Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Unterhaltung der Gäste    ›   Musik in der Kirche
Musik in der Kirche
 1 2 3 4 5 6
soleluna  am 21.01.2013

Re: Musik in der Kirche

Die Wedding Crashers gefallen mir auch sehr gut. Gesang, Piano und auf Wunsch Begleitung mit Geige. Die Lieder kann man selber wählen, wobei sie schon eine coole Set-Liste haben.
weddingcrashers.ch



morelia  am 21.01.2013

Re: Musik in der Kirche

wäre für uns die perfekte band für die kirche. aber leider nicht in der region.
finde ich für eine hochzeit perfekt, danke für den tip, auch wenn sie nicht aus meiner nähe kommen...



Milia83  am 25.06.2013

Re: Musik in der Kirche

Guete morge zäme. Ich sueche au no nach sänger für in erschter linie mal im standesamt. Ich han scho diversi offerte igholt und bin bereit au chli öbbis uszgeh (mini cousine hed sone "budget"-Sängerin gha und ich bin sälber kei musikeri aber sisch eifach nid professionel gsi).
Meischtens chamer die sänger ja nur ahand vo internet ufnahme lose, drum wäri froh um tipps vo euch wo scho die eint oder ander sängeri live ghört hend?



Canoa  am 25.06.2013

Re: Musik in der Kirche

Hallo Milia83 ech ha mou sie do agfrogt gha. http://www.hochzeits-saengerin.ch/
Ha au met ehre telefoniert gha etc. esch sehr sympatisch und sehr nätt gseh...

Mer hend denn aber eus glich för mini Fröndin entschede, fende au wenns öbert ned professionell macht, wenn mer die Person könnt ond die das äxtra för eim macht esch doch das es riese Gschänk. Klar es muess ehm jo au gfaue wie die Person sengt! =)



sonne13  am 25.06.2013

Re: Musik in der Kirche

hallo milia83! ha dank em forum eusi sängerinne gfonde. eusi hochziit esch erscht no, ech ha sie no nie live ghört und cha auso no nüd säge zum gsang, aber de erscht iidrock esch super und sie send sehr flexibel was d liederwahl aabelangt!

chli risiko esch natürli debii wenn mer öpper nonie ghört hed singe, aber mer wogeds jetzt eifach mol



Milia83  am 25.06.2013

Re: Musik in der Kirche

ja ich dänke es gad gar nid dasmer die live ghört hed vorher.
Wer hesch denn du buecht Sonne?

die hochzeits-sängerin überzügt mich vode ufnahme här nid soooo mega äbe. han die auscho uf google gfunde gha.. dänke sisch immer sehr individuell was eim gfallt. Mich muesses eifach berüehre



sonne13  am 25.06.2013

Re: Musik in der Kirche

ha der e pn gschickt



daenu16  am 23.07.2013

Re: Musik in der Kirche

Ich find d'Yumi Ito super! Sie singt sit eh und je und studiert Jazz in ZH, singt aber POP au ganz fantastisch: http://www.yumijacqueline.com/

Im Sept macht sie no extra Ufnahme für Hochzite. Ich han sie buecht



_janedoe  am 24.07.2013

Re: Musik in der Kirche

d'wedding crashers gfalled eus au mega. Weiss öpper vo eu wie die priislich sind?



Melanie83  am 19.08.2013

Re: Musik in der Kirche

Mir hend d weddingsingers.ch gha au ganz toll gsi!



 1 2 3 4 5 6

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.