Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Problem Hochzeitsplanung    ›   Tagesablauf Hochzeitstag
Tagesablauf Hochzeitstag
 1
fama13  am 22.03.2015

Tagesablauf Hochzeitstag

Hallo Zusammen

Wir sind nun an der Planung unseres Tagesablauf für unsere Hochzeit und sind uns bei einigen Punkten nicht sicher.

Wie war eurer Tagesablauf? Wann habt Ihr den Eröffnungstanz gemacht? Bzw. die Eröffnungsrede? etc..

Wir heiraten an diesem Tag nur kirchlich..

Besten Dank für Eure Unterstützung.

Liebe Grüsse



Jea  am 24.03.2015

Re: Tagesablauf Hochzeitstag

hallo :)
ich han zwar noni müesse en ziitplan mache (jedefalls nöd für mini eiget hochzit) aber han ufgrund vo andere organisatione doch au bitz erfahrig...
ich gib dir eifach dä tipp, nöd alles minutiös z plane, sondern au gnueg puffer izbaue, damit au unvorhergsehnigs platz hätt und nöd grad alles über dä hufe rüehrt. usserdem sind die meischte gäscht au froh, wänn nöd alles super plant isch sondern au ziit für gspröch däzwüsche sind.

grundsätzlich chunts au drufab, uf wänn ihr trauig händ und wänn ihr ide Location sind, was ihr süscht no planet händ usw. das isch alles sehr individuell... und ufallfäll au d trauzüge ibezieh bim ziitplan, damit die au wüssed, wo sie gnueg ziit händ, zum ihri Sache z mache oder au zbsp. e red vo dä eltere oder so...

viel spass bim plane.



Emely  am 23.06.2015

Re: Tagesablauf Hochzeitstag

Hallo Fama13
Schad hed no niemert es Bispiel gmacht wie so en Tagesablauf usgseh chan. Wenn Hochzitstanz, Torte aschniede ect. Hätti mech au interessiert mol es Bispiel azluege x)
Schwebe do au no in Unwösse....aber han na förig ziit das usezfinde



Diva0816s  am 25.06.2015

Re: Tagesablauf Hochzeitstag

Aalso bi eus isches soo denkt (wird bestimmt andersch usechoo)
15:00 chirchlichi trauig
16:00 apero
17:30 brautpaar weg zum fotoshooting
18:45 ankunft in der location
19:30 1.gang
20:00 2. Gang
Danach komt ein ilusionist
21:00 Hauptgang
22:00 Bautpaartanz
23:00 Torte Anschneiden
Danach Partyyyy
Und dazwischen haben unsere trauzeugen ein paar sachen geplant
Mal schauen ob alles so klappt



Andreia  am 27.08.2015

Re: Tagesablauf Hochzeitstag

Hallo zäme

Also, ich hoffe es isch nu nid z spat, abr mier hend üses Hochsig folgendermasse plant:

11:00 bis ca. 13:00 Brautpaarfotos mit den Trauzeugen (die Zeit brauchts wirklich!)
13:00 Pause, Essen, ein letztes Mal tief durchatmen ;-)
14:00 Kirchliche Trauung
15:00 Apéro inkl. Gruppenfotos (die Fotos haben ca. 1.5 h gedauert, auch weil hier und da noch viele Leute gekommen sind, die auch noch wollten, und mit Anhang, dann ohne, dann mal den Bräutigam auf den Händen tragen, etc... eigentlich wollten wir etwa halb so viele Gruppenfotos, aber es hat trotzdem Spass gemacht und es sind tolle Bilder geworden :-) )
17:15-17:30 Aufbruch zum Restaurant (war nur 10-15 min Fussweg von der Kirche entfernt)
18:00 Ankunft beim Resti mit kleinem Abéro (Sekt, Chips und Crissini) für die Gäste, weil wir als Brautpaar die letzten waren, die kamen, und die ersten, die den dekorierten Saal betreten wollten
Ansprache Bräutigam gleich mit Eröffnungstanz, dann 2-3 Lieder, wo die Gäste dann auch mitgetanzt haben
18:30 Suppe und Salat
19:30 Erster Teil Unterhaltungsprogramm von Gästen, Tanz
21:00 Hauptgang (unsere Planung: 20:30)
21:45 Zweiter Teil Unterhaltungsprogramm von Gästen, Tanz (unsere Planung: 21:15)
22:30 oder 23:00 Anschneiden Hochzeitstorte, Dessertbuffet (unsere Planung: 22:00)

Fürs Programm am Abig im Restaurant hend mier am Restaurant eigentlich en Ziitplan gä (obe als "unsere Planung"), aber wel mier ja nid gwüsst hend, was alles für Biiträg chömid vo de Gäscht (das isch alles über d Tätschmeister gloffe, mier hend zwei gha), hend das na üsi Tätschmeister id Hand gnu und denä e passende Ziitplan id Hand drückt ;-). Aber ich finde, das darf au si, isch uf jede Fall es super Hochsig gsi!!! ;-) Die zwei hend das super gmacht.

Und ich würd au empfähle, dass mer Trauzüüge und e Tätschmeister hed, wel de chönid sich d Trauzüge super ums Bruutpaar kümmere und das isch toll (und ich bi nid hysterisch gsi, ich ha niemer zämegschisse a dem Tag, ich ha au kei Närvezämebruch gha und das einzig woni wirkli brucht ha, isch es Nastüechli und Hilf bim stille Gschäftli gsi). Au wänn nüd isch, me weiss, es isch öper nur für eim sälber da, falls öppis wäri. Und die andere luegid zude Gäscht ;-)

Ich hoffe, ich ha üch bi üchere Planig chle chönne hälfe!
Grüessli, Andrea



Iyvon  am 01.04.2017

Re: Tagesablauf Hochzeitstag

Hey, ich hätte jetzt auch die selbe Frage gestellt :-) tolle Antworten hier bin schon gespannt auf andere Pläne bzw. Erfahrungen - wir sind noch ein wenig unentschlossen was den Tagesablauf betrieft ...
Liebe Grüße
Iyvon



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.