Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Hochzeitstag    ›   Bräute 2014
Bräute 2014
 1 .. 417 .. 831 832 833 834 835 .. 916 .. 997
littlefoot  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

guete morge :)

nala: das tönt ja super :) d bluemestrüss sind schön
weli floristin häsch etz scho wieder ?

malinchen: cool sdass er id partylocation gend hüt :)

pfingsti: aso mir het de verastalter au gseit er heb die normale windliechtli und die brenned 8 stund. de wirds ja scho wüsse, so viel events wie er scho gmacht hät
haha das mitem stoffmuschter sägi mim GG au ständig, er müss de no warte usw..

jane: richtig schön vo dim GG :)

sasi: tönt au lässig euchi reis !

sissy: aso grad gester hani ufere FB gruppe das thema gläse hend vill gseit dass de reifrock chasch irgendwie so ufene und dristecke, denn gahts. ich han ja bim uswähle scho gseit ich welli chöne allei ufs WC :) zudem isch euses i de location munzig mach mer meh sorge dass ich denn mitem rock alles umrüere oder am wc bäseli achume..das findi eher chli eklig, wenn de ganz rock übers wc gstülpt wird



_janedoe  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

DANKE littlefoot, du heschmer grad en morgendliche Lachchrampf beschert mit dinere Beschribig, wie du as WC Bäseli chunnsch :D A das hani no nie denkt bis jetzt!

Taeboyana
Isch doch aber au herzig mitem verschicke. Und stimmt, es wär wiedermal Ziit, mueschen vielleicht mal unuffällig drah erinnere ;)



Taeboyana  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

@littlefoot: I cha nümm, oder ds WC-Bürschtli bliebt gad am Chleid hange? Iiiiih....
Hesch dr Link agluegt wäg de Holz-Untersetzer?

@janedoe: Das hani scho x Mau gseit u ou nümm unuffällig... aber er bringt lieber Ungerwösch hei guet die häbt drfür ou lenger



lil.lian  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

Littlefoot
Häsch die Rondelle bstellt, wo mal de Link gschickt häsch? Die für zwei Kilo? Ohjeee…

Janedoe
Ja es gid öber mit de gliche Problem.. Hihi wöt abr niemert verrate :)
Jööö so härzig mit de Blueme :)

Nala
Dönt ja super mit euem Marathon-Tag :) Das mit de Zimmer bi de Trauig findi mega härzig. Voll lieb. Defür natürli im Hotel voll doof.. Wärs dänn entweder ooder? Bin jez nöd ganz drus cho..
Super mit em Getränkespänder :)
Mit de Blueme dönt au toll.. hihi und Tischordnig, goldig, händer genau die glichi gmacht..

Sasileu
Aso vom Eiffelturm bini voll begeistered gsi. :) Find en no faszinierend… Neeeeiii posted hani ebe fascht nix :-/. Nur so e Strandtäsche und de Bodyshop hani halt leer kauft.. Machi abr immer wenni im Usland bin .
Ohjeee das Reisebüro :-/ Voll doof. Isch ja nöd so schwerig.. hmmmpf. Wür mi au närve :( Han die Wuche au mal no wege Alcatraz glueged, det isch es no gsperrt gsi zum Tickets chaufe im September. (Ich han au dänkt, dass mer au werded gah.. ) Muens den abr nomol gnau aluege, mier wüssed nonig wämer genau wännd gah..
Nei das chöntemer würkli mach, en Tag zämä in San Francisco. Wär sicher no lässig. Haha han grad müese lache wegem abstossend. Find di au nöd abstossend, hehe
Dänn gömer doch mal zvierte go esse . Ich han dänkt, mier gächtet entweder in Yosemite NP oder de Lake Tahoe go aluege und dänn ame andere Tag no in Holz NP, de isch ebe u näch..
Ja das schick der no mit de Route, sisch abr de Grand Canyon gsi..
So härzig mit em Azug :) 5 Stund phuaaaa

Malinchen
Nöd schlecht, 7 Kilo :) Gratuliere!!

Pfingsti
Ah kuuhl mit de Offerte, dass sie obe abe cho isch..


Bääää zum ME chumi grad nüm, han Telefondienst.. Abr eusi Iladige sind cho <3 Nachher meh dezue

Zuletzt bearbeitet am 24.04.14 09:59



_janedoe  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

Taeboyana
Guet okay, mine hed mier NO NIE Unterwösch gschänkt. Au suscht nüt zum alegge Er isch de Pralinen- & Blumentyp :D Wobii, dPraline und so isster de meischtens lieber selber. Geschter heder no es 600gr Tiramisu ime Resti gholt zum Dessert und ich hane de gfunde, nei danke, ich müess no i mis Chleid passe und denn verputzt de doch eifach die ganz Schale in Rekordgschwindigkeit. Ich beniide ihn so um sini Gen :D



malinchen  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

@pfingsti: ou danke für dä Tipp mit de Cherzli... de gangi die nämlech de ou gad sälber ga poste!

@Blueme: I bechumä praktisch nie Blueme. Aber i findes ou nid so wichtig, resp. i bechumä Lieber es Znacht spendiert oder so. I ha fasch nie Schnittblueme dehei, findes immer so schaad wöu die so schnäll verwelkä und i bi eifach zweni dehei für se när z gniesse...

@me: Jetz chunnt mir no gad ä Frag i Sinn wo mir scho lang im Chopf umegeit: D Fründin vo mim Brüetsch het am Tag nach üsem HZ Geburi. Also wärde mir sozägä i ihre Geburi ine fiire... I möcht sie am 12i gärn mit öpis überrasche, aber e Torte passt irgendwie nid so.



_janedoe  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

hmm wieso kei Torte? Sone chlini, wo chli zu euem Züüg passt? Und denn chönnted alli Gäscht Happy Birthday singe?



malinchen  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

Jaa, das isch ou mini ersti Idee gsi. Aber mir hei ja üsi Cupcakes-Torte und die gits ca. am 10ni. Isch när ou chli quer am 12i no mal ä Torte... Alkohol trinkt sie äbä ou keinä, süsch hätte mir chönnä Champagner für alli zum astosse lah serviere oder so.



Sissy  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

Ui, do gahts ja richtig ab!

janedoe
Viele Dank! Nei, ech bin im Forum ned so aktiv. Chan au us Zytgründ ned regelmässig schriibe, aber driigluegt hani scho ab und zue.
Also mer hürote standesamtlich am 7.6. in Lenzburg und send grad voll i de Vorbereitige. Min GG macht au so richtig mit!
Schön, esch din GG so im Bluemeruusch!

marlinchen
Jo en Reifrock hani. Stimmt, das isch en sehr guete Tipp!
Suscht wird’s eifach learning by doing…

Wegem Geb. vo de Fründin vo dim Brüeder: ond wenn ehr met Champagner und sie mit Rimus oder so würdet astosse? Ond nebebii na es happy birthday laufe lah?

pfingstrose
Au dir danke! Han bis jetzt ganz wenig metgschribe.
Nei, Föteli vo de Ehering gits nonig. Mache aber, wenn mer sie gönd go abhole.
Vom Chleid hani es Foti, aber trou mech ned ganz, dass do iezstelle. Cha das denn ned jede gseh?
Mer hend denn zwar au es Hotelzimmer, aber ech chan mech uf kei Fall denn jedesmal usem Chleid zwänge. Mis Mami und/oder Trauzügin würdet duredreihe!! Was hesch denn du für en Art Chleid?
Dis Bluemekonzept tönt mega schön!

taeboyana
Mis Chleid het en mittellangi Schleppe, wo ech chan ufeneh.
Oh nei, d Verchäuferin het mer ned erchlärt wie ich gnau demit söll laufe? Gits do en spezielle Trick mit de Stäge?

littlefoot
Ha so lustig! Haha, jo mach mer Angst met em WC-Bäseli! Das chunt mer denn sicher in Sinn. Denn stell ichs vorher wiit wiit weg!



Pfingstrose  am 24.04.2014

Re: Bräute 2014

Janedoe: Min GG isch au so eine... De chan es Pack Chips und no Dessert esse und blibt schön in Form. Haha!

Gschänkli: Also ich chume amigs Foie Gras über, Chäs, spezielli Chips, Trüffelcake vom Linth und Sprüngli, Marsglace... Blueme eher sälte! Hihi! Und Chleider no nie und wotti au nöd. Find das irgendwie komisch. Er hät mir eifach mal en meeega grosszügige Beldone Guetschi gschänkt dass mer zäme händ chöne go ussueche mit de Bedingig, dass er au dörf id Kabine inecho! Puahahaha!

Malinchen: Hm... Das isch natürlich ganz schwierig... Wie lauft das bi eu mit em Zmorge? Gits en Brunch? Nur will ihr ja Camped bini mir jetzt nöd sicher. Suscht chönti mer ihre au so es mega leckers "Zmorge-Päckli" schänke...



 1 .. 417 .. 831 832 833 834 835 .. 916 .. 997

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.