Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Brauttreff    ›   BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013
BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013
 1 .. 6 7 8 9 10 .. 17
valey  am 30.08.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

hey mini dame :)

ja i ha ebe mini au scho gfrogt.. :)

es paar tz isch sicher au no guet.. de chönd die wo chömed sich chli ustusche..

aso in ZH hed au no vel Starbucks hihihihi *LOVE IT*



Mime  am 25.09.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Liebi 2013 brüüt
am 28.okt. hani leider dienscht und cha nid uf züri cho... faus es nomou e träff gäbt, chiemi de süsch ou gärn...



Julia87  am 29.09.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

He Mädels würde auch gerne kommen.wie läuft das denn genau ab und kann ich überhaupt noch kommen?



LucyLu  am 30.09.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Hallo Ladies

Isch das immer na okay für alli? Jetzt wäremer scho 11 Fraue und die einte nämet ja na ihri TZ mit...

- Mona83
- isa.bella77
- valey
- Nemo
- jamira
- sanis
- schmetterling84
- cream_tangerine
- zibesa
- Julia87
- LucyLu

Sind immerna all däbi? 28.10.12 am 14Uhr am HB Züri Treffpunkt.



Nemo  am 30.09.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Also ich bin immerno definitiv debie!!! Freu mi!!



Julia87  am 30.09.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

ja ist denn jemand von Thun oder Bern wegen Fahrgemeinschaft?
War noch nie bei sowas also was machen wir denn genau, bin so gespannt.



Julia87  am 04.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Sorry Mädels aber muss wieder absagen, mein Verlobter hat ein romantisches Wochenende gebucht.....
aber euch viel Spass



zibesa

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

hoi zäme ich weiss euse Brutträff gaht no es zitli!

aber ich han no es ahlige a euch. ich mach e tupperware party am fritig abig ( ha müse verschiebe die letzti) het öper lust zu mier uf altstette zcho? es het mega lässiigi aktione...



Nemo  am 09.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

immer wenn du die machsch bin i nöd ume...
fahre am frietig ab nach italie...



LucyLu  am 09.10.2012

Re: BRAUTTREFF DER BRÄUTE 2013

Und ich flüg am Frietig nach NY



 1 .. 6 7 8 9 10 .. 17

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.