Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Dänu's romantische Stadthochzeit
Dänu's romantische Stadthochzeit
 1 .. 5 6 7 8 9
Pfingstrose  am 16.04.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Daenu! Nomal gaaanz herzlichi Gratulation! Es tönt eifach so wies sie sötti!!! Mega cool!!! Ich han gad Hüännerhut gha! Hach... Ich freu mich gad no meh uf euses Hochziit! Es muss ja perfekt sie - die Gfühl... Hihi!



weddingbee85  am 16.04.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

@dänu: s tönt fantastisch. danke villvillmal für de langi und wunderschöni bricht. wie im märli wünsch eui das er d ziit als früschverhüratets ehepaar no ganz laaaaang chönd gnüsse!!



Sue87  am 17.04.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Woooow merci viumau für di Bricht!
Du hesch wunderwunderschön usgseh und
Öiie Gschenktisch und d Tischdeko isch de Börner!!!!



daenu16  am 17.04.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Ihr Liebe,
dass eu de Bricht gfalle het freut mi sehr. I ha mir sehr Müeh geh alles sehr gnau ufz’schriebe, damits ihr fascht wie es bitz debi gsi sind. De Bricht hani mir gspeicheret und es wird sicher toll, wenis denn i 10 Jahr mal durelies *freu*

LucyLu: ich weiss no, woni din Bricht damals glese han. Ich bin no mitzt ide Vorbereitige gsi und dVorfreud isch damals durch din Bricht sooo gwachse.

Sue: Danke! dFläschli/Vase sind imfall doch nonig weg! Wegem Geschenketisch…de blaui Bank im Hintergrund hemmer denn no weg gnoh (falls dich dä au so gstört het wie mich, haha.



lil.lian  am 22.04.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

So toll!!! Dönt nachere super tolle Hochziit!!!
Gratuliere dier nomol ganz herzlich! Und danke villmal für din Bricht :)
Dä Gschänktisch isch uuu schön worde, gfallt mer mega guet .



LucyLu  am 22.04.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

daenu16:
LucyLu: ich weiss no, woni din Bricht damals glese han. Ich bin no mitzt ide Vorbereitige gsi und dVorfreud isch damals durch din Bricht sooo gwachse.

und jetzt isch es bi dir au scho verbi, wie die Ziit rasst! Unglaublich! Gnüss es na uf Welche 7hoch100000000



Broncos  am 02.05.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Liebi Dänu, jetzt bin au ich no zu dim Bricht cho. Eifach wunderschön So guet gschriebe, bin irgendwie grad debi gsi Nomal ganz herzlichi Gratulation



Lula  am 09.06.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

Liebi Dänu

Di Bricht isch e scho lang offene Tab, woni eifach mau mit Zyt ha wöue läse, leider bini afe ersch jtzt drzue cho

Dr Weg düre Wuchemarkt, öiches Paarshooting, dÜberraschige u dUfgabe, ds Ganze, es tönt eifach perfekt!! Danke viu mau für dä wunderschöni Bricht!

Er isch so wunderschön!!! Härzlechi Gratulation!



Evass  am 11.06.2014

Re: Dänu's romantische Stadthochzeit

sooo en schöne Bricht, echt meeega cool.. und de güeterhof isch jo au traumhaft schön!!! hoffe ihr schwelged immerno i dene schöne Erinnerige :) und es traumhafts kleid häsch au no gha! :)



 1 .. 5 6 7 8 9

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.