Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Honeymoon    ›   Route 66
Route 66
 1 2 3 4 5 6 7
Mona83  am 10.04.2013

Re: Route 66

häsch dän das im reisobüro au gseit? will ich find diä müänd das erstens üs säge und zweitens vilicht mit dä autovermietig luägä dass sie das nöme machet. im notfall vilicht drohä dass mer ä anderi vermietig de chundä abütet.



elea  am 10.04.2013

Re: Route 66

jo has em reisebüro gseit. si hend gseit si sege de lüt eigentli emmer dass alles abdeckt sig. aber i sig ned di erst wo ene das meldet. do sige scho paar lüt cho... aber ebe s reisebüro cha do ned vell mache. well eigentli jedi autovermietig (ide usa) so esch. do brengts nüt wennd anstat zb alamo de nor no autos vo national nemsch. öberall schafft dene eres persnal halt of provision. ond je me zuesätzlichi versecherige si verchaufe, je meh geld bechömes. chont halt emmer chli druf a a was för en person me grotet, obs en mega hartnäckige esch oder öper wo ke bock het der öpis azdreihe.
aber ebe, wenns im vorus weisch, de chasch di druf vorbereite ond weisch dass alles onnötig esch.
muss aber ebe au sege dass es halt hartnäckigi geht ond serig die froge die ned emol. chont mega ufs personal druf a wo grad am schalter hocket! :9



Mona83  am 10.04.2013

Re: Route 66

ja dän bini doch froh dass du mich vorgwarnt häsch.

säge eifach nei dankä und guät isch. wäner nachehacket sägi nomal nei. gar kei grossi begründig.
oh ich freu mi aber so uf d reis



elea  am 10.04.2013

Re: Route 66

nei grond musch keine age, eifach emmer nei sege

jo da glaubi der sofort dass di freusch! be fasch echli niidisch, wörd sofort weder go! esch wörkli mega lässig euche trip! :)
gnüsses so fescht wid chasch!



Mona83  am 10.04.2013

Re: Route 66

häsch dän du au gnau das gmacht elea? wo gönd dän ihr id flittis?

ja sicher wärdet mers gnüssä, weiss gar nöd uf wasi mi meh freu d hochziit oder d flittis. hihi fies ich weiss



elea  am 10.04.2013

Re: Route 66

jo i ha die strecki wo ehr jetzt machet eigentli scho 2 mol gmacht, eifach jewils no bez verschednigi orte / parks!
i be mega usa agfrässe ond dorom het mi frönd jetzt gseit, jetzt esch fertig met usa ferie, jetzt gömmer mol neumet anderst he
grohti ame grad es schwärme wenni vo so coole trips ghöre wi euchem! dasch eifach sooo toll! :)

mer gönd jetzt zersch 5täg of singapur ond denne no 10täg of ko samui. mi frönd esch ebe nonie z asie gsi.
haha mona, ohni seich i ha em fall scho s gliche denkt, i be gar ned trurig wend HZ dorre esch, well i de id ferie chan go



Mona83  am 10.04.2013

Re: Route 66

also wenn du scho zweimal gsi bisch und sogar wieder würsch gah chans ja nur guät sie.
ich bin sust hauptsächlich fan vo ortä wo nöd jedä gaht. mir sind letscht jahr ganz im nordä obe gsi und all lüt sind so gspannt gsi uf üsä bricht und so. jetzt wo mer säget mä gechet id usa seit jedä ah det bini au scho gsi. aber ghöre nur guäts, vo dem här isch easy. aber für mich komisch will sust isches amel anderst.

tönt also au cool eueri reis. d stränd z tailand sind sicher än meeeeeeeega traum. obwohl ich nöd so dä strandferiä typ bin würdis glich mal gern gseh det.

s luäget im fall u viel blöd wäns mi fröget freusch di uf d hochziit und ich säge ja voll aber no meh uf d flittis. :-)

guät zur ziit isches halt au aktuell will immer mal wieder öpert öpis vo dä wunschlistä nimmt und dän dänki viel dra.



elea  am 10.04.2013

Re: Route 66

jo chas vol verstoh wege de spezielle ferie ort. aber ebe es geht en grond wiso alli det he gönd, es esch halt wörkli onglaublech schön det! zb woni zom erste mol vorem grand canyon gstande be hani gänsehuut becho ond be sprochlos gsi. ebe d lüt gönd halt ned wege nüt det äne... vor emne johr beni met minere beste fröndin e monet id usa ond de semmer öber all he wo ned so touristischi ort send, dassch au hammer gsi...

jo i langwille mi ebe au schnell am strand, cha ned de ganz tag ome legge. dorom hani onbedengt no of singapur welle chli god stadt aluege vorher. ond mi frönd liebts schnorchle ond dorom heter no of ko samui wele, aber ebe i denke mer werde det vell usflög mache ond züg aluege. chönt au nie of sone 500m x 500m senle ide maledive, wörd mi eifach langwile! :)

haha secher, i has mi bes jez ebe nonid getrout sege dassi mi glich fest ofd fletterwoche freue wie ofd hochzit. aber do chanis jo zuege!



Mona83  am 10.04.2013

Re: Route 66

ja für das isch das forum guät da chan mer so züg zuägäh. ich söt vilicht amel au luägä wasi und wiänis sägä, redä immer bevor ich überleggä und mängisch tönts chli krass s isch ja nöd so dasi mi nöd uf d hochziit freuä aber d flittis sind feriä und feriä sind cool

das dänki au s git doch än grund warum all dethi gönd und warum au nöd. i welere jahresziit sind ihr dän gsi? mir gönd jetzt im august also nach dä schuälferiä. üsi reisebürofrau isch ebä au än mega ami freak und hät üs dä tip gäh.

chan mer au guät vorstellä dasi nomal wet gah wiä du mal chli a unbekannti ort. mini chefin zum bispil isch vor 30 jahr gsi und wet jetzt wieder gah mit dä family. isch sicher au öpis anders wän mal im teeniealter gahsch und mal mit de family.

ja glaub thailand und singapur (det bini mal gsi churz uf de durchreis zwei nächt) isch sicher abwächsligsrich und schnorchle isch au schön. nöd nur strand liggä. so chöntis mir au vorstellä. und flitterwuchä dörfed ja ruhig chli romantischer sie



elea  am 10.04.2013

Re: Route 66

uh jetzt muesi grad öberlegge. i be einisch em november det gsi (aso ade westküste) ond no einisch endi september(afangs oktober).
hihi i ha grad neuli zo mim frönd gseit, jetzt hends jo das neue gebäude (one world center oder so) in NY ufgstellt, da heisst jetzt muesi wdere go, wel das kenni jo nonid aber da hani au dekt i wet i 20johr (zwar lieber no bez früehner) nomol go ond luege wi sechs veränderet het. es esch eifach wörkli es tolls land ond dlüt send einmalig. alli helfe der wend öpis suechsch oder bruchsch, alli hend mega freud wend verzellsch dass us de schwiz chont ond de froges di mega vell sache us. mann.. gsehsch chome scho weder is schwärme

jo es esch halt au, de HZ tag werd secher mega ufregend si ond alles aber ebe nacheten esch me froh chame chli abschalte ond fort ed ferie go! :)

i ha ebe scho vo verschednige site ghrört dass si vo singapur mega entüscht gsi siget, aber i wet mer jez mol selber es bled devo mache :)



 1 2 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.