Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Eve's Hochzeitsvorbereitungen
Eve's Hochzeitsvorbereitungen
 1 .. 8 9 10 11 12 .. 22 .. 31
Eve777  am 03.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

So ha grad nomol es Föteli gfunde, mir händ eus entschiede dass mir ned e klassische Bluemechranz mache um d Lüchter sonder eine mit so "Liane" (so heisst das glaub), das esch echli fiiner und het vorallem mim GG viel besser gfalle als die übliche Chränz. Mir wärde allwäg eso öpis ha eifach mit wysse und altrosa / pastellfarbige Rose drin .



apple-pie  am 03.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Das ist ja toll, das du nun doch eine Floristin gefunden hast, die dir gefällt und eure Vostellungen umsetzten kann!
Ich finde es ja immer toll wenn die Männer mithelfen! Das Herz ist sooo hübsch geworden!

@Fotograf
Ich finde die Bilder schön, die er geschossen hat! Hoffentlich schreibt er dir schnell zurück!



Eve777  am 03.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Jo gäll findes ebe au mega toll dass mi GG au sälber öpis macht vo sich us, ha richtig Freud dass er do d Initiative ergriffe het und sälber kreativ worde esch . Klar organisier ich sust rächt viel will ich au meh Zyyt ha als er aber glaube langsam chunt er au chli is Hochzyytsfieber .

Wägem Fotograf, aso mir händ scho e Fotograf wo eusi Föteli wird mache, aber ich ha de ander eifach agschriebe zum froge wo dass die Föteli gmacht worde sind am See damit mir denn die schöne Plätz au finde mit eusem Fotograf . Bis jetzt hani no nüt ghört, mol luege öbi überhaupt e Antwort überchume.



apple-pie  am 03.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Ach sooo ..dann dann hoffe ich das du die Info bald bekommst!



Eve777  am 05.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Gester esch no mini Liechterchetti cho woni bstellt ha und ha mol chli umeprobiert wägem Vogelchäfig verziere, aber bi irgendwie ned wörkli wyyt cho. Weni d Blüete am Chäfig befestige dunkts mi irgendwie ned so 100% so wie ichs mir vorgstellt ha, uf de erste 2 Bilder gseht me wies usgseht drumume. Ha denn no gluegt wie's wär wenn ich die eifach unde rumdume drapiere ufem Tisch, das gfallt mir fast besser, mich dunkts sust wirds denn eifach zu kitschig. Aber ev. fallt mir au no öpis anders ii, es pressiert jo nonig.



elea  am 05.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

aso mer gfallts am beshcte ofem 3te beld wenns eifach ofem tisch liit. wel so gseht wörkli herzig ond schön us. bide erste 2 eschs de fasch echli öberlade ond de schön chäfig chont zwenig zor geltig! :)



Eve777  am 05.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

gäll hani ebe au gfunde, s het mir au ned rächt welle gfalle wonis gester dureprobiert ha. Ich glaube wörkli ich tue die eifach ufe Tisch und guet esch .



valey  am 05.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

coooooooooooool eve med de liechterketti :)) woow...

aso ich find beides mega cool..
ich persönlich würds am käfig ahmache de werd s ganze meh belüchtet :D aber au ufem tisch isches u schön..



sonne13  am 05.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

mir gfallts so wie ufem dritte bild au am beschte, wobii ich muess säge, ich finds grundsätzlich wahnsinnig schön, egal wies machsch



Eve777  am 05.04.2013

Re: Eve's Hochzeitsvorbereitungen

Merci vilmol . Ich ha mir ebe au no überleid, öb ich mol no söll luege öb ich e "nackti" Led-Liechterchetti finde zum as Chäfig mache, wo me denn wörkli eifach nur d Birli het ohni Züügs rundume, glaube eifach das gseht denn allwäg au nur denn cool us wenns dünkler esch und me d Lämpli au schön gseht lüchte, wie so Stärnli .

Zuletzt bearbeitet am 05.04.13 08:11



 1 .. 8 9 10 11 12 .. 22 .. 31

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.