Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Verschiedene Themen    ›   Brautkleider, Make-Up, Frisuren & Ringe    ›   Ringe aus Palladium vs. Weissgold
Ringe aus Palladium vs. Weissgold
 1 2 3 4 5
Carmile  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

hi lithina

herzliche dank für dini ring-kund:-) sehr interessant. chönt me i demfall druff schlüsse dass di meiste hersteller für wissgodl ring als grundlag gelbgold nehmet und denn rhodinieret und v.a. di exklusivere abüter wie cartier wissgold nehmet mit rhodinierig? di erst variante kenni, di zwot hani no nie ghört. dass es kein gelbstich im eigentliche sinn isch, isch klar, aber es wirkt denn natürli so.

i bin nach wie vor überzügte platinträger wills mi würd nerve wenn i en wissgoldring mit diamante für 2500 chf het wo denn noch me 3/4 johr wieder mues ufgfrischt werde (will ich de gelbton nöd mag). denn müäst jetzt für mi persönlich dä pris drastisch tüüfer ligge, dass i das in kauf neh würd.

aber thx!!





Lithina  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

Hi,

erstmal danke!!

Carmile, do liegt jo de hund begrabe- e wissgoldring cha nid gälb wärde- das chöi nur goldringe!!! wöu es wissgoldring isch und bliebt wiss. wissgold wär bi dem thema de falschi usdruck- es muess gelbgold rhodiniert heisse! da aber viel mensche ebe rhodium nid kenne wirds de gern mau wissgold gnennt. i kenne d'cartierringe ebe (mir mache au viel uhre für die) und vo dört her weiss i, dass die wissgold verwende als grundmaterial- was aber de natürlech au galvanisiert wird...

ja, wege dim silber- das isch klar, dass das bim träge nid sooo schwarz wird wie wenns umeliegt- du ribsisch (reibsch) d'oxidationssschicht ja immer weg mit dr hut!

aber ebe, isch echt schiesse go ringe usläse, wenn so viel ahnig hesch! mängisch würd i lieber unvorbelastet go


1.10.2010



Edelwiss  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

Wir werden wohl Palladium oder Weissgold nehmen... Platin ist mir schlicht und einfach zu teuer, auch wenn es wunderschön ist. Aber unsere Ringe würden in Platin praktisch doppelt so viel kosten, wie Palladium.

Wir waren übrigens bei einem Goldschmied und der hat uns auch alle Materialien erklärt und wir können einfach wählen, aus was für Material wir unseren Ring schliesslich wollen.



elchalten  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

@ Lithina: HERZLICHEN DANK!!!!
endlich mal jemand vom fach! und jemand, der nicht auf der anderen seite der theke steht und nur dollar/franken zeichen sieht ;-)
ich habe immer gemeint, eigentliches weissgold gibt es gar nicht... bis jetzt hat mir jeder juwelier das so gesagt - tja, wieder etwas gelehrt.
kannst du uns noch sagen, ob es auch aehnliche qualitätsunterschiede betr. platin gibt? auf was genau müsten wir schauen? resp. welche fragen müssten wir dem hersteller stellen? ich bin absolut bereit etwas mehr auszugeben für hohe qualität, trotzdem möchte ich nicht nur den namen des herstellers bezahlen... mir sind da marken nicht so wichtig. wir haben uns für 950 platin und 950 palladium entschieden? würde mich mega über ein paar tips von dir betreffend platin und auch palladium zu bekommen.

THANKS A LOT!!!

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



Carmile  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

hey lithina

denn findis aber fast echli frech dass überall wissgoldring abote werdet wo eigenltichwenn mes gnau nimmt goldring mit rhodinierig sind. und das seit eim kein mensch, obwohl i überall immer genau nogfrogt han. jede hät gseit wissgold a sich gäbs nöd, es seg immer gelbgold mit de rhodinierig.

was mi jetzt no würd wunder neh. bi swarovski hends mer gseit dass bi ihne alle schmuck us silber mit rhodinierig würd bestoh, daher di günstige prise. problem, me chan nöd mit em schmuck unters wasser (v.a. eklig für ring bim händwäschä, drum würd i nie so ein kaufe), kei parfum dra und nöd gross sport mache wägem schwitze. wo i die iwänd ghört han, hetti sketteli scho fast wieder zrugg gleit :-) aber es isch es gschenk vo mim gg gsi. mini frog, ligts ade rhodinierig oder am silber dass strägä vom schmuck ebe sött mit vorsicht gnosse werde? oder chan me das so nöd sägä?

was mi no würd wunder neh was dini meinig zu palladium und de platin diskussion isch. was du würdsch empfehle. mer hend jo üsi ring scho, aber das isch gad sthema.

liebe gruess




elchalten  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

@ carmile: also ues hei si ou immer gseit, dass es wissgold an sich gar nid git. wie i scho gschribe ha, hani das denn so verstande, dass es drufabchunnt, og dr ganzi ring us nere wissgoldlegierig (legierung=mischung) isch, oder aebe wuerklech "nume" e goldring mit nere rhodonierig. o wenn dr ganzi ring us dr legierig isch, wuerder huefig rhodoniert... meh gseht de eifach dr goldring nid, sobald die rhodonierig waeg isch.
wie gseht dies swarovski chetteli us nach e chli traege??? i ha mer drum grad sones chetteli zum geburi gwuenscht und mini schwe het ire hochzytsschmuck vo dert??? wett ja de scho, dass das o no i maengem jahr guet usgseht. es waer allerdings schmuck, woni nid im alltag wuerd trage, sondern nume ab und zue.

bi ou scho gspannt uf dr lithina iri meinig betraeffend platin und palladium.

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



Carmile  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

hey eichalten

min swarovski schmuck gseht no guet us, i gib mer aber au all müäh damit i ebe nöd mol bim dusche vergiss dohrering abzieh etc. normalerwiis tueni immer am schluss parfum druff, das goht de natürli au nöd :-) noch es paar johr wird de natürli de schmuck nümm so funkle, aber das isch jo klar bi glas.

also en ring würdi nie und nimmer vo döt neh wo i oft a han. ketteli und ohrering chan mer jo no ufpasse, aber de ring ziehsch denn schnell mol imene resti ab und vergiss isch ihn näbet em handwäschbecki.

i gsehs so dass i solche schmuck ab und zue alegg, für "tägliche" schmuck hani lieber was "echts", wo zwor tüürer isch aber au all strapaze überstoht und i nöd ständig mues ufpasse :-) v.a. findi lohnt es sich jo gad bi sache wod immer a häsch, so basics wie perleohrering oder diamantesteckerli oder sowas au zum chli was usgseh. die sind zitlos, häsch johrelang a, kriegsch kei problem mit em material vo wägä entzündige etc. so betrachtet isch de swarovski schmuck easy für ab und zue. weisch wie i meine?

was mi bim swarovski chli stört isch dass dketteli hüffig so doofi verschlüss hend. gsehnd zwor schön us wills am eine end sonen "stopper" hend dur es steinlis oder sowas, aber wenns ahäsch gheit der de verschluss ständig noch vorne. wäg dem stopper chasch aber nöd de ahnäger useneh und anes anders ketteli hitue.

so das wäret mini swarovski erfahrige.:-)




ces  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

Hoi Lithina

Mich nimmts au sehr wunder, was dini Meinig zu Palladium isch!!!!!!!!!



dorina  am 19.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

und ich bin einfach froh, dass ich/wir unsere Ringe haben:-))) und zwar 1 zu 1 wie wir sie haben wollten.

Die meinung über Palladium wäre allerdings interessant, einfach so um zu wissen. Unserer Goldschmied hat nur positives darüber erzählt.

gruess
dorina




Lithina  am 20.05.2010

Re: Ringe aus Palladium vs. Weissgold

Hey meine Lieben,

mein Gott- ihr habt Fragen, aber langsam eines nach dem anderen...

Doch, ES GIBT WEISSGOLD!!!! Weissgold ist eine Legierung zwischen Gold und Nickel. Nickel gibt den weissen Touch. Da aber in den letzten Jahren vermehrt die Nickelallergie ein Thema geworden ist, versucht man entweder, das Gold anders zu legieren- oder eben man rhodiniert es! Ein anderer Grund für die Rhodinierung ist ganz klar die Härte des Metalls. Rhodium ist extrem hart und somit kratzbeständig- Gold hingegen ist eher weich (je reiner, je weicher). Wir hatten sogar bis vor 2 Jahren einen Weissgoldelektrolyten, mit dem wir Schmuck weissvergoldet haben- inzwischen rhodinieren wir alles. Aber ich will mich hier ganz klar von der Aussage dinstanzieren, dass Juweliere ihr Ware falsch anpreisen- die werden schon wissen, was sie machen...


Beim Unterschied zwischen Platin und Palladium kann ich euch leider nicht helfen. Es ist klar, dass das, was weniger auf der Erde vorkommt (soweit ich weiss ist Platin das seltenste aller Edelmetalle) auch teurer ist. Aber die Zahl 950 heisst eigentlich nichts anderes, als dass der Ring zu 95% aus Pt oder Pd besteht und zu 5% aus Legierungselementen (bei Platin dürfte das Rhodium sein). Bei Silber 925 dasselbe und auch bei Gold 750 etc... Was ich noch weiss ist, dass Palladium einiges härter ist als Platin- somit auch kratzbeständiger... Weiter kann ich euch hier leider nicht helfen. Was ich aber sicher sagen kann: Ihr macht mit beiden Edelmetallen einen Guten! Es sind beide ähnlich, können nicht an der Luft oxidieren und bleiben deshalbb lange Zeit schön. Palladium ist zwar reaktionsfreudiger als Platin, aber ihr spielt ja nicht mit Salpetersäure und dergleichen rum... Dass Juweiliere von diesen beiden Metallen schwärmen kann ich absolut nachvollziehen- es ist berechtigt!!!!

Noch zu dir Carmile- oder besser zu deinem Swarovskischmuck: Es ist effektiv so, dass Swarovski das billigste aller Edelmetalle als Grundmaterial verwendet und dies dann rhodiniert. Es ist eben so, dass man Rhodium nur in einer Schichtdicke von ca. 0.2 Mikrometer abscheidet- dies ist extrem dünn, wenn man vergleicht, ein menschliches Haar hat um die 70 Mikrometer. Da diese Schicht so extrem dünn ist, kann es sein, dass sie nicht 100%ig verschlossen ist, sondern feinste Poren oder Risse vorhanden sein können. Durch diese Risse dringt dann das Parfüm oder der Schweiss ein und fängt an, das Silber anzugreifen. Silber ist äusserst reaktionsfreudig und reagiert mit vielem- wäre Platin oder so darunter, könnte man ohne Probleme Parfüm etc. auftragen. Gerne sagen die Verkäufer, man sollte NIE Parfüm auftragen, wenn man Schmuck trägt- das kann man so nicht stehen lassen. Es kommt immer auf das Metall und die Inhaltsstoffe des Parfüms an (oje, das wird jetzt zu chemisch...)

Ah ja, das mit den Verschlüssen nervt mich bei Swarovski auch! Das ist echt schade... Aber auch ich kaufe praktisch nie bei Swarovski Schmuck- aber wenn, habe ich das Glück, dass ich es selbst wieder rhodinieren kann.

Drückt mir die Daumen für SAmstag, dann gehen wir unsere Ringe aussuchen...




1.10.2010



 1 2 3 4 5

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.