Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
 1 2 3 4 5 .. 8
littlefoot  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

mima: so lustig :) ja es cha knapp werde aber je nachdem wo d wohnorte sind chame scho sache teile..z bsp photobooth artikel, ha sie scho da ine chöne öpertem abchaufe für es schnäppli (32 artikel)...

ich ha ja mint & peach als farbe mit wiss...ich werde mini cupcakes und cakepops ha i dene farbe, machi selber, und süessigkeite werded si, grüeni schlange (isch halt nid mint aber isch ja glich), denn hani vo trolli so chugle gfunde in apfelfarb und pfirsich, natürlich pfirsich, und fröschli...alles uf worldofweets bstelle

im ahang no d gläser. det gits etz das spitzeband und drüber mint oder peach satinband.

pompons us sidepapier chömed denn au no irgendwo here

was machsch du so ? dresscode findi cool mit dem mint spritzer :) isch ja etz mode :)

Zuletzt bearbeitet am 27.03.14 13:50



_janedoe  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Juhuuuuuu, ich folge dir da inne! Tooooll Und no tolleri Sache, hehe



littlefoot  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

jane: haha ja d sache sind ja sowieso fast immer die gliche oder ähnlich



MiMa27  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Lueg, han da no öppis passends in mint gfunde:
http://www.candymix.ch/mix/lolli-pop/423/zie-mi-gletscher

Vo Lindor gits Kokos-Lindorchugle imene mega schöne mint/türkis Papierli. Die wett ich au no ha. So hets no öppis Schoggigs für die wo gummigs nöd gern hend ;-)
Cakepops in Mintgrüen fänd ich au super. Aber ich glaub das tuen ich mir nöd a, zum no selber mache

Pompoms mintgrüen sind au scho parat, und allgemein Deko han ich no mintgrüen Wiisi Wimpelgirlande gnäht. Mal luege wo die denn zum isatz chömed ;-)
Ich han sozäge die gliche Gläser wie du ;-))

Ich wird no paar Paperstraws in mintgrüen (gstreift) ines Glas tue und det wissi marshmallows druf steche.

Vo honey Home han ich no zwei mega schöni Schale kauft, wo denn au no Spiessli mit Marshmallows oder öppis dri gstellt werded: http://www.honeyhome.ch/Wohnaccessoires/...t-Streifen.html

Denn lömmer no Candybags mache und chaufed wahrschinlich no die:
https://www.etsy.com/de/listing/16235943...ref=favs_view_2

https://www.etsy.com/de/shop/prettypaperparlor

s'Candy Buffet wird nebst öppis anderem en Ersatz für Gastgschänkli si... drum dörfs scho bitz öppis her geh ;-)

Photobooth Props chönnti sehr guet bruche. Ich han selber erst Mal Sprechblasene mit Chridefarb bastlet, wo mer denn chan drufschriebe. Aber bi däne Props weiss mer nie, wie die nach em Fest usxehnd, drum wird ich die selber no chaufe. Aber danke f. Agebot.

Ich hett no sooo viel Idee wo ich gern würd umsetzte, aber ich mues mi schlicht weg selber zrugghalte ... und nüm z'viel uf Pinterest, süscht gits immer nur no meh Idee ;(



Broncos  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Jaay, so cool littlefoot. Ich folg dir also au



Sue87  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

und als Gurt denn eifach e schlichts band us eire vo dine hochzitsfarbe?

wieiviel wetsch für Truhe und wo wäri si abholbereit??



littlefoot  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

mima: ou ja lindor chugle in mint, perfekt :) ich han zerst welle raffaello ne, ha sone doppelts vorratsglas :) merci :)
ouuu die gletscher dinger hani früener gliebt, so cool :)
cakepops tuni imfall vorher mache und igfüre bache eh mega gern, ha zwar etz scho lang keni gmacht aber mache turte mit fondant

wow die töpfli vo honeyhome sind u schön

ich tu au no wissi holzchischtli uf d candybar, mir hend au als ersatz für gastschänk
wimpelchetti chunt au zu de candy bar.


haha ich han vo etsy candy säckli (zweit vo rechts)


luschtig öper folgt mer uf pinterest mitem name MI K...bisch nid du oder ?
chas ebe nid zuordne.

echt witzig mega ähnlich und denn no s glich datum

luged mal es paar vo mine etsy schätz im ahang



littlefoot  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

broncos: welcome und merci

sue : ich würd der d truhe gratis uslehnä :) wett sie ebe nacher für d wonig. wenn das au ok isch für dich (sorry chli falsch gseit). ich wohne i de stadt luzern. und nachem 1.7 chentsch sie abhole :)



MiMa27  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

hehe, doch das bin ich uf Pinterest

Oh hesch die Wiise Holzchistli selber bastlet oder kauft?
Söttig wett i au no, zum chli en Höheunterschied dribringe. Hesch es Foti vo dine?

Han am Weekend mal probiert es paar Test-Gläsli z'dekoriere wo denn Blüemli dri chömed für d'Tischdeko. Im Ahang s'Foti. (Und d'Röhrli werded mr aber denn nur für'd Cocktails bruche)

d'Sukkulente i dä chline Töpfli wär no e Idee xi als Gastschänk, aber da verzichtet mr jetzt druf...

Wegem igfrüre vo dä Cakepops: Mues mer nöd ufpasse, dass dä Fondant bi uftaue schmilzt?
han letscht Jahr anere Fründin e 3 stöckigi Hochziitsturte gmacht und det hends xeit, dä Fondant dörfi nid fuecht werde. Süscht mues i das denn grad au no probiere



littlefoot  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

haha zu geil, ich glaubs nöd was füren zuefall mit dem pinterest
wie bisch druf cho wegem folge ?

ha sie ebe noni gfunde die chischtli. mis mami suecht etze..im depot hends die aber NUR ALS DEKO (whatsapp verruckt männli, und whatsapp träne männli) ...im nanu nana in konstanz hets die au aber isch für mich z wit.

wow super, mega schön ! hänk denn au no mini dekorierte vase a, muss etz aber no zerst id ikea ha confi gläser gsammlet und sugo aber d sugo sind duregheit bi mim OK Team
ha es jute spitze band dra

sukkulente i de töpfli, wieso wunderet mich das nöd isch au mini erst idee gsi mis mami seit aber alles was kaktus isch het negativi energie. de nimmsch es de au nüm als tochter

igfrüre: bim fondant stimmt das aber bi zuckerglasur musch es eifach im papier la zum langsam uftaue, de setts ga häsch ja mini cake pop stange gse, mache glaub nur ganz hell pfirsich farbnigi

merksch mir unterhalted de thread fascht z zweite

Zuletzt bearbeitet am 27.03.14 15:23



 1 2 3 4 5 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.