Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Unterhaltung der Gäste    ›   Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter
Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter
 1
puntolino01  am 28.01.2015

Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter

Hallo Zusammen

Wir kommen aus dem Raum Ostschweiz und sind auf der Suche nach einem DJ oder einer Band/Alleinunterhalter welcher sowohl aktuelle moderne Musik wie auch italienische Lieder spielt/singt. Die Hochzeit ist Schweizerisch/Italienisch und es sollte für jeden Geschmack etwas dabei haben..

Habt Ihr evtl. eine Idee?

Besten Dank für eure Rückmeldungen.

LG



memphiswalker  am 28.01.2015

Re: Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter

Hallo Puntolino - aktiviere doch die Funktion Privatnachricht (kann dir zurzeit nichts senden), hätte dir 1-2 Tipps DJ und Band... Liebe Grüsse MemphisW!



puntolino01  am 28.01.2015

Re: Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter

Hallo MemphisW

Habe die PN aktiviert. Nun sollte es funktionieren.

Besten Dank und LG



Vintagefan  am 03.02.2015

Re: Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter

hoi zäme ich sueche auno und wär froh um tipps! besser gseid ich han eifach kei ahnig zu dem thema und han daher scho vo drüü duos/älleiunterhalter (dänke das wär ideal vode grössi här bi eusem hochziit - DJ wemmer äbe nid) offerte igholt... evtl. hed öbber vo euch ja scho erfahrig mitem eint oder andere? wär froh um feedbacks:

LiveJazz (Duo) - würd eus gfalle aber sisch villicht chli z'eiisiitig nur Jazz (will hend nid all gärn nur Jazz)

Next train home (Duo) - mim (zuekünftige)Maa sin Favorit, da vielsietig und sehr fründlich und priisleischtig au guet

Yourliveband (Trio) - findi rächt cool aber isch prieslich scho eher überem budget

Hend ihr erfahrig mit em einte oder andere dienschtleischter? oder no wieteri tipps?
MERCI VILL MAL!



novia_mayo  am 03.02.2015

Re: Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter

hey vintagefan

next train home känn ich sehr guet, d sängerin isch en kollegin vo mir :) sie tritt ja au mitere kollegin als hochzitssängerin uf, sie hend bi eus i de chile gsunge und es isch genial gsi. s next train home duo hani grad am samschtig live gseh, sind super!

Zuletzt bearbeitet am 03.02.15 10:20



Vintagefan  am 03.02.2015

Re: Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter

ou super, danke für de hiwis und feedback novia_mayo wenni das so mim Ma säge denn muessi dänk mit ihm nümm witerdiskutiere da next train home eh scho si favorit isch :-)



pescara  am 04.02.2015

Re: Suchen: DJ/Band/Alleinunterhalter

Bei uns wird Pippi die Feier schaukeln. Er ist Italo, DJ und macht auch Karaoke. Er spielt auch E-Gitarre. Er spielt italienische wie auch andere Musik. Er ist super. Haben ihn an einer anderen Hochzeit gesheen und auch für unsere gebucht.
www.pippis-events.ch



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.