Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Unterhaltung der Gäste    ›   Was habt ihr für Musik am Fest??
Was habt ihr für Musik am Fest??
 1 2 3 4
kangoroo

nicht registriert

am 25.09.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

mer hend de dj dingo (www.djdingo.ch) gha, send alli super zfriede gse (inkl. Früehbuecherrabett 1120.-)...



MilaC  am 30.09.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

Mir sind no am überlegge. Isches würkli so doof, das en Kolleg mache z loh?



Also DJ spile! Mir würded d Playlist vorher zäme mache..

Zuletzt bearbeitet am 30.09.13 11:44



BirthdayBride  am 30.09.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

Wir waren gestern an einer Herbstmesse, da hatte es so eine alte Juke-Box - wir fanden die Idee irgendwie noch cool, diese anstelle eines DJ zu nehmen.
Der Vermieter hat uns tolle Stories erzählt. Was meint ihr dazu?



Nemo  am 30.09.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

Also ich chan eu nume Dj Bzillus empfehle. Mir händ sie a eusem Fäst gha und sie hät das eifach top gmacht!! so e lässigi und cooli frau wo es hammer gspüri hät, wenn sie wele song muen bringe!!
eifach de wahnsinn gsie!!!
sie hät au immer es bitz gfilmet und mir händ am nächste morge scho fix fertig es video übercho, zämegschnitte und mit musik hinderleit, eifach super!!
http://www.djbazillus.ch/



himbeer  am 10.10.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

das chani alles so unterschribe, mir händ au DJ bazillus gha und sie isch eifach nume professionell, guet i ihrem job und erst no mega unkompliziert und sympathisch.



Marylena  am 11.10.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

A gueti Fründin het den für ihri Hochzyt dr DJ Lou vo Bern engagiert. Dä isch ächt super gsy, sini Musig hett immer genau zur Stimmig passt. Klassischi ir Chirche, Ambiente bim ässe u när isch ziemlich Poscht ab. So öpe aui si ga tanze. Dänke es isch scho sehr wichtig das vomne Profi la zmache wo genau weiss, wenn weles Stück z spiele.

Zuletzt bearbeitet am 11.10.13 13:11



Ryomo  am 18.10.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

Mir hend dr DJ Yvan vo de SwissDj gha,superTyp!
Genau nach üsem Gusto,weg minre Muetter und üsre Nationalität hets dominikanischi Musik geh und natürli nachli Wunschkonzert. Und da mir jungi Gäst gha hend isch echt post abgange,wie süsch im Usgang!Viel Bachata,Salsa,Reaggeton,Samba...



Melanie83  am 29.10.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

Was habt ihr für Musik für den Apero? Habt ihr dort überhaupt was? oder nur für die Feier am Abend?



himbeer  am 29.10.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

ich würd au am apero musig laufe lah, au wenns eifach ab ipod isch. euse dj isch vo afang ah debii gsi und hät det au scho musig ufgleit, halt so popsongs und nur als hintergrundmusig.



juni2014braut  am 26.11.2013

Re: Was habt ihr für Musik am Fest??

Also mir sind jetzt gad soulmates by weddingsingers am aluege: soulmatesbyweddingsingers.jimdo.com/
mer hend eus dänkt gha vilicht duo Mike und Mirko für am apero bim standesamtliche und denn Luana oder Jessica für skirchliche 2 wuche spöter. Eus isch live music halt sehr wichtig drum chund playlist oder DJ nid in frag



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.