Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Begeisterung teilen?
Begeisterung teilen?
 1 .. 7 8 9 10 11
kleinerbrownie  am 29.10.2014

Re: Begeisterung teilen?

Ja, den Tipp hatte er mir eben auch gegeben ..... ist glaub das allerbeste!

Du klingst schon etwas besser, das ist super!



Lula  am 29.10.2014

Re: Begeisterung teilen?

@kleinerbrownie: Di Opa hets erlickt! Findi e super Taktik!!

@all: I kenn das ou, bi üs hei vor Familie di wenigste würkli Interesse gha, gad mis Gotti u dGroseltere, aber drfür zum Teil Lüüt wo mirs weniger erwartet hätti, Arbeitskollege, Fründe u das isch de haut ou wunderschön!! U bim ne Teil hei mir gwüsst, dass es für sie kei frohi Botschaft isch, GGs Schwoscht het hüet no kei Fröiid dranne...

Ha nit aues gläse, wünsche euch aber aune ganz viu Nerve, Geduld u Fröiid a de Vorbereitige, löht nech dFröiid nie lah näh u gniessets - si geit viu zschnäu vrbi. U vielfach isch es eifach ou Niis oder Missgunst



novia_mayo  am 30.10.2014

Re: Begeisterung teilen?

ich chan euch allne au nur rate, losed ned z fescht uf kommentär vo andere. ier chönds NIEMALS allne rächt mache, das müend ier au ned. wiso au, es isch EUCHI hochzit!
ich han mich au gnervt will gwüssi gäscht par sache a eusem hochzit chli lächerlich, übertribe oder was au immer gfunde hend. ich ha denn dänkt das chas ja ned si, da ladt mer die lüüt i, sie chönd es schöns fäscht mit eus ha und denn motzeds au no ume. mittlerwile isch mier das aber egal :) für min GG und mich isches en absolute traumtag gsi, es hed alles gstumme und mier würded nüt anderscht mache. mier dänked immer wider a de wunderschön tag zrugg und lueged d föteli a.
also lönd euch vo so lüüt ned beiflusse. bi 90% isches sowiso nur de niid, will sie sälber vilicht kei sonen schöni hochzit nach ihrne wünsch hend dörfe plane.
ziehnd eifach euches ding dure und gnüssed d vorbereitige und de super tolli tag!!!



 1 .. 7 8 9 10 11

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.