Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Rechtliches    ›   Name von Ehemann annehmen?
Name von Ehemann annehmen?
 1 2 3 4 5 .. 13 .. 21
dodo10  am 20.11.2007

Name von Ehemann annehmen?

Hallo zusammen!!

Ich möchte mal wissen, was Ihr macht!

Nehmt Ihr den Namen von eurem Mann an oder nicht??

Für mich war eigentlich klar, dass ich den Namen von meinem Zukünftigen annehme, aber ich höre immer mehr, dass der "Mädchenname" behalten wird.


Danke für Eure Antworten!

Gruss dodo10



Ninic  am 20.11.2007

Re: Name von Ehemann annehmen?

Also auch für mich ist klar, dass ich den Namen von meinem Mann annehmen werde. - Das war für mich nie eine andere Überlegung wert, allein schon wegem Kind. Ich fände das nicht gut, wenn die Familienmitglieder verschiedene Namen hätten.



Sibylle  am 20.11.2007

Re: Name von Ehemann annehmen?

hallo zäme!

ja für mi isch ou klar das i dr name vo mim zuekünftige mandli due anäh, dasmä gseht wär zäme ghört! i wirde mine bi wichtige dokument eifach no mit bindestrich hindedraschriebe! oder im telefonbuech dass d lüt wos nid mitübercho hei mi trotzdäm finde:-)


daniel & sibylle 19.01.01= 30.05.2008 / 07.06.2008



Lela  am 20.11.2007

Re: Name von Ehemann annehmen?

hoi zämme

för mech es da keis thema, i möcht au de name vo mim schatz aneh! als maa und frau wett i en gmeinsame name ha! freu mi scho druf wenn i s'erst mol mit sim name agsproche wirde!



Pluto

nicht registriert

am 20.11.2007

Re: Name von Ehemann annehmen?

Also ech nehme secher ou de Name vo mim Zuekönftige a. Es wär evt. öbis anders, wenn er ganz en komische Name hätt. En gliche Name zeigt jo ou Einigkeit, ou för en spöteri Familie. För mech send Frauen wo de Name wend bhalte emmer chli komisch, oft ou chli Emanze oder eifach söscht ned of minere Wellenlängi. Sicher, wenn eini es Gschäft hed, Künstleri esch etc, de esch das öbis anders.

Mi Frönd hed mol gseid, er chönnt sech das ned vorstelle, plötzli anderst z'heisse. Gsänd ehr Männer, was Frau alles macht!?
(Geds im Forum öberhaupt Manne?)



madmadi  am 20.11.2007

Re: Name von Ehemann annehmen?

Halli Hallo

Ich werde ou de Name vo mim Ma anäh. I fröie mi scho so druf, dassi scho vorem Atrag agfange ha, d Unterschrift z üebe...

Sind no anderi so... ehm... verrückt?

Fendes ou korräkt, dass, wemmer en Familie plant oder scho het, alli de glich Name träge - obwohl das jedes för sech muess entscheide. Ech ha als Chind en Kollegin gha, wo d Mueter de ledig Name bhalte het - för öis esch das aber glich immer d Frau "Nachname-vom-Ma" gsi, mer händ gar ned sowit öberleit, dass die chönnti anders heisse, als eri Tochter. I mine Auge git das nur Verwirrige.

Aber ebe, jedem das Seine...

Grüessli
madmadi



Lela  am 20.11.2007

Re: Name von Ehemann annehmen?

hy madmadi

verrückt? de ghöri aber au zu denne!
i ha emu mini neu unterschrift scho! juppi!

grüessli
lela




jovia

nicht registriert

am 20.11.2007

Re: Name von Ehemann annehmen?

Hi dodo10

Lange nichts mehr gelesen von dir .

Also ich nehme auch den Namen meines Zukünftigen an. Wäre bei mir nur eine Diskussion wert gewesen, wenn er einen absolut "scheusslichen" Namen gehabt hätte - ist aber zum Glück nicht der Fall .

Liäbs Grüässli
Jovia



Yasi  am 26.01.2008

Re: Name von Ehemann annehmen?

Also ich wirde au de Name vo mim Zuekünftige aaneh. für mich isch das recht wichtig. so gseht me au, dass mir zäme ghöred und ich mich au mit ihm tuen identifiziere. was jo au scho vill do gschribe händ isch das wäge de Verwirrig. Das gsehni genau eso. git doch immer wieder so chli piiinlichi Fäll, wome voll de falschi Name seit....

Aso ich bin au scho lang am d'Unterschrift üebe, obwohl mir erscht i 1.5 Johr hürotet. ich finde das macht voll Spass und froie mich sehr druff, dass min Name denn änderet.



Tatjana  am 02.02.2008

Re: Name von Ehemann annehmen?

Ich werde meinen Namen behalten und den von meinem Mann dranhängen. Irgendwie kommt es mir komisch vor, nach 28 Jahren meinen Namen einfach zu ändern. Eigentlich wollte ich den Namen von meinem Freund annehmen und meinen dranhängen, leider ist das nicht möglich. Ich finde, dass sollte jeder machen wie er will. Denke nicht, dass das was mit Emanze oder so zu tun hat. Zum Beispiel in Italien ist es ganz normal, dass die Frauen ihre Namen behalten. Leider musst ich mir schon ziemlich doofe Kommentare wegen meiner Namenswahl anhören.... Aber mein Papa war natürlich happy über meine Wahl, schliesslich hat er "nur" Töchter und keinen Sohn der den Namen noch tragen könnte.



 1 2 3 4 5 .. 13 .. 21

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.