Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Bräute 2013
Bräute 2013
 1 .. 1874 .. 3746 3747 3748 3749 3750 .. 3757
himbeer  am 23.01.2018

Re: Bräute 2013

hahaha treuhandfötzel... also ich bin froh, gibts leute, die drauskommen :-)
wer ist denn arbeitgeber und wer arbeitnehmer, wenn ich eine einzelperson bin? das total muss ich ja dann so oder so selber bezahlen, nöd?

ich glaube, sie hat chf 1000 gezahlt für ein möbel. ist aber gross, mit 4 schubladen und wurde direkt unter das lavabo gebaut, mit silikonfuge etc. sehr hübsch geworden. sie konnten farbe etc alles wählen. ich könnte mir gut vorstellen, dass ein nachmieter hier noch etwas übernehmen würde.

ich kenn das mit den männern... meiner mag auch keine veränderungen ;-)

ich glaube, die wand selber ist dann 1 meter. kommt ja auch draufan wie die brause eingestellt ist, das wasser kommt dann mehr von oben als so schräg. und die öffnung zum reingehen ist am rand, wenn da mal ein paar spritzer sich rausverirren, ist es auch nicht schlimm.

wir haben sichtbeton an den decken und eben gussbetonböden. im wohnzimmer und den schlafzimmern hätte ich dann schon gern parkett, aber so allgemein bin ich mega fan. man sieht kein brösmeli, man kann gut saugen und aufnehmen und es gibt keine fugen. ist halt optisch geschmackssache.



snet  am 24.01.2018

Re: Bräute 2013

@himpi: Eben, wenn du selbständig bist, musst du alles selbst bezahlen. Das wäre der Vorteil einer Kapitalgesellschaft mit AG, da kann man dann die Beiträge über die Firma bezahlen.

1'000 geht ja noch finde ich... Mal schauen ob ich es noch mache. Ich finde das so doof in Mietwohnungen, die sollten doch einfach standardmässig solche Armaturen eingebaut haben. Wir haben halt in der Wohnung schon die Duschkabine machen lassen, da müsste man nun noch mehr vom Nachmieter übernehmen lassen. Vielleicht finde ich ja noch hübsche, gebrauchte Unterschränke.

Ok, jetzt kann ich es mir in etwa vorstellen mit der Dusche.

Wie sieht denn dieser Gussbeton aus? Bleibt das grau oder kann man da alle mögliche Farben wählen?



himbeer  am 29.01.2018

Re: Bräute 2013

meistens kann man die farbe noch anpassen. unserer ist grau aber mit ganz vielen eingegossenen steinchen, und dann abgeschliffen. finde ich super, und man sieht kein brösmeli ;-)

du ich checks irgendwie nicht. ich bin ja eine einzelperson. auch wenn ich eine AG gründe, zahle schlussendlich ICH die beiträge? das wird mir ja nicht einfach geschenkt?



snet  am 30.01.2018

Re: Bräute 2013

Das klingt echt super pflegeleicht! Bin gespannt wie das dann am Ende ausschauen wird. Ich denke nicht, dass wir überhaupt jemals bauen werden oder Eigenheim besitzen. Jänu, müssen wir uns halt damit zufrieden geben, was wir haben. Ich werde meine Ohren weiterhin offen halten :-) Gestern beim Spazieren habe ich ein schönes Haus gesehen, mal herausfinden wem das gehört.

Das ist schon so, dass schlussendlich du die Beiträge zahlst. Bei der AHV kommt das ja nicht so drauf an, aber beim BVG (dass du als Einzelfirma nicht hast), kannst du z.B. einen anderen Verteilschlüssel legen (z.B. 30:70) und dann über die Firma flott für die Altersvorsorge einzahlen und so bringst du dann gleichzeitig auch den Jahresgewinn runter, damit du nicht so viel versteuern musst. Der Steuersatz für juristische Personen ist sowieso viel günstiger als dann für natürliche Personen wo dein Gewinn aus der Einzelfirma mit dem Einkommen deines Mannes zusammengerechnet wird. Und dann schütten wir auch noch Dividende aus, welche wiederum nicht der AHV unterliegt und nur teilbesteuert wird. Sorry, ich hoffe das hilft dir einigermassen weiter



elea  am 20.02.2018

Re: Bräute 2013

Hallo zeme

Himbi, fendes super dass du das ganze so professionell agosch metem selbständig mache. Denke geht gnue wo sech zwenig informiere und sech eifach chopf vora dri störze.

Fends au schlau vo euch dass ehr so vell studieret bim hussbaue. Wie zb wege de glaswänd die douchi. Gseht toll us aber musch emmer botze. Mer hend au gmuureti douchi. Super easy zom butze. Ohni fuege wers no besser ;)
Kollege vo eus send grad am huus bouee und si machet parkett id chochi. Hend ehne devo ab-grote. Mer hend das au (esch e mietwohnig aso hemmer ned chöne metbestimme). Gseht super stylisch us esch aber so doof die chochi. Wode bode so schnell dreckig wird. Meh lehrt vell us, fettsprötzer etc. aber das muss ja jede selber wösse ;)


snet, das met de wohnigssuechi esch sone seich. die Stadt esch das ja no dopplet schwer :/
und ebe wi du seisch, wend einisch afosch kritisch di eiget wohnig aluege, fendsch plötzli tusig Sache wo ned passe. und wennd si mol gseh hesch, chaschs nöm ned gseh :/
musch luege plötzli klappts. mer hend 5johr of di perfekt wohnig gwartet und em nochhinein beni froh semmer ned eifach ine kompromess wohnig...

so i ha gester weder agfange schaffe (drom hani so schön zit zom schribe). ha aso scho ei zwöi tränli müsse abeschlöcke woni mim Baby ha müsse tschüss sege... aber so bald i us de töre gsi ben, eschs de guet gange und hi has gnosse dassi nor muss of mech luege di chlii hets au guet gmacht. die abpumpti milch het si zwar total verweigeret. aber si wird de schono lehre dass es nor das geht wenni weg ben
ha letscht Woche no d zuesag vomene Job becho. die Woche set de vertrag cho. freu mi sehr. d Firma esch mega inovativ unds Team schiint u cool zsi. werde endi nöchst monet chönde. ha gseit i cha ned usem Muetterschaftsurlaub zrog cho und grad d chündigung he legge. ha aber jez scho angst vor all dem neue



snet  am 20.02.2018

Re: Bräute 2013

@elea: Welcome back! Jetzt ist bei dir der Mutterschaftsurlaub also auch schon durch.

Ja, sag nichts... am Wochenende waren wir bei den Nachbarn und dann dachte ich, dass ist besser als bei uns oder dies oder jenes. Aber schlussendlich war die Wohnung einfach ein bisschen grösser als unsere, aber ein Büro hätte man da z.B. im Wohnbereich nicht einrichten können. Ja, mich nervt das Kritisieren auch, plötzlich ist mir die Wohnung auch noch zu dunkel Ich warte jetzt mal ab ob sich was ergibt. Ich sollte mehr in die Quartiermigros einkaufen gehen, da würden noch so Immobilieninserate hängen.

Wow, gratuliere dir zu deinem neuen Job! Das ist ja mega! Erzähl mal etwas davon... ist es auch wieder 60% und wie ist der Arbeitsweg? Rechnen die bei deinem jetzigen Job mit deinem Abgang?



elea  am 21.02.2018

Re: Bräute 2013

guet em Moment met dem trüebe düstere wetter werkt eusi wohnig au dunkel :)
ja genau da met de Inserat die Migros esch secher en gueti Idee. oder sost selber mol eis ufgeh. wi gseit, met bez geduld fende der secher öpis. i weiss zwar dassd scho lang bez am omeluege besch. zom chaufe geht's denn au nüt schlaus?

danke :) han au mega freud. het ned denkt dassi öpis met mim Pensum finde.
ja chan weder 3 volli täg schaffe (60%). sogar die gliche täg wi jetzt. es esch emmerno die technische branche aber vode Materie her öpis ganz neus. freu mi aber, es tönt sehr spannend. de arbeitswe esch fast s beschte dra. em Moment beni ja scho sehr verwöhnt (ha kenni 10min metem Auto). nachetene sends Luftlinie 2km. werde denn mehrheitlich metem Velo go (Schlechtwetter metem bus). am 1.juli fohni ah.
hmmm. i denke si hend angst dassi go, aber weiss ned ob sis wörkli erwarte dassi go. die letschte 2 johr send paar gange well si unzfride gsi send. und bim letschte MA gspröch hani s gfüehl hani bez extra zöckerli becho, well si auä ned wend dassi au no go. tja jetzt hends Pech gha....
wird aber scho ufregend. schaffe set fast 17johr do (ha sogar d lehr do gmacht).
so dasch jetzt es super ego post gsi, sorry



snet  am 21.02.2018

Re: Bräute 2013

@elea: Es ist einfach etwas dunkel seitdem wir nun das Büro im Wohnbereich abtrennen mussten (mit einem grossen Wandregal), das nimmt natürlich schon etwas Licht. Oder ich gebe mal ein Inserat in der Migros selbst auf, dort hängen zumindest immer einige Immobilienangebote, die nicht im Internet ausgeschrieben sind. In unserer Überbauung steht momentan eine Wohnung zum Kaufen ausgeschrieben, aber die ist 1.38 Millionen (vor ca. 12 Jahren für 700'000 gekauft, Frechheit!). Aber eigentlich habe ich Ansprüche an eine Wohnung, die eigentlich Eigentumstandards entsprechen.

Das ist ja echt einfach super! Und krass, dass es so ein kurzer Arbeitsweg ist! Bei mir sind es auch nur 2.5km. Und ist der Verdienst denn noch gleich (weil sie ein Start-up sind?). Das heisst du musst bis Ende März kündigen? Ich habe den 3. Arbeitgeber in meinem Leben :-)



himbeer  am 21.02.2018

Re: Bräute 2013

ich bi schochli öpper wo gern sicherheit hät elea, ich muess chöne miteme freie chopf a sones projekt ane. min maa hät jetzt gester no e riiiiiese exceltabelle mitem budget für 2018 und 2019 gmacht zum luege, öbs es halt au würd verchrafte, wenn ich während ere zweite schwangerschaft nöd so viel chönnt biistüre wie jetzt. eus fehled no es paar zahle und denn wüssed mer meh, aber es gseht eigentlich bisher nöd mal so schlecht us.

morn händ mer namal es riese meeting bim architekt, mal luege. isch sicher wieder viel neus passiert, ich freu mi scho. aber vo mir us chönnts also au scho fertig sii, das huus... parkett i de chuchi händ mer vorher au gha i de mietwohnig. er liided halt det scho recht. ich glaub aber, mir händ i de chuchi und im essbereich eh öpis unkomplizierts welle. jetzt händ mer en betongussbode und ich bi recht fan vo dem. am liebste hetti i dene bereich und i de bäder au so öpis, mal luege.

oh gratulation zum job! das tönt ja super bi dir. ich fänd halt sonen 20% fixjob plus mis eigene projekt super, aber das findsch ja praktisch nöd. ich bhalte mal d auge offe :-)



Emma13  am 22.02.2018

Re: Bräute 2013

Guete morge mitenand

Min Muetterschaftsurlaub isch au verbii und ich höckle wieder im Büro und gnüss mini Freiziit euse Chli Spatz isch scho 6,5 Mönet alt und eifach sone herzigs Baby, di erste Zähnli sind cho und er dreiht und trüllt sich hin und her, eifach süess sis stolze Brüederli isch scho en grosse Bueb, ide letzte Mönet het er soviel Fortschritt gmacht und mir hend eus vo Windle und Nuggi verabschiedet de Arbetsstart isch guet gange, am Afang recht härt gsi zum de Chli abgeh aber beidi Kids machets super und das fallt mir drum au viel eifacher.

Elea schön klappets au bi eu so guet und wow, gratuliere zum neue Job! Das isch jetzt aber schnell gange. Freut mich sehr für dich und au dass de Neustart wagsch nach so langer Ziit bim gliche Arbetgeber, das wird sicher lässig öpis neus dörfe zmache, neu Arbetskollege kennelerne und de Arbetsweg isch ja Luxus Wie hender jetzt eigentli d Betreuuig glöst, gaht de Gross id Krippe?

Snet ach, das verstahni mite Wohnig. Mir hend ja letzt Jahr sonen Glückstreffer gah mit eusere und wohnet jetzt scho bald es Jahr da und mir gnüssets so, eifach alles super. Aber eigentli isch euse Wunsch mal öpis eigets zchaufe aber wie du seisch, sind d Priise im Moment so höch, da het mär als jungi Familie fast kei Chance. Mir bhaltet d Auge offe aber insgeheim hoffi duurts glich es Ziitli, mir wohnet jetzt ime super Quartier mit viel Chind und de Chindergarte isch 100m entfernt, dh ich chönt am V. vom Sitzplatz us zueluege wie er in Chindgsi lauft Min Maa hofft defür dass mär bald öpis zum chaufe findet... mal luege

Himbeer wow so schön laufts bi dir so rund. Stell märs uu spannend vor mitem baue und glii gahts ja scho los. Wie toll mit dim neue "Nebejob", eifach schön dass sich alles so guet ergitt und vorallem dases dir so Spass macht. Wenns so guet lauft, chönds ja, vorallem mit eme 2. Chind en super Hauptjob werde, Hobby und Job verbinde gaht ja nöd oft, das wär ja echt en Traum.



 1 .. 1874 .. 3746 3747 3748 3749 3750 .. 3757

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.