Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Meine Traumhochzeit    ›   Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit
 1 2 3 4 5 6 .. 8
LaMariee  am 05.04.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

wow Littlefoot mega cooli Sache heit dir vorauem dKoffere fingi wük toll



littlefoot  am 14.04.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

guete morge :)

lamariee: danke :) finden au toll :)

ich han endli schueh bstellt .)
und nomal en test tisch gmacht wo au am GG gfallt :)

denn hämmer morn endli location bsuech und besprechig. mini TZ isch au so gspannt :)
sie hät ja en brief a all gschribe und zwei kollege vom GG hend ihm gseit das sig aso scho hoch professionel mit rückantwort couverts usw...GG hets ihre denn gseit und sie het natürlich u freud gha :) sie isch so die bescht

nach mim bsuech det wirdi sicher nomal brichte :) denn wüssemer nämli (aso hoffentli) alles haha :)



littlefoot  am 30.05.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

ui scho lang nüt me gschribe

es gaht ja gnau no en monet ab hüt

ich schribe meh eusi deko sache ine, so vill isch gange das schaffi nie

mis mami näht jetzt tischläufer us bänder (übrigens u günstig vo etsy ). da mir immer noni wüssed weli tisch und längene er i de location bruche wird, machemer eifach es 22m langs band und schnides de am morge ab :)


väsli sind au parat : (danke ad dänu :))



candybar tescht isch au super :)



littlefoot  am 30.05.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

ha no diverses bastlet :)

chalkboards und euses chline ringchüssi .)



Evass  am 30.05.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Hey Littlefoot! Gseht jo super us dini Sache wod gmacht häsch! Wird sicher uuu schön :)



Sue87  am 31.05.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

wooow mega cool und mega schön gschribe die schilder!!



littlefoot  am 04.06.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

hey ladies

ich schuld eu no en polteribricht
ich han ja immer denkt er sig denn det am 16.5/17.5 wil mini schwöschter/TZ am mittwuch abig zu mir cho isch wegem abstecktermin am dunstig..de het sie ebe plötzlich gseit sie blibi de no am fritig.
am fritig aber, het sie denn no ikauft am nami, mir hend denn wele min sohn is karate bringe uf die vieri. am zwei het denn no de fründ aglüte, wenn das sie am abig heichäm usw..ha denn nüm glaubt dass es a dem tag isch
(natürlich alles per sms abgmacht)
am drü lauft plötzlich min GG ine mit ere denner täsche..de hani gwüsst, ok etz isch polteri er chunt susch immer am 19:45 am fritig. bi denn doch mega überrascht gsi schlussendli
hend sie guet gmacht.
denn hemmer es cüpli gno (jawohl am namittag haha) und eus denn langsam parat gmacht, am 18:30 het sölle mini kollegin wo das mit ihre organisiert het cho. hend no haar gstreckt etc..und ich han es shirt becho, die meiste hends ja scho gse: ich heirate und hine : die anderen sind nur zum saufen da.
de fründ vo minere TZ isch die extra go mache in solothurn, mega herzig.
denn isch mini kolleign cho, leider scho recht atrunke. mir sind uf de bus und hend denn die andere troffe vom kanton uri. sogar s gotti vo de chline isch schwanger cho
mir sind denn gloffe, ha ja nid gwüsst wos hi gaht..plötzlich diskusssione, mir siged i de falsche site vom banhnof use für det here mega umweg gmacht de simmer ines resti cho, isch recht lustig gsi all sind denn no t shirts go alegge (sie heiratet, wir sind nur zum saufen da) und hend en tisch zmizt ine gha fein gesse. denn hend es paar gseit sie göched hei, das hani scho gwüsst, wil sie müssed schaffe oder was au immer. schlussendli sind mir z 5te witer ine bar. mini kollegin het det e "lounge" reserviert gha wil s imer u volle isch det mit ere früchtebowle wo nid so fein gsi isch aso ich hans eifach nid so gern. musig isch au nid so de hit gsi, electro. de dj het partout nid welle hiphop/ RnB abla hends denn aber glich irgendwie lustig gha. ich han mine ladies gseit, ich machi nüt so komischi sache, aber denn chunt plötzlich de bartyp und nimmt mich a de hand. ha scho drigluegt das chender eu denke. ha denn aber nur hinter d bar müesse und han no en coole huet becho vome andere. da ich dihei amig caiprinhas mache, und nach euserere meinig die beschte vo de stadt i dere bar chasch trinke, het mini kollegin das organisiert dasss ich caipis hinter de bar mache. u lustig gsi. ha mi denn gar nid so la i das inedränge dass de typ das mit mir so chli sexy macht, ha d zepter id händ gno haha :)
am zwei isch det normalerwis fertig und es sind denn fast all use gange. plötzlich isch aber meeega coooli musig cho, gnau mis ding ud mir hend e halb stund abdanced det ine und die barkeeper und co hend u freud gha a eus. es het det no en verlängerti bar mitere stange gha und mini hach so bsoffnig kollegin isch det ufe. de barkeeper het ihre denn no e rose überge mitem mul..oje alles sache wo ja ich het sölle mache aber ich han mich gweigeret. nid min stil...und bi au nüm 20i aso bitte :)
denn hemmer die bsoffnig ines taxi gsteckt wils isch nüm lustig gsi. sind denn no z viert (inkl schwangere :) witer ine club woni nie inega würd aber s sisch uuu lustig gsi, händ eifach abtanzed. chline moment: de lehrer vo mim sohn (28i) chunt zu mir und meint er müss etz aso doch glich gratuliere und so..hanem de gseit sig chli komisch oder :) wett er doch tanze mit mir!! wie denn das uf so musig. aber denn simmer det gstande all im chreis und hend eus chli bewegt. ha nüm chöne. er het denn au duzis gmacht mit mir. bi da relativ locker, mini nachberinne hends glaub nid so lustig gfunde aber das sind halt au all so vollbbluetmamis (mit igelifrisur und birkestock, haha neiii so scho nid grad aber ebe...mir sind relativ cool druf als eltere, nid so die typische mit softshelljacke und bequeme shueh hahahaha). isch uf allfäll lustig gsi. hane etz aber nüm gse sit det
irgendwenn sind denn no zwei hei und ich und mini TZ sind allei det gsi, no chli am dance. aber am 5:00 simmer denn au ufs taxi. ha zum glück relativ wenig trunke, drum isch es no gange am andere tag. eifach müed gsi. für mich isch es super gsi da ich so guet wie nie in usgang ga, eifach tanze und lustig ha.



lil.lian  am 04.06.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Ah so kuuhl mit dim Polterabig. Dönt guet und lustig :) Und das mit em Lehrer isch ja würkli luuustig.. hihi
Danke no für de Bricht :)



nala05  am 04.06.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

hey littlefoot
cool din polteri-bricht tönt as hättet ihr e super obig vrbrocht! und trotz dinere vorahnig bisch no übrascht worde.
lustigi gschicht mitem lehrer s wiederseh wird sicher lustig



Broncos  am 05.06.2014

Re: Littlefoots DIY Vintage Gartenhochzeit

Jaay, tönt ja nacheme lässige Polterabig, bisch also defninitv länger unterwegs gsi, als ich dazumals ... und das mit em Lehrer isch würkli lustig, zum Glück wirdi jetzt doch ned Kanti- oder Bruefsschuellehreri, stell der mal vor ich wür den mini Schüeler im Usgang gseh?!



 1 2 3 4 5 6 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.