Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Pfarrer
Pfarrer
 1 2
Nathi1985  am 25.04.2013

Pfarrer

Wir haben auch einen eher schwierigen Pfarrer erwischt, leider

Nachdem ersten Gespräch mit ihm hätte ich heulen können, weil er an allem etwas auszusetzen hatte. Wir haben uns dann über alles Gedanken gemacht und gemeinsam entschieden. Bei einigen Dingen haben wir eingelenkt, z.B. dass wir mit allen ein gemeinsames Lied singen. Andere Dinge wollten wir einfach nicht (z.B. Abendmahl). Beim zweiten Gespräch war dann alles ok für ihn und er hat sich für unsere Arbeit bedankt (habe einen ganzen Ablaufplan geschrieben). Dann war ich eigentlich doch ganz zufrieden.

Als ich mich mit der Mesmerin in Verbindung gesetzt habe, hat sie gesagt er sei ein schwieriger Typ, müsse der Chef sein usw. Er habe auch schon eine Blumendeko vom Alter einfach auf den Boden geworfen, weil es ihm zuviel war

Wir haben dann mit ihr besprochen, wie wir sitzen werden. Sie hat den Altar leicht verschoben, dass er so schräg steht. Dem quasi gegenüber hätten wir sitzen sollen auch leicht schräg und hinter uns unsere drei Trauzeugen...

Jetzt habe ich erfahren, dass es zwischen Mesmerin und Pfarrer einen Riesenstreit gegeben hat (eine Freundin, welche 3 Wochen später auch in dieser Kirche heiratet, ging zur Besichtigung dahin und hat alles mitbekommen).
Wir dürfen nicht so sitzen, weil der Alter nicht verschoben werden darf! Jetzt müsst ihr euch vorstellen, dass einfach nach der vordersten Bankreihe zwei Stühle stehen wo wir sitzen müssen, dass heisst mit dem Rücken zu allen Leuten... Das wird ja dann auch zum Fotografieren sehr schwierig, weil wahrscheinlich darf man ja nicht hinter den Altar zum föttelen.. Weiss das jemand? Ist jemand von Euch auch mit dem Rücken zu allen Leuten gesessen?

Ich weiss dann auch nicht recht wo wir z.B. hinmüssen, wenn wir unser Eheversprechen sagen.. einfach dort aufstehen oder wie?!?

Ach es belastet mich doch grad irgendwie... Mit dem Pfarrer will ich nicht nochmals zusammen sitzen, denke nicht dass das was bringt. Ev. gehe ich nochmals in die Kirche wenn die Mesmerin dort ist, damit sie mir nochmals alles genau zeigen kann

Liäbs Grüessli
Nathi



Larinya  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

hi nathi

also wir heiraten nicht in der kirche aber ich war oft an kirchlichen trauungen dabei. ehrlich gesagt, kenn ich das nicht anders als dass das brautpaar mit dem rücken zu den gästen sitzt. beim eheversprechen und ringtausch steht das paar auf, guckt sich an und spricht. die gäste immer im hintergrund. jedoch konnte der fotograf immer hinter den altar, bzw. eher seitlich vom altar, fotos machen... kirche bleibt kirche, alles steif und gott und der heilige geist sind die besten ...



laluna1712  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

liebe Nathi
wir haben uns sogar ganz bewusst dazu entschieden, mit dem Rücken zu den Leuten zu sitzen. Wir wollten beide nicht permanent angestarrt werden
Die Emotionen sind so enorm, da war ich froh, konnte ich mich auf GG und den Pfarrer konzentrieren und war nicht ständig "unter Beobachtung". Beim Eheversprechen und Ringtausch sind wir aufgestanden und haben uns einander ein wenig zugewandt.
Zum Fotografieren wars überhaupt kein Problem, obwohl wir eine eher kleine Kirche hatten. Die Fotografen wissen sich da schon zu helfen.



laluna1712  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

übrigens verstehe ich es vollkommen, dass der Altar nicht verschoben werden darf. Aber ihr könnt doch trotzdem rechts oder links davon sitzen, auch wenn der Altar grade nach vorne ausgerichtet ist (wäre bei uns auch so gewesen, wenn wir dies gewünscht hätten).



elea  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

aso i kennes so ond so. paar hocke metem rögge zode gäscht ond paar luege zode gäscht. wegem fotograf wördi mer kei sorge mache. das send profis die fende emmer en weg zom onuffällig föteli zmache. ebe ond ide regel gönds nie hender de altar sondern dönd alles vode site her fötele. i wörd mer guet öberlegge wie ers wend ha. ond wenn das för euch wörki mega wechtig esc dass ehr zode lüt lueget ond de pfarrer das aber ned erlaubt de wördi mer ernsthaft öberlegge de pfarrer zwechsle. i fende das esch so en wechtigi person ond do mues d chemie eifach stemme. i wet zb au ned eifahc eine wo det vore öpis laberet woni total doof fende. i wet freud ha a dem woner seit ond macht. er esch jo de wo eigentli de ganze trouig de charakter geht! wenner eher en ernste esch, werd au d trauig ernst. escher offe ond fröhlich werd au d trauig so! fende das extrem wechtig! hock doch nomol met dim frönd zeme ond machet euch gedanke ob das de rechtig pfarrer för euch esch!



Nathi1985  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

Uii danke für scho sovil antworte ez gots mir widor besser!

Hmm i bin au scho anes parne Hochzite gsi und werd no anes paar goh, wo das halt nie so gsi isch, das s'Bruutpaar mitem Rucke zu dä Gäst gsesse sind, drum het mi das im erste Moment komisch dunkt. Und au e Kollegin wo i dä gliche Kirche hürotet miteme andere Pfarrer, döt isch das alles gaaar kai Problem!

@laluna
Guet das mit em Altar verschiebe isch jo nöd üsi Idee gsi, wär mir nöd in Sinn cho. Das het Mesmerin so gsait, dass me das normalerwiis so macht. I ha den gfunde ah jo da isch jo no lässig, gseht so fründlich us.... Hmm nai schinbar wöt nur er bim Altar si und mir müend dune. Und wen dä Altar nöd es bitzeli verschiebsch, den hets nöd würkli vil Platz.
Und ihr sind den döt am Platz ufgstande fürs Eheverspreche? Und bim Ringtuusch den zum Pfarrer oder wiä? Muess nomel zu dä Mesmerin, das si mir das chan sege, i fühl mi sust so unvorbereitet

@elea
Danke für dini Wort!
Zum wechlse wirds zu knapp, üsi Hochzit isch scho am 11. Mai
Jo den segis dä Fotografe aifach nomel, wil döt isch er ebe au chli heikel. Guet da chani au västoh, dass nöd söt ufdringlich si und so, isch jo eigentli klar. Da stimt diä hend jo erfahrig i überleg aifach zvil und ez machi mir halt no viiiil me Gedanke, nöd das em den was nöd passt a üsem Tag, da fändi soo schad!

Danke vil mol für Eui Wort!!



laluna1712  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

Wir sind ca. 1m vor dem Altar gesessen, der Pfarrer kam dann um den Altar herum und stand vor uns, während Ehegelübdnis und Ringtausch.
Wenn du mir deine e-mail Adresse schickst (PN), kann ich dir gerne 2 Fotos schicken, damit du siehst was ich meine.
Wir haben übrigens die letzten Anweisungen vom Pfarrer noch kurz vor dem Einzug erhalten, er hatte die Kirche bis dahin erst auf Fotos gesehen und konnte sich dementsprechend auch nicht so gut vorbereiten.
Aber es hat alles geklappt.



Nathi1985  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

@laluna
Danke vil mol, schick dir nocher gad mini Mail-Adresse!
Ach so den isch er aifach zu eu cho... Ach mengmol mached mi so Details fertig, dass i nöd recht waiss, wiä das i mi söll verhalte oder was i mue mache



anyany  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

Liebi Nathi,

Ech chamer guet verstöue, wie di das gnärvt het ond wär säuber secher ou sehr onglöcklech, wenn öis so öppis wörd passiere. Allerdengs drängt sech mer e chli d Frog uf, werom der sone Pfarrer gnoh hend? Ech meine, ech könne öise super. Mer goht jo ou ab ond zu mou z Chele oder a d Ahläss vo de Pfarrei... Oder eschs eher so, dassd ehr wäg de Location ide Chele hürotet ond de Gloube gar ned so e Rolle spöut? Es esch iez ned aus Vorworf gmeint, aber es het mi chli irritiert. Oder hürotid ehr eifach inere andere Chele? De wärs doch ou e Möglechkeit de Pfarrer vo öichem Vertroue metznäh...?



Nathi1985  am 25.04.2013

Re: Pfarrer

@laluna
Danke für diä schöne Fotis, muess nocher no gnauer go aluege
Es isch so das mir halt nöd so i dä Mitti sitzed wiä ihr, sondern würkli gad noch dä vorderste Bank.. tjanu mir gönd ez den nocher nomel i Kirche go luege.

@anyany
Aso i bin ganz bestimmt kein grosse Kirchegänger, aber i wog ez mol behauptig das mir do nöd di einzige sind, wo den aber glich i dä Kirche hüroted. I han min Glaube und für üs ghört Kirche däzue. Ich bin reformiert und min Zuekünftige isch katholisch. Em isch es sehr wichtig gsi zum katholisch hürote und drum mached mir ez da. Da heisst i han natürli nöd en pfarrer chöne neh, woni no kennt het vo früener, da wär au recht locker gsi. Min Fründ het dä Pfarrer woner kennt nöd wölle. Drum isch es den nöd gad so aifach gsi.

Mir hüroted i dä Kirche i dere Gmeind wo mir wohned und hend den au dä Pfarrer... E entfernti Kollegin het au Trauung vo em gha und gsait er seg en mega nette Jo und so hani gfunde den passt jo das alles.

Tja ez isch es e so und mir mached sbeste druss
I hoff es chunt den alles guet und das mir Kirche trotzdem a chli gnüsse chönd..

En schöne Obig



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.