Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Rechtliches    ›   Steuern
Steuern
 1 2 3
nisliker  am 02.07.2014

Re: Steuern

ja... aber min ma het no e lohnerhöhig übercho.. aber glich.... isch viel zviel! ha jetzt scho angst



elea  am 02.07.2014

Re: Steuern

dass mus jo e saftigi lohnerhöchig gsi si
nei das esch sehr happig echt...



nisliker  am 02.07.2014

Re: Steuern

ja es gat... aber vilicht het sich min ma au tosche... aber es isch recht viel... mal luege wenn nöchst jahr rechnig chund..



himbeer  am 02.07.2014

Re: Steuern

eusi provisorisch rechnig isch eigentlich praktisch glich als wenn mer getrennt würded zahle. aber ich bi au gspannt uf die definitiv...



LucyLu  am 02.07.2014

Re: Steuern

Bi ois isch es wie bi de himbeer.. bi ois isch es sogar es bitzeli weniger als wenn mer getrennt würdede zahle, aber ebä, bin au gspanne uf die definitiv denn.... Mir sind übringends au im Kanton Züri.



nisliker  am 02.07.2014

Re: Steuern

denn hoffi mal min ma het sich tosche



LucyLu  am 02.07.2014

Re: Steuern

das hoffi für dich doch au nisliker (übringends sind mir praktisch Nachbere *wink*)...



nisliker  am 02.07.2014

Re: Steuern

LucyLu wo wohnsch denn duu ?



lil.lian  am 03.07.2014

Re: Steuern

Nisliker
Hät er allefalls eifach beid Ikomme zämä zellt? Will wenn beid schaffed chasch no de Zweitverdienerabzug mache und bi de Bundesstür häsch den zuesätzlich no en Ehegatteabzug..



nisliker  am 03.07.2014

Re: Steuern

ich weiss es erlichgseit nöd. das isch au nöd so mini stärchi. aber ich frög ihn mal



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.