Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Unterhaltung der Gäste    ›   DJ Benz
DJ Benz
 1 2 3
Vikunija  am 13.12.2010

DJ Benz

Hallo zusammen

Hatte jemand von euch DJ Benz an seinem Hochzeit und kann mir verraten was er bezahlt hat oder hat jemand eine Offerte von ihm vorligen?

Wir haben bereits eine Offerte eines DJs, die sehr vielversprechend klingt. Allerdings haben nun ja schon einige von euch Bräuten von DJ Benz geschwärmt und was mir besonders gefällt ist, dass er dann auch noch selber Fotos schiesst von der tanzenden " Meute". Unser Fotograf wird dann nach dem Dessertbuffet weg sein und von daher wäre das sehr passend.

Der DJ Müsste bei uns jedoch die gesamte Musikanlage mitnehmen....

Ich würde ja eine Offerte einholen, allerdings möchte er ja einen Termin um sich vor Ort ein Bild machen zu können. Was sicherlich sehr proffessionell ist. Allerdings ist das bei unserer Location schwierig, da es ein Museum ist, das nur Nachmittags 2x offen hat bis 5 Uhr und am Sonntag 3 h Stunden. Es wäre daher suer wenn ich bereits eine kleine Preisvorstellung hätte, da wir es sonst besser gleich lassen.

Unsere bisherige Offerte sit von 14 Uhr bis 3.00 morgen 1600 fr.


Vieln dank und liebe Grüsse



nimbini  am 13.12.2010

Re: DJ Benz

hallo vikunija

ich sende dir eine PN!

Grüessli nimbini



Vikunija  am 13.12.2010

Re: DJ Benz

HAllo Nimbini

Vielen Dank für deine PN, du konntes mir sehr weiterhelfen!
Bin schon sehr gespannt was du dann nach eurer Hochzeit zu Berichten hast.
WOw, jetzt geht es dann sehr schnell und wie es scheint könntet ihr noch Glück haben und es gibt etwas Schnee ( Hoffe das würde euch gefallen )

Wünsche dir noch eine schöne und möglichst Stressfreie Woche bis zu eurem grossen Tag!!

LG Vikunija



Vikunija  am 02.02.2011

Re: DJ Benz

Juhuii, Han gad mega Freud! Mir händ chöne de DJ Benz für oises Hochziit bueche! Genial.
Händ ebe mega Glück ka.
Da er scho chli tüürer isch als anderi wo mir e Offerte igolt händ, händ mir ihm zerscht abgsait ka.
Es het mich den aber nüme losglah und so hani mit mim Schatz zwei Öbig spöternamal greded, ihm d Homepage namal vo A-Z zeiged ( oder zwunge azluege ) und plötzli isch er au total überzügt gsi.
Er het ebe au d Homepage super gfunde und de DJ Benz sympatisch ( das er guet isch het er scho vorher gwüsst, aber ebe de Priis) Han ihn den au chöne überzüge wie tolls isch das er sogar na Fotis und Video macht und das ois den zur Verfüegig stellt.
Han am DJ Benz den am gliich e Abig na gschriebe, aber er het den leider scho wieder öbbis ka Das het mi den agschisse!!! Han so Freud ka das min Schatz doch iverstande isch und denn DAS!!!
Er het aber gmaint er luegi ob ers cha schiebe!

Und, so genail, es het klapped und mir händen jetzt 100% bueched!!!

Liebs Grüessli

Vikunija



soraya1  am 02.02.2011

Re: DJ Benz

Hey Vikunija
Super das es no klappt het Er isch mega. Mir hend ihn au buecht. (Übrigens ischs üs genau glich gange. Er het en Termin müsse absege dermit er üse DJ cha sie.) S vorgspröch isch eifach super gsi u nach ganz viel tolle empfelige u sim mega sympatische uftritt bini 100% ischer das mir da die richtig Wahl troffe hend.



sinna  am 02.02.2011

Re: DJ Benz

hej gartuliere dir...anschienend isch er echt beliebt..

er isch scho für es hochzit im juni 2014 buecht... ;)



nimbini  am 03.02.2011

Re: DJ Benz

hey vikunija, das freut mich mega für eu! ihr werded die entscheidig bestimmt nöd bereue, de dj benz isch sis geld wert, er isch eifach top!!!!



Girl100  am 24.08.2012

Re: DJ Benz

I cha mi da nume aschliesse!

Mir hei dank ihm a üsem Hochzyt am 10.08.2012 ei riese Party gha, äs isch würklech super gsi! O das är Fötelet isch super gsi, so hei mer üs dr Fotograf für am Abe chönne spare u am Video vo üsem Hochzytstanz ha ni soooo Fröid!!

I würd dr DJ Benz jederzyt sofort wieder bueche! O üsi Gäscht si vo ihm begeischteret gsi, mir hei sehr vieu positivi Rückmäudige übercho.

Liebi Gruess



soraya1  am 24.08.2012

Re: DJ Benz

Hallo Girl100
Das tönt wieder mal super. I bi scho sehr gspannt. Negst Wuche wird er mit üs fire. De froi i mi gad umso me.
Döf i din Hochzitstanz ges? I liebe Hochzitstänz.
Ganz liebs Grüssli
Soraya



Girl100  am 24.08.2012

Re: DJ Benz

Hallo Soraya

Schick dr z Video gärn, bi aber irgendwie z doof, chume nid drus wie ni dir das per PN cha schicke. Hesch mer schüsch dini E-Mail adrässe? De Mail i drs. Üse Hochzytstanz isch nid so spektakulär, eifach ä schöne Änglisch Walzer z Video louft när no witer, gsehsch grad wie guet dr DJ Benz cha Party mache u hesch du ihn o mit em Licht bsteut? Das macht im fau mega vieu us! Das het so toll usgse!

Liebe Gruess
Saskia



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.