Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Wo habt ihr euch kennengelernt?
Wo habt ihr euch kennengelernt?
 1 2 3 4 5
Pluto

nicht registriert

am 23.07.2008

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Mer hend üs im Herbst 1998 inere Bar mol chli beäuglet.
Ade Fasnacht 1999 ha ech ehn do gseh ond ha ehn gfrogt öb er id Bar eis chöim cho näh met mer. (Ha dänkt jetzt riskiersches, weiss ned wasi gmacht hätt beneme Nei vo ehm.) Mer hend bes am Morgen früh zäme gredt. Er hed do gseid er lüüti mer a. 2 Täg esch's gange, ech be we of Nadle gsi! Ha nämli vergässe ehm mini Nummere zghä...soo doof... send wohl bed beschwippst gsi. Well sini Eltere d'Iwohner vo mim Dorf könnt hend hed er do öber de Familien-Öbername chönne usfindig mache, wer mini Eltere send. Er hed also nöchli mösse schaffe deför!
Mer send do zäme is Kino ond einisch no go baden of Schinznach. Do esch no nüd klar gsi, mer hend eifach lustig gha. Send do nomol zäme ane Maskenball, det hemmer üs do verosse ide Kälti s'erst mol küsst.

Söll öbber säge, Fasnachtsbekanntschafte halte ned!

Grüess
Pluto


* Wir heiraten am 26. Juli 2008 *



Suenneli79

nicht registriert

am 25.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

wir haben uns stinknormal auf arbeit kennen gelernt

verliebt - verlobt - und schon bald verheiratet



sheilyn  am 25.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

da gibt es aber einen noch viel aktuelleren thread über genau das gleiche thema!! ;)


mer hend üs im internet könneglehrt.
mer hend nüd gsuecht ;) es esch zuefall gsi.
mer send beidi ufere schwizer parysiite ahgmäldet gsi ond mim gg sin kolleg hed mech mole ahgschrebe, ech han dä mole perzuefall im usgang troffe ond vo dere partysiite heds denn es beldi vo sim kolleg odn mer gäh.
am nögschte tag heder mech denn ahgschrebe, vo wo ech denn sin kolleg könne.

er hed mer ufem fötteli grad super gfalle! (vo sim kolleg hani eh nüd welle.)
hane aber am ahfang emmer chli loh abletze loh, wenner mini msn hed welle ^^...
zom glöck hani ergendwenn noche gäh!
hend 1 monet im netz zäme jede tag lang gschrebe, bis mer üs denn mole troffe hend.

naja vor öber 5 johr hends üs scho no blöd ahglueged, aber inzwösche esches jo normal de partner usem internet könneglehrt zha!

.oO°Oo..26.06.2010..oO°Oo.



chiccalina  am 25.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

miar hend üs au im chat kenneglernt und hend beid am afang denkt des hebet doch e nöd lang und etz simmer scho 5 1/2 jahr zämä und hürotet next jahr *freu*



cosmologia  am 25.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Mir händ üs währed em Studium kenne- und liäbe glert. Er hät ei Johr under mir studiert. Mini Kollege sind au sini Kollege xi und irgendwenn trifft mr sich. Ich han aber es paar Mönet bruucht, bisi iixeh han, dass er genau de Maa isch, woni sueche. Han glaubs Herdöpfel uf den Auge ka .
Passiert ischs am Ostersunntig - ich bi am Obig wieder zrugg id WG, wili kei Luscht meh uf Elterebsuech ka han und er isch zu mir cho zum eifach chli bi mir zsii. Do hani gemerkt, dass ich ihn doch liäbe. UND, Viereinviertel Johr später simmer ghürote hihihihihi

##Glücklich ghürote! 10 Juni 2010 -- 10 Juli 2010 2 perfekti Täg##



Cocolina

nicht registriert

am 25.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Wir haben uns an einer Party kennengelernt. Ich war mit meinen Girls unterwegs, er mit seinen Jungs.
Hinter mir lang noch nicht all zu lange eine Beziehung mit schmerzhafter Trennung und ich genoss das Single - Leben in vollen Zügen und hatte nicht die geringste Absicht mich wieder zu verlieben.
Dann traf ich ihn und alle guten Vorsätze waren bald vergessen. Nächsten Samstag heiraten wir. Mein Ex - Freund ist heute ein guter Freund von uns beiden und wird auch an unserer Hochzeit dabei sein. Happy end :-)

**wir heiraten am 29. Juli 2010 zivil und am 31. Juli 2010 kirchlich**



Cherita  am 26.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Bei uns war es Liebe auf den ersten Blick

Wir haben uns ganz traditionell auf einer Party kennengelernt.

Wir haben uns gesehen, 5 Stunden (im Ausgang!!) miteinander gequatscht und wussten, dass wir füreinander bestimmt sind. Am nächsten Tag hatten wir ein Date, wo wir bis 5 Uhr morgens im Auto gequatscht haben und seit diesem Tag sind wir unzertrennlich.

Noch heute wenn wir darüber sprechen, rührt uns dies zu Tränen.


**** *** ** * Ewig dein, ewig mein, ewig uns * ** *** ****



sniffi  am 26.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Wir haben uns im Tanzkurs kennengelernt. Ich war mit einem Kollegen dort und er hat als Gastherr in unserem Kurs ausgeholfen. Unser Tanzlehrer hat jeweils die Partner wechseln lassen und ich bin immer zu ihm gerannt, weil er als Bester tanzen konnte ich hatte nie mehr im Sinn als nur tanzen zu wollen. Tja heute sind wir verheiratet und am 4. September krönen wir unsere Liebe mit der kirchlichen Hochzeit

__________________________________________________________

seit 1. April 2010 verheiratet - am 4. September 2010 wird richtig gefeiert!



mini84  am 26.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

Ich ging im Februar 2008 als Sportmasseurin ins Trainingslager einer Fussballmannschaft wo mein GG der Captain ist...
Schon im Flugzeug sassen wir nebeneinander und hatten einen mega guten Draht zueinander..
Wir hatten dann im Lager viel Spass (rein platonisch!) und wurden bereits Freunde..
Nach dem Lager haben wir uns pro Tag so ca. 30 Emails geschickt.. haben uns ALLES erzählt... wir wurden mega schnell enge Vertraute...
Ja, wir fanden uns auch attraktiv.. aber da lief noch nichts, da wir beide in einer Beziehung waren..
wir sahen uns jeden Sonntag an den Fussballmatchs und ab und zu im Ausgang (immer mit anderen Leuten zusammen..)

Ein Jahr später, im Februar 2009 gings dann nach Hurghada ins Trainingslager... tja, und dort ist es dann passiert... wir sind dann eine Woche sozusagen nonstop zusammen gewesen.. und lachten, tanzten, redeten ununterbrochen undundund... (ja, und auch mehr...)

Als wir nach Hause kamen trennten wir uns beide von unseren damaligen Partnern...
Viele Leute hatten uns gesagt, es sei nicht gut wenn man so von einer, in die andere Beziehung reinschlittert..... aber was willst du machen? EXTRA so und so lange single bleiben, damit die "Trauerfrist" durchgehalten ist?
Mein GG und ich hatten schon in den ersten Tagen unserer Freundschaft gemerkt, dass wir Seelenverwandte sind...
wir sind unsere besten Freunde, finden uns total sexy, können uns alles erzählen, verstehen uns auch ohne Worte...

Deshalb habe ich auch schon nach 3 Monaten (offizieller) Beziehung den Heiratsantrag bekommen.. im Juni 2009



Carmile  am 26.07.2010

Re: Wo habt ihr euch kennengelernt?

mer hend üs vor über 10 johr imene chline chat kenneglernt, wo dozmol au dbettinli vom forum vo do :-) unterwegs gsi isch. i han en dur mini best fründin kenneglernt, will sie plötzlich eines tages id kanti cho isch und gmeint hät sie heb en total sympathische typ kenneglernt. tja und so hani ihn denn au agsproche, ganz direkt, i heb ghört er segi no en nette :-)

noch me viertel johr nächtelang chatte, 2h telefoniere pro tag und brieflis hend mer üs serst mol troffe. guet verstande hend mer üs sofort, nur hend mer üs beid ufde fötelis besser gfalle (lool, hend mer üs aber erst zwo johr spöter bichtet). und denn isch es losgange mit hin und her pendle, e stund zugfahre isch mer mit zarte 15 johr wie e weltreis vorcho. denn isch es nümm lang gange und mer sind zemecho.

scho noch 3 monet hani gspürt, dass das ewig hebt und momentan gsehts ganz däno us ;-)

üüüüüberglücklich verhürotet bin



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.