple-pie  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Liebe Sanis,

danke dir für den schönen Bericht Eure Hochzeit war wirklich traumhaft. Wünsche euch alles Gute für euer Eheleben!!!



Lula  am 27.02.2013

Re: Sanis Winter-Party-Hochzeit

Wow, Sanis, das tönt wunderschön u nach öichem perfekte Hochzyt!!

Wünsche euch beidne aues Guete u ne wunderbare Start is Ehelebe i de Flittis!!

Danke viu mau für e Bricht u di erschte Fotis...



 1 .. 5 6 7 8 9 10

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.