Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
 1 2 3 4 5 .. 8
MiMa27  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Pinterest: i han mal bi dä Daenu gluegt wer ihre folged, und det hani dich entdeckt.... ich bin e stilli mitleserin im 2014 Thread, chume aber schlicht weg nöd dezue zum det detailliert z'folge und vorallem nid immer uf all Pünkt izgah und zruggschriebe... und wär überforderet *hihi*
drum isch din Ego-Thread super!

ja, das mit dä negative Bedütig het mich au bitzli devo abghalte.. aber zum Thema mint find ichs sehr schön... und so langs nöd ganz stachelig sind, chani demit läbe ;-)

Super, denn machi au mal no so cake pops ;-)

Also, i bhalte d'Auge wäge so chistli offe und würd di sofort informiere wenn ich fündig wirde.

Ich bin zur Ziit au vo allne Siite am Pastagläser/Chlini Spargelgläser etc. am sammle.
Vo Michel Getränk gits au no herzigi Fläschli. Zuesätzlich han ich ganz viel im Depot in Konstanz günstig kauft. Ich wett am Schluss nöd all zu viel wirrwarr mit dä Fläschli, drum suechi denn am Schluss die ähnliche zäme.



littlefoot  am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

aaaaaaaah so guet :)

echt, machsch cake pops glich ? so cool !

isch nett vo dir, de hani no öper me wo luegt

ja ich han au nur welle zwei aber ebe die sugo passed mine lüt nid so, drum holi etz glich vase usem ikea (1.95 )



thomel

nicht registriert

am 27.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Wusste gar nicht, das man da Hochzeit feiern kann und das obwohl ich nebendran zur Schule ging. Ist ganz eine schöne Location.



littlefoot  am 28.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

thomel: ehrlich ? so cool :) ja, sie ist herrlich. nur müssen wir auf schönes wetter hoffen weil wir sonst in zelten feiern müssen



thomel

nicht registriert

am 28.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Wobei bei einer so schönen Gartenanlage sehen Zelte sicher auch super aus. Sehe es grad vor meinem inneren Auge.



littlefoot  am 28.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

ja schon aber die magie des gartens ist halt schon einmalig :) ende juni sollten wir eigentlich glück haben...es hat ja letztes jahr in dieser zeit eine woche durchgeregnet, das wird sich sicherlich nicht wieder holen

wo feierst du ?



littlefoot  am 31.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Laaadies .)

han etz mini Cards Truhe in Cards Koffer umgwandlet. bin recht zfride mitem Ergebnis, aber fehlt echt no irgendöpis ? Villicht tuni no es paar Büecher dri woni vo de Janedoe darf ha nach ihrem Hochzit...



lil.lian  am 31.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Gseht hübsch us . So guet, häsch de Koffer dihei im Keller gha .
D'Büecher würded sicher no guet passe, aber wärs den nöd fast es bitz zvill mit de Blueme?
Häsch dWimpel-Chetti sälber gmacht?



littlefoot  am 31.03.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Danke lilian :) jep selber gmacht mitem vorige satinband.



littlefoot  am 04.04.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

huhu au no da : min tescht tisch :)

was no änderet:

- ohni schleierchrut und mit falsche hortensie
- ev. cherzeständer (bi mit beidne nid soo ganz zfride)
- tisch sind schmaler
- juteläufer weiss ich noni, ev holzrondelle

de isch gester no de caterer bi ois gsi, ganzi zwei stund :) er isch voll sympatisch und macht alles selber, inkl gewürzmischige, chrüterbutter etc.

bechume denn no d offerte de chanis menu au no da ine poste :)
ach und sini prise sind sehr guet :)



 1 2 3 4 5 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.